Tunky Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Prisjakt.no er din venn. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Kan man gå offline på Ps4? Vil spille singleplayer spill, men orker ikke maset om å joine andre spill. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Forbanna dritt Får bare feilmelding når jeg skal legge inn bankkortet mitt på PSN Vil spille nå!!! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Med mindre man kjøper brukt vil jeg tro det er kun hundrelapper som skiller de billigste fra de dyreste PS4ene. Mulig det dukker opp noen gode tilbud i romjulen/januar. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Trudde samtlige Vita spill var tilgjengelig der i en eller annen form. Men så har jeg ikkje viet oppmerksomhet til den boksen i hele tatt da. Så skal ikke påstå noe rundt den i grunn Men uansett, Golden Abyss syns jeg var ett skikkelig drittspill av dimensjoner. Og antall ganger Drake ytret "Oh crap" i en eller annen form gav meg AIDS i ørene altså. Det er ikke det beste uncharted spillet nei, men måtte jo spille ferdig. Gidder aldri å jakte trophies da. Tåpelige boss kamper i spillet med å bruke touch skjermen og utrolig lineært og forutsigbart. Men er jo heller ikke laget av naughty dog. Sånn utenom håper jeg på en Jak 4 etterhvert. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Raskt spørsmål; er det en OK måte å ta back-up av digitale spillkopier? Jeg er en stor fan av PS Store-løsningen, men ser at disken kommer til å bli full; veldig lite interessert i å laste ned på ny. Og nei; fysiske kopier er absolutt ikke å foretrekke. Fysiske kopier krever også installasjon, så det ville ikke ha hjulpet deg så veldig mye. Er helt utrolig få spill jeg får plass til på den interne harddisken. Liker ikke at jeg må slette så mye. Blir Save Games også slettet når jeg fjerner spillene i seg selv? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Nei, det tror jeg blir lagret i en sky en plass, iallefall om du har PS+ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Tidenes beste spill blir et av gratisspillene for Plus i januar. Bare så dere vet det. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Hva kommer da? Finner ikke noe på google. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Tidenes beste spill blir et av gratisspillene for Plus i januar. Bare så dere vet det.Jaha... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Ifølge Gamereactor kommer disse til PS4: Hardware: Rivals Grim Fandango Remastered PS3 er uklart ennå. Endret 30. desember 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Google gav meg dette i hvertfall: http://gadgets.ndtv.com/games/features/how-to-take-a-backup-of-your-ps4-games-and-data-686575 Jepp, jeg tror det var slik i en tidlig firmware utgave at man ikke kunne ta backup av hele disken men at dette ble endret i en senere oppdatering. Ellers: Ingen savegames blir slettet når man sletter et spill fra harddisken. Endret 30. desember 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Ifølge Gamereactor kommer disse til PS4: Det stemmer nok det. Fikk denne eposten idag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Meget bra Har aldri fått spillt Grim Fandango, så dette er jo en fin mulighet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Alle som ikke elsker Grim Fandango burde forvises til en øy uten elektrisitet. Grim Fandango burde tilbes som den største gudommelighet. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Alle som ikke elsker Grim Fandango burde forvises til en øy uten elektrisitet. Grim Fandango burde tilbes som den største gudommelighet. Forvis meg og tilgi meg for mine synder. Januar vil bringe meg opplysning da Grin Fandango aldri ble mer enn vurdert her i huset den gang da. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Hvorfor har ikke COD en egen tråd som Battlefield, Fallout osv...? Forøvrig sykt vanskelig å spille skytespill på konsoll for en som ikke har gjort det noe særlig før, men man trenger bare tid i guess. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Synd vanskelighetsgraden og inventory-systemet vil få endel til å ikke tilbe Grim Fandango slik som jeg og mange andre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Er som regel slike ting som gir meg aids i spill. Men med mindre det er helt krise går det vel greit...men i og med at denne tittelen ikke vil gi meg nostalgi-trippen så blir det jo spennende. Men ok, gratis spill. Har ingen ynskyldninger for å IKKE prøve det i hvertfall Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Er det bare meg eller er batteritiden på denne PS4-kontrollen latterlig liten? Iallefall iforhold til Dualshock3. Itillegg så slår den seg av uten noen form for advarsel. Er det noen som vet om det går ann å få opp et varsel om at det begynner å bli lite batteri igjen, som på PS3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå