Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trudde samtlige Vita spill var tilgjengelig der i en eller annen form. Men så har jeg ikkje viet oppmerksomhet til den boksen i hele tatt da. Så skal ikke påstå noe rundt den i grunn :p

Men uansett, Golden Abyss syns jeg var ett skikkelig drittspill av dimensjoner. Og antall ganger Drake ytret "Oh crap" i en eller annen form gav meg AIDS i ørene altså.

Det er ikke det beste uncharted spillet nei, men måtte jo spille ferdig. Gidder aldri å jakte trophies da.

Tåpelige boss kamper i spillet med å bruke touch skjermen og utrolig lineært og forutsigbart. Men er jo heller ikke laget av naughty dog.

Sånn utenom håper jeg på en Jak 4 etterhvert.

Lenke til kommentar

Raskt spørsmål; er det en OK måte å ta back-up av digitale spillkopier? Jeg er en stor fan av PS Store-løsningen, men ser at disken kommer til å bli full; veldig lite interessert i å laste ned på ny. Og nei; fysiske kopier er absolutt ikke å foretrekke.

Fysiske kopier krever også installasjon, så det ville ikke ha hjulpet deg så veldig mye.

Er helt utrolig få spill jeg får plass til på den interne harddisken. Liker ikke at jeg må slette så mye. Blir Save Games også slettet når jeg fjerner spillene i seg selv?

Lenke til kommentar

Jepp, jeg tror det var slik i en tidlig firmware utgave at man ikke kunne ta backup av hele disken men at dette ble endret i en senere oppdatering.

Ellers:

Ingen savegames blir slettet når man sletter et spill fra harddisken.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er som regel slike ting som gir meg aids i spill. Men med mindre det er helt krise går det vel greit...men i og med at denne tittelen ikke vil gi meg nostalgi-trippen så blir det jo spennende. Men ok, gratis spill. Har ingen ynskyldninger for å IKKE prøve det i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er batteritiden på denne PS4-kontrollen latterlig liten? Iallefall iforhold til Dualshock3. Itillegg så slår den seg av uten noen form for advarsel. Er det noen som vet om det går ann å få opp et varsel om at det begynner å bli lite batteri igjen, som på PS3? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...