Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper mest av alt at Uncharted 4 tør å gjøre noe nytt. Jeg ble imponert over hvor mye de forbedret formelen fra Uncharted 1 til 2, men overgangen fra 2 til 3 føltes nesten som en nedgradering, eller som mer av det samme. Jeg håper fireren byr på noe friskt, for jeg tror ikke blir veldig interessant å gjøre det samme som før i bare litt større skala.

Lenke til kommentar

Poenget for meg med disse spillene er å ha en interaktiv, Indiana Jones-aktig opplevelse. Å skulle konkurrere med andre om å være "best" i Uncharted ser jeg ikke noe poeng i.

Det tenkte jeg og. Så prøvde jeg det.

Hva er online-delen egentlig? PVP? Team vs PVE?

Pvp

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Poenget for meg med disse spillene er å ha en interaktiv, Indiana Jones-aktig opplevelse. Å skulle konkurrere med andre om å være "best" i Uncharted ser jeg ikke noe poeng i.

Forsåvidt enig. Men det største hinderet for å ha det morro online for meg i Uncharted 2 var hvor lite motiverende det var med ett så begredelige og fislete skyte system + cover mekanikk som bare føles merkelig til tider. Det blir for mye av det i enspillere biten, og å sitte timevis online med det var ikke aktuelt for min del.

Men nå har det jo tydeligvis blitt lagt vekt på online delen i denne omgang, og hvordan skytingen og slikt fungerer kan vel de som har testet betaen svare på. Men jeg belager meg i grunn utelukkende på en gode enspiller del, leverer en er jeg fornøyd :)

Så får alt det andre komme som en salig bonus.

Lenke til kommentar

Æsj, og dere gikk min Ps4 ad undas igjen..  :hm:   Vil plutselig ikke skru seg på, lyser i ett halvt sekund(og lager en klikk lyd) før den dauer igjen. Har prøvd det meste av kjerringråd fra nettet, så da blir det en ny runde med innlevering :hrm:

Det blir da 3 gangen? Eller blander jeg deg med en annen kanskje? Men isåfall så ville jeg nok vurdert å få sjekket el-anlegget for overspenning/spenning fall. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Æsj, og dere gikk min Ps4 ad undas igjen..  :hm:   Vil plutselig ikke skru seg på, lyser i ett halvt sekund(og lager en klikk lyd) før den dauer igjen. Har prøvd det meste av kjerringråd fra nettet, så da blir det en ny runde med innlevering :hrm:

Det blir da 3 gangen? Eller blander jeg dem men an annen kanskje? Men isåfall så ville jeg nok vurdert å få sjekket el-anlegget for overspenning/spenning fall. 

2 gangen, men ny feil. Leiligheten er splitter ny, 1års kontroll på el anlegget ble gjort i høst.

Lenke til kommentar

Alle burde teste onlinedelen til Uncharted, så utrolig undervurdert. Faktisk ti ganger bedre enn singleplayer.

Kom igjen nå!

Betaen var sånn halvgrei, men spillmekanikken er så sinnsykt klumset så det blir mye frustrasjon (funker i singelplayer men den mekanikken funker dårlig i multiplayer). Men glder meg sinnsykt, kjøpte remaster collection av uncharted og spilte nettopp igjennom golden abyss på psvita for å gjøre meg klar :)

Lenke til kommentar

Golden Abyss ja, du orket det altså? :p Helt forferdelig spill og helt grusomt å spille den typen spill på Vita. Men det er vel ikke så ille om man har en PS TV og noe tilgjengelig, da kan man vel bruke PS4 kontrollen. Jeg måtte i hvertfall bare kaste det i fra meg når jeg gikk for gull (pun intended) på Vitaen i sin tid.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Trudde samtlige Vita spill var tilgjengelig der i en eller annen form. Men så har jeg ikkje viet oppmerksomhet til den boksen i hele tatt da. Så skal ikke påstå noe rundt den i grunn :p

Men uansett, Golden Abyss syns jeg var ett skikkelig drittspill av dimensjoner. Og antall ganger Drake ytret "Oh crap" i en eller annen form gav meg AIDS i ørene altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...