Emils. Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Drittunger. Håper de blir tatt og sendt til guantamo bay. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Skal ikke se bort fra i at det blir en tradisjon hvis de får like god uttelling på oppmerksomhetsskalaen som i fjor. Må være et kjempekick hvis man er 15 år gammel. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg vil tro at Sony, Microsoft og Valve vil starte en større kampanje ift. dette både rettslig og teknologisk om de faktisk gjennomfører dette også i år. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Ser at folk som betatester The Division har lagt ut en del filmklipp. Spillet ser betraktelig dårligere ut enn hva Ubisoft selv har vist, men dette er vel som forventet? Blir ikke bedre av at det er Xbox One klipp som ligger ute så PS4 versjonen vil jo se litt bedre ut.. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Det er jo sjeldent astronomiske forskjeller på spillene mellom ps4 Og xbox one. Så ikke forvent at det ser så mye bedre ut på ps4. Er selv meldt opp på beta til ps4 så får jo anledning til å prøve det der før evt. Kjøp :-) 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Det lange klippet på 20min + er jo av så elendig kvalitet at man ikke kan dømme verken opp eller ned. Men ingen her inne blir vel overasket over at det ser hakket mindre vassere ut ved lansering, enn det gjorde ved den altfor tidlige avsløringen ? Endret 21. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Det blir nok en downgrade award kandidat på konsoll hehe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Men hvorfor skal man kjøpe spill utelukkende basert på det grafiske? Det finnes utallige pene spill som er drit kjedelig, også har man spill som ikke ser så bra ut som er fantastisk. Battlefront ser jo fantastisk ut, er det det beste FPS spillet til konsoll? Nei. BF4 er milevis bedre, selv om det ikke nødvendig flyter like bra bestandig. My point is, det grafiske betyr ikke mer enn selve opplevelser. Ubisoft må gjerne degradere grafikken om spillet er fantastisk. Folk som tester det virker til å like det også, men vi får se. Har noen linkene? Endret 21. desember 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Dreier seg ikke om å kjøpe spill pga. grafikk men den tullete markedsføringen. Mulig jeg kjøper The Division på PC hvis det ikke blir like skuffende som Watchdogs. Endret 21. desember 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Dreier seg ikke om å kjøpe spill pga. grafikk men den tullete markedsføringen. Mulig jeg kjøper The Division på PC hvis det ikke blir like skuffende som Watchdogs. Dette. Jeg er ikke så fornøyd med at de girer opp folk med en opplevelse som senere ikke viser seg å stemme. Om grafikken er slik eller sånn bryr jeg meg mindre om i forhold til gameplay, men jeg liker ikke at de viser hester og selger esler. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Playstation VR hardware fakta: Størrelse: 140x140x35mm. (Wii måler 215x157x44mm)120Hz OLED som gir 60fps ved 1920 x 10802x HDMI ut for at evt andre i rommet kan se hva du gjør på tv'enPris: samme som en ny konsollKilde: Eurogamer Om 6 måneder eller mindre er den i hus! Endret 23. desember 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Dumt spørsmål sikkert, men blir det full HD på hvert øye, eller til sammen? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Dumt spørsmål sikkert, men blir det full HD på hvert øye, eller til sammen? 960×1080 per øye Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Den står også for å behandle informasjonen ifra PSVR og gjøre det om til informasjon som kan gå via USB til PS4. Og så styrer den 3D lyd. Noe som er viktig i VR. Mange som tror den har ekstra CPU og GPU for mer ytelse i spill. Men om dem ikke har forandret på noe dem siste mnd så er det PS4 som står for det alene. Tilogmed reprojection biten skal GPU på PS4 stå for. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Ble litt svak for dette "buy one, get one" tilbudet på PSN. Så da ble det Until dawn til 399,-. og The order med på kjøpet. Vet at det siste ikke akkurat fikk spillenes Oscar, men jeg har nå lyst til å prøve det allikevel. Until dawn ser jeg virkelig frem til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 The Order er faktisk verdt å spille igjenom for noen hundrelapper, du fikk det jo til en rimelig penge totalt sett da Jeg forstår helt klart kritikken, og potensialet forblir veldig lite utnyttet. Men jeg håper virkelig at Sony gir go for en etterfølger. Har troen på at utviklerene tar til seg den enstemmige kritikken og åpner opp gameplayet kraftig i en evt. etterfølger. 5 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 (endret) Vil bare tipse om at det er endel gode tilbud på PlayStation Store. Dem er ikke annonsert ser det ut som som det pleier være på toppen. Er fks The Witcher 3 til 274kr... Endret 24. desember 2015 av LarZen Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Det har vært enormt med gode tilbud i det siste, backlog ifra helvete her. Og idag er det jul, da kommer det trolig enda mer inn.... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 (endret) Er vel bare å sette i gang med julemat styret og skygge PS Store i dag ja Er for lett å bare trykke kjøp og så ordner alt seg selv.. Endret 24. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå