Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lange klippet på 20min + er jo av så elendig kvalitet at man ikke kan dømme verken opp eller ned. Men ingen her inne blir vel overasket over at det ser hakket mindre vassere ut ved lansering, enn det gjorde ved den altfor tidlige avsløringen ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men hvorfor skal man kjøpe spill utelukkende basert på det grafiske? Det finnes utallige pene spill som er drit kjedelig, også har man spill som ikke ser så bra ut som er fantastisk. Battlefront ser jo fantastisk ut, er det det beste FPS spillet til konsoll? Nei. BF4 er milevis bedre, selv om det ikke nødvendig flyter like bra bestandig.

My point is, det grafiske betyr ikke mer enn selve opplevelser. Ubisoft må gjerne degradere grafikken om spillet er fantastisk. Folk som tester det virker til å like det også, men vi får se.

Har noen linkene?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Dreier seg ikke om å kjøpe spill pga. grafikk men den tullete markedsføringen. Mulig jeg kjøper The Division på PC hvis det ikke blir like skuffende som Watchdogs.

Dette. Jeg er ikke så fornøyd med at de girer opp folk med en opplevelse som senere ikke viser seg å stemme. Om grafikken er slik eller sånn bryr jeg meg mindre om i forhold til gameplay, men jeg liker ikke at de viser hester og selger esler.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den står også for å behandle informasjonen ifra PSVR og gjøre det om til informasjon som kan gå via USB til PS4. Og så styrer den 3D lyd. Noe som er viktig i VR.

Mange som tror den har ekstra CPU og GPU for mer ytelse i spill. Men om dem ikke har forandret på noe dem siste mnd så er det PS4 som står for det alene. Tilogmed reprojection biten skal GPU på PS4 stå for. 

Lenke til kommentar

The Order er faktisk verdt å spille igjenom for noen hundrelapper, du fikk det jo til en rimelig penge totalt sett da :) Jeg forstår helt klart kritikken, og potensialet forblir veldig lite utnyttet. Men jeg håper virkelig at Sony gir go for en etterfølger. Har troen på at utviklerene tar til seg den enstemmige kritikken og åpner opp gameplayet kraftig i en evt. etterfølger. 

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...