Myst Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ok, her kommer et hypotetisk teknisk spørsmål: Gitt at man har en PS4 500GB man har brukt en stund, og får en splitter ny ut av boksen PS4 med samme kapasitet som gave. Istedenfor å bruke tid på å ta backup av eksempelvis 300+ GB med data, kan man rett og slett bytte om HDD på konsollene og alt vil virke som før på den nye konsollen? Bør man evt. starte opp den nye konsollen først og logge inn med samme bruker så systemet registrerer samme bruker først? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Du må vel fyre opp den nye konsollen for å laste ned PSN-profilen spillene er knyttet til. Og du må vel også sette den nye konsollen som din primærkonsoll, hvis ikke får du problemer med å spille enkelte nedlastede spill. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ok, da har vi svaret på siste spørsmål hvertfall. Og etter det kan man trygt bytte om HDDene og få tilgang til all data på gamle HDDen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 På PS3 var jo dataene kryptert så det der ikke gikk. Vet ikke om det er annerledes på etterfølgeren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Er det enkelt å koble PS4-pad/fightsticks til en PC? Husker man måtte ha spesiell drivere for å bruke PS3-kontroller på PC. X360 greier bare virker automatisk. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 På PS3 var jo dataene kryptert så det der ikke gikk. Vet ikke om det er annerledes på etterfølgeren. Mener det er slik på PS4 også. Min var på service, og jeg tok vare på harddisken med alle spillene på. Da jeg fikk ny PS4, ville den ikke godta den gamle HDD. Den måtte formateres i nye PS4, og jeg måtte laste ned alle spillene på nytt. Nettlinjen gikk i ett kjør en 2-3 dager. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 På PS3 var jo dataene kryptert så det der ikke gikk. Vet ikke om det er annerledes på etterfølgeren. Mener det er slik på PS4 også. Min var på service, og jeg tok vare på harddisken med alle spillene på. Da jeg fikk ny PS4, ville den ikke godta den gamle HDD. Den måtte formateres i nye PS4, og jeg måtte laste ned alle spillene på nytt. Nettlinjen gikk i ett kjør en 2-3 dager. stemmer det, harddisken må formateres før den virker i ny konsoll Lenke til kommentar
Archer Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Nå kjenner jeg at lysten til å spille GTA Online kom. Dette så jo rett og slett gøy ut. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Nå kjenner jeg at lysten til å spille GTA Online kom. Dette så jo rett og slett gøy ut. Jeg har rundt 350 timer i GTA Online, og slike oppdateringer er grunnen til at jeg godt kan bruke 100 til. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Spelar du tidsvis aleine, eller alltid saman med nokon? Prøvde meg på GTA Online i haust, men det ga meg veldig lite. Har høyrt at det bør vere saman med andre før det vert kjekt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg spiller sammen med 3 venner, selv om det bare et et par av oss som spiller samtidig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Var ikke det veldig tidelig å få på lager? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 De prøver bare å snagge early preorders. Det er ikke ulovlig. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg forhåndsbestiller ingen spill lenger. Så mange dårlige releaser for tiden.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Er mer det at spillet er vel ikke gått Gold enda... Ikke lest det noen plass ihvertfall. Derfor reagerer jeg litt når spillet tilsynelatende er blitt trykt opp og allerede sendt ut til lager. Og jeg er helt enig newman221. Selv synes jeg det er mye bra som blir lansert for tiden. Men det er mye bugs å dritt altså. Jeg er glad jeg har ventet med å spille mange spill flere mnd etter lansering. 2-3 mnd etter lansering så er det ok å kjøpe nye spill idag synes jeg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Er mer det at spillet er vel ikke gått Gold enda... Ikke lest det noen plass ihvertfall. Derfor reagerer jeg litt når spillet tilsynelatende er blitt trykt opp og allerede sendt ut til lager. Og jeg er helt enig newman221. Selv synes jeg det er mye bra som blir lansert for tiden. Men det er mye bugs å dritt altså. Jeg er glad jeg har ventet med å spille mange spill flere mnd etter lansering. 2-3 mnd etter lansering så er det ok å kjøpe nye spill idag synes jeg. Problemet nå er at utgiverne vil legge ut spillene for salg så fort som mulig for å tjene raske penger. Dermed går de ikke over ulike detaljer i spillet som til slutt bugger eller ikke fungerer ved launch. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Vet noen om PS4 peripherals er plug'n'play på PC eller må man ha ekstra drivere og knote masse? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg vil tro det funker relativt smertefritt. Hvilket utstyr er det snakk om? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) En slik. Den har USB kabel. Endret 11. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Det er i hvert fall ingen teknisk grunn til at den ikke skulle funke på PC. Slike ting er gjerne PS/PC eller XBOX/PC. Jeg har en Hori PS3-sak som PC-en finner ut av selv. Endret 11. desember 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå