Curumo Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Noen her som vet noe om PS4-utgavene av San Andreas og Vice City? Jeg synes å huske at jeg leste en artikkel som sa at de ville bli lagt ut på PS Store 1. desember, men det er ikke tilfellet her i gården. Kanskje jeg husker feil dato, eller at det ikke gjelder den norske PS Store? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Noen her som vet noe om PS4-utgavene av San Andreas og Vice City? Jeg synes å huske at jeg leste en artikkel som sa at de ville bli lagt ut på PS Store 1. desember, men det er ikke tilfellet her i gården. Kanskje jeg husker feil dato, eller at det ikke gjelder den norske PS Store? Her finner du PS2 spillene https://store.playstation.com/#!/en-no/playstation-2-games/cid=STORE-MSF75508-PS2TOPS4 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 De er ute allerede. Husker ikke hvilken kategori. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Det er en egen ps2-kategori på hovedsiden til "games". Endret 8. desember 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er ikke Uncharted 4 betaen tilgjengelig for alle med PS Plus? Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Her finner du PS2 spillene https://store.playstation.com/#!/en-no/playstation-2-games/cid=STORE-MSF75508-PS2TOPS4 Takk! Det er en egen ps2-kategori på hovedsiden til "games". Å, nettopp. Jeg prøvde å søke etter dem, men da fikk jeg ikke opp noe, så jeg antok at de ikke hadde kommet enda. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Det er en egen ps2-kategori på hovedsiden til "games". Hmmm merkelig det ikke eksisterer hos meg? Er det den norske kontoen eller bruker du amerikansk? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Må bare spørre dere som har PS4 om et ørlite spørsmål. Støyer den mye? Min PS3 bråker noe inni helvete, spesielt når den har stått på en time eller to. Er dette noe som har blitt bedre på 4'eren? Vurderer sterkt å kjøpe meg en PlayStation denne måneden i gave til meg selv. Er jo halv skatt og greier! Endret 8. desember 2015 av Krapylen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 På den nyeste utgaven skal vel ikke støye så mye som den/ deførste utgaven(e). Uansett bær du ha mye luft rundt konsollen da dette vil bøte på viftestøy. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er ikke Uncharted 4 betaen tilgjengelig for alle med PS Plus? nei kun de som kjøpte remaster av de gamle spilla har tilgang Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Det er en egen ps2-kategori på hovedsiden til "games". Hmmm merkelig det ikke eksisterer hos meg? Er det den norske kontoen eller bruker du amerikansk? gå til spill/nye utgivelser og scroll til høyre så finner du nokk frem Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hmmm merkelig det ikke eksisterer hos meg? Er det den norske kontoen eller bruker du amerikansk? gå til spill/nye utgivelser og scroll til høyre så finner du nokk frem Takk :-) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er det trophies på PS2-spilla? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er det trophies på PS2-spilla? Ja. Trophies og oppskalert grafikk til 1080p. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er det gjort noe mer? Enkel grafikk på høyere oppløsning enn opprinnelig tiltenkt er jo ikke nødvendigvis en god ting. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Er det gjort noe mer? Enkel grafikk på høyere oppløsning enn opprinnelig tiltenkt er jo ikke nødvendigvis en god ting. Ikke bortsett fra Remoteplay, Shareplay, activityfeeds og second screen play support for manualen på Playstation Vita og i Playstation appen Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Er det gjort noe mer? Enkel grafikk på høyere oppløsning enn opprinnelig tiltenkt er jo ikke nødvendigvis en god ting. http://www.playstationtrophies.org/news/news-17773-PlayStation-2-Emulator-Now-Available-on-PS4.html Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Ingen tvil om at PS2-spill oppgradert til 1080p ser betre ut. Ganske mykje betre og. Lyt nok sjekke ut kva PS2-spill som leverte 60fps og om di vil gjere det viss di dukker opp til PS4. Kan faktisk være nokre spill som er verdt å kjøpe her for min del. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hvordan får jeg tilgang til uncharted betaen? Har kjøpt spillet men finner ikke betaen på store. Du finner den ikke på store. 1: Gå til spillet på "cross media bar" 2: Scroll ned ett hakk. 3: Helt til høyre ser du uncharted beta, velg og last ned. Doh, da må jeg installere spillet og det har jeg ikke plass til... Kun instalert spill jeg ikke har rundet nå.. Har vært for mange gode salg i det siste Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Du må installere og du må spille slik at du får en save game, for uten save game får du ikke spilt betaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå