Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Noen her som vet noe om PS4-utgavene av San Andreas og Vice City? Jeg synes å huske at jeg leste en artikkel som sa at de ville bli lagt ut på PS Store 1. desember, men det er ikke tilfellet her i gården. Kanskje jeg husker feil dato, eller at det ikke gjelder den norske PS Store?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som vet noe om PS4-utgavene av San Andreas og Vice City? Jeg synes å huske at jeg leste en artikkel som sa at de ville bli lagt ut på PS Store 1. desember, men det er ikke tilfellet her i gården. Kanskje jeg husker feil dato, eller at det ikke gjelder den norske PS Store?

 

Her finner du PS2 spillene https://store.playstation.com/#!/en-no/playstation-2-games/cid=STORE-MSF75508-PS2TOPS4

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare spørre dere som har PS4 om et ørlite spørsmål. Støyer den mye? Min PS3 bråker noe inni helvete, spesielt når den har stått på en time eller to. Er dette noe som har blitt bedre på 4'eren? Vurderer sterkt å kjøpe meg en PlayStation denne måneden i gave til meg selv. Er jo halv skatt og greier!  :p

Endret av Krapylen
Lenke til kommentar

 

Hvordan får jeg tilgang til uncharted betaen? Har kjøpt spillet men finner ikke betaen på store.

 

Du finner den ikke på store.

 

1: Gå til spillet på "cross media bar"

 

2: Scroll ned ett hakk.

 

3: Helt til høyre ser du uncharted beta, velg og last ned.

 

Doh, da må jeg installere spillet og det har jeg ikke plass til... Kun instalert spill jeg ikke har rundet nå.. Har vært for mange gode salg i det siste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...