Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Synes det er helt ok prisen Sony har lagt seg på med disse PS2 spillene. Om en synes det er for mye penger og heller kobler opp sin gamle PS2 og spiller disse spillene på den isteden. Så får en bare gjøre det da.

 

Selv har jeg 3 bæreposer med PS2 spill. Men å kunne spille noen av dem på PS4 i 1080p,trophy support og mulighet for å streame og ta bilder. Uten å måtte koble opp PS2 konsollen til gamecapture som går via PC. Er gull verdt i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe liste over PS2 spill som kommer på PS4?

Håper Silent Hill spillene dukker opp med tiden!

 

  • Dark Cloud ($14.99)
  • Grand Theft Auto 3 ($14.99)
  • Grand Theft Auto Vice City ($14.99)
  • Grand Theft Auto San Andreas ($14.99)
  • Rogue Galaxy ($14.99)
  • The Mark of Kri ($14.99)
  • Twisted Metal: Black ($9.99)
  • War of the Monsters ($9.99)

Other titles slated as "coming soon":

  • Parappa The Rapper 2
  • Fantavision
  • Arc the Lad: Twilight of the Spirits
  • The King of Fighters 2000

 

Skal bli spennende å se hva som kommer utenom disse. Silent Hill er høyt på lista for meg også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For et år altså. Fra før på E3 har det blitt annonsert kanontitler som jeg ser frem til, deriblant FF7 Remake, The Last Guardian og NieR: Automata, som jeg ikke hadde trodd ville komme. Og nå altså en oppfølger til kanskje mitt favorittspill i nyere tid, Ni no Kuni. Huff, vet ikke helt hva jeg skal håpe på skal komme lengre, alle ønskene mine har jo blitt oppfyllt.  :p

Lenke til kommentar

Var noen spennende titler på PSX. Men huff å mye dårlig.. Ingen dato eller pris på PSVR. Totalt på tryne demonstrasjon av VR. Ikke noe system seller for VR vist. Og snakk om å trolle ved å komme ut med en Crash Bandicoot skjorte..og IKKE annonsere at det kommer.

 

Nei huff..dette var kleine greier synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...