Dore123m Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Men, noen som vet klokkeslett på Sony sin konferanse den kommende Lørdagen? Som jeg posta på forrige side VGA: 4. des kl 03:00. PSEX keynote: 5. des kl 19:00 Heh, jeg må ha misset den posten. Uansett, du er en sann helt Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) doom alpha kjører i helga for de som har fått koder, starta i går kveld er fortsatt mulig og komme seg inn viss man ikke har koder: https://twitter.com/doom Endret 4. desember 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Heh, jeg må ha misset den posten. Uansett, du er en sann helt Får opp under event kalenderen på PS4 også. Da kan en melde seg på og fks gjøre slik at PS4 slår seg automatisk på å viser sending når det starter 1 Lenke til kommentar
WickedZoomer Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hei! Noen som kan hjelpe meg? Vet at man kan bruke ps4 kontrollen med kabel på pc,er det mulig å få brukt den trådløst? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hei! Noen som kan hjelpe meg? Vet at man kan bruke ps4 kontrollen med kabel på pc,er det mulig å få brukt den trådløst? Jeg tror ikke det finnes noen pare-funksjon på den, så det blir nok vanskelig å få til. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Det finnes men du trenger Bluetooth på PCen og dette programmet http://ds4windows.com Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hei! Noen som kan hjelpe meg? Vet at man kan bruke ps4 kontrollen med kabel på pc,er det mulig å få brukt den trådløst? http://cronusmax.com/cronusmax-plus/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Uncharted Nathan Drake Collection til 269kr på PS Store nå. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Var sikker på at det var PC versjonen som ble vist. Men det er vist PS4 utifra knappene. Rimelig pent! Endret 5. desember 2015 av LarZen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Teit at man må kjøpe spillene på nytt da Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Uncharted Nathan Drake Collection til 269kr på PS Store nå. Takk for tips! Har venta på et bra tilbud så jeg kunne slå til. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Var sikker på at det var PC versjonen som ble vist. Men det er vist PS4 utifra knappene. Rimelig pent! Endelig GTA: San Andreas til PS4! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Mange spill som har vært pene de siste årene som er totalt forandret ved release. Skal ta alt av early gameplay med eb klype salt... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Teit at man må kjøpe spillene på nytt da Enig. Har alle ps2 spillene liggende hjemme i en kasse. Betaler ikke 100 kr på nytt fordi det kunne vært gøy å spille det på nytt. 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Uncharted Nathan Drake Collection til 269kr på PS Store nå.Takk for tips! Har venta på et bra tilbud så jeg kunne slå til. Mener at dette er prisen som skulle ha vært i utgangspunktet. Lenke til kommentar
WickedZoomer Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Det finnes men du trenger Bluetooth på PCen og dette programmet http://ds4windows.com Takk, da skal jeg teste det ☺ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Ler meg skakk av denne kontoen her altså Endret 5. desember 2015 av Selvin 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Anbefaler å prøve Rogue Galaxy for de som skal laste ned PS2-spill på PS4. Veldig bra cel-shaded action-RPG. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Enormt bra 12 days tilbud de har hatt til nå.. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Det synes jeg og! Kjøpte Nathan drake collection nettopp og laster ned Uncharted 4 mp beta for øyeblikket Endret 5. desember 2015 av Ooinaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå