Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Vel, jeg gjorde det nå, og problemet er der enda. Så, er dette en produksjonsfeil? Kan jeg be om en ny kontroller der jeg kjøpte konsollen for et års tid siden? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Hvordan påvirker egentlig det den allerede grusomme batteritiden på kontrollen? Det er vel kanskje spesielt man kjører mye stemmekommunikasjon samtid under gameplay at det kanskje slår ut verst Har vel bare brukt headsett i kontrollen én gang, og det var etter lanseringsdagene bare for å teste ut. De siste månedene har min PS4-gaming gått gjennom lydinngangen til kontrolleren. Helt genial funksjonalitet spør du meg. Har ikke merket at det påvirker batteriet noe særlig egentlig, selv om det sikkert gjør det. Endret 3. desember 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 De siste månedene har min PS4-gaming gått gjennom lydinngangen til kontrolleren. Helt genial funksjonalitet spør du meg. Har ikke merket at det påvirker batteriet noe særlig egentlig, selv om det sikkert gjør det. Det er en knall funksjon men den tar sin andel av det allerede begrensede batteriet. Har endt opp med å bare dra en kabel fra TV'en til hodetelefonene. Ulempen er at det blir kabel, men fordelen er at alt av lyd som går inn i TV'en går ut i hodetelefonen. Clas Ohlson har et godt utvalg 3,5 mm forlengere til hodetelefon fra 1,5 - 10 meter. Andre foretrekker å bare bruke kabelen til kontrolleren for lading i sofaen og bare kjøre trådløs lyd hvis kontrolleren ikke har nok juice. Kvaliteten på hodetelefonforsterkeren i kontrolleren er god. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ser jo en smule interessant ut. Håper det er et PSVR spill. Men da hadde det sikkert stått... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Steike! Jazzpunk kommer til PS4! Har prøvd det på PC og det var skikkelig skrullete men gøy http://blog.eu.playstation.com/2015/12/03/absurd-modernist-cold-war-comic-adventure-jazzpunk-announced-for-ps4/?emcid=social_20151203_55939366&adbid=672476116020412416&adbpl=tw&adbpr=36969785 EDIT: Her er traileren til PC versjonen Endret 3. desember 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ser jo en smule interessant ut. Håper det er et PSVR spill. Men da hadde det sikkert stått... Blir spennende å se om det får en fot inn blant gamere. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Noen her som kjøpte Just Cause 3? Sitter å spiller det nå, også låste jeg nettopp opp boost til fly. For å aktivere boosten så trenger man bare å bruke R2, som fungerer som gasspedal i nesten alle kjøretøy, inkluder fly. Det skjedde ingenting til å begynne med. Men jeg fant ut etterhvert at hvis jeg trykker SKAMHARDT på triggeren, så går det. Triggeren hadde knekt hvis jeg hadde fortsatt slik. Er det kontrollen min som er rar, eller er det dødsonene i spillet som er feil? Fikset det selv. Skrudde ifra hverandre kontrollen, og fant 3 punkter på avtrekkeren (R2-knappen) som støtte imot noe annet når jeg trykte den helt inn. Disse tre punktene ble markert med tapetkniv før jeg tok ut knappen. Deretter kuttet jeg vekk bittelitt plast på disse tre kontaktpunktene slik at triggeren kan trykkes lengre inn. Nå ser det ut til at det fungerer som det skal. Kan kanskje ta av bittelitt mer plast, men jeg vil teste litt mer først. Dette var også årsaken til at jeg slet med å ta av med fly. Nå er det null problem. Faktisk sendte jeg flyet mitt rett i skogen fordi jeg var uforberedt på hvor hardt det akselererte. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Synd at Video Game Awards går så sent i natt. Begynner vel rundt 03 og varer rundt 3 timer som i fjor... Noen som har tenkt å ta en all nighter? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Synd at Video Game Awards går så sent i natt. Begynner vel rundt 03 og varer rundt 3 timer som i fjor... Noen som har tenkt å ta en all nighter? Har hatt og skal ha nattskift igjen på søndag, så naturligvis Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hehe! Faen altså... Er noe ved å se slikt direkte uten å få ødelagt overraskelser osv Tror jaggu jeg skal legge meg å stå opp i natt Because why the fuck not... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Julebord vors fra 1600 av i morgen her i heimen, og er rimelig kjørt etter en travel dag. Trur jeg ligger i koma innen 2 timer gitt.. Endret 3. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Uncharted 4 MP beta er ute nå for de som eier the Uncharted collection 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Gjesp....galskap. Men hva gjør en ikke for en hobby en er så glad i? Andre oppe enda/igjen eller? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Herregud Uncharted 4 ser så bra ut... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Herregud Uncharted 4 ser så bra ut... Ser bare bedre og bedre ut. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ooh! Psychonauts 2 kan bli bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ja. Men er mye snacks som er blitt vist så langt synes jeg. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Men, noen som vet klokkeslett på Sony sin konferanse den kommende Lørdagen? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Men, noen som vet klokkeslett på Sony sin konferanse den kommende Lørdagen? Som jeg posta på forrige side VGA: 4. des kl 03:00. PSEX keynote: 5. des kl 19:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå