SpongeFrog Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 100Hz så ja all good @Neeeii. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Capcom Registers “Onimusha” Trademark http://www.dualshockers.com/2015/12/01/capcom-files-to-register-onimusha-trademark/ Er det en spillserie jeg virkelig har savna så er det Onimusha. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Samme her, selv om det skal sies at serien tok litt av med samuraier i Paris og Jean Reno. Jeg håper de lager noe mer i ånden av Onimusha 1 og 2. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Savner et godt samuraispill til PS4'en ass. Hva ville jeg ikke gjort for å få sett Tenchu på PS4. Slik som de lagde 1'ern, ikke resten av bunchen som jeg synes var laaaangt dårligere. Stemninga, settingen, ja alt var konge med det spillet der. Blod! Språk! Nippon!! PS1 grafixxx spoiler alarm: https://www.youtube.com/watch?v=ga5nSh-4azw Endret 1. desember 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hvis du liker musou-spill så har du Samurai Warriors 4. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Litt sånn apropos. Noen som har testet Nobunaga's Ambition? Hadde vært kjekt å kunne læxe i sofaen med et skikkelig strategispill, men er usikker på om jeg har tålmodighet til å sette meg inn i det. Skal visst være ganske tunge greier. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Litt sånn apropos. Noen som har testet Nobunaga's Ambition? Hadde vært kjekt å kunne læxe i sofaen med et skikkelig strategispill, men er usikker på om jeg har tålmodighet til å sette meg inn i det. Skal visst være ganske tunge greier. har ikke testa det selv, men her er første timen i spillet på ps4: Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hvis du liker musou-spill så har du Samurai Warriors 4. Ikke så glad i mosou, men takk for rådet. Alt virker kult inntil usaklige karakterer og at du er "uovervinnelig" mot flere hundre motstandere og komboer og sånt. Vil ha et visst snev av realisme. Var veldig interessert i Way of the samurai, men synes det mangla litt på gjennomføringa.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hvis du vil ha et snev av realisme er nok ikke Samurai Warriors 4 noe å satse på, siden det er selve definisjonen på over the top. Det er i grunn ikke flust av gode samuraispill. Enten er det rølp ala Sengoku Basara og Samurai Warriors eller så er det tunge strategispill som Nobunaga's Ambition og Shogun: Total War. Et eventyrspill ala God of War eller Uncharted i en samurai-setting kunne vært noe. Har forøvrig også tenkt helt siden det første Assassin's Creed kom ut at det ville være en perfekt setting for den serien. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Spiller Until Dawn nå, gud bedre for et herlig spill! 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Noen som vet når Video Game Awards og Playstation experience er i norsk tid? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Noen som vet når Video Game Awards og Playstation experience er i norsk tid? VGA: 4. des kl 03:00. PSEX keynote: 5. des kl 19:00 Ut i fra det jeg fant ut ved å se på de offisielle sidene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Da har Komplett.no åpnet for forhåndsbestilling av dem nye PS4 øre pluggene. Jeg er veldig spent på å lese anmeldelser av dem. Prisen her ikke spesielt høy men kan jo håpe det er bra. Kan kanskje være fine å bruke samens med PSVR for å ha minst mulig på hode. https://www.komplett.no/product/866172/spill/playstation-4/tilbehr-til-ps4/ps4-in-ear-stereo-headset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Hvordan påvirker egentlig det den allerede grusomme batteritiden på kontrollen? Det er vel kanskje spesielt man kjører mye stemmekommunikasjon samtid under gameplay at det kanskje slår ut verst Har vel bare brukt headsett i kontrollen én gang, og det var etter lanseringsdagene bare for å teste ut. Endret 3. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Spiser nok endel strøm vil jeg tro. Har aldri så lange økter at batteri tid på kontrollen har vært et problem selv. Rart dem heller ikke har gått for batteri som på XBO. Dem varer ihvertfall lenge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Heh, ja jeg kan vel telle på 2 fingre antall ganger jeg har byttet batteri i One kontrollen, den maser faktisk om lavt nivå nå og rumble funkjsonen har slått seg av Men igjen..antall timer bruk der er jo også begrenset sammenlignet med PS4. Endret 3. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Noen her som kjøpte Just Cause 3? Sitter å spiller det nå, også låste jeg nettopp opp boost til fly. For å aktivere boosten så trenger man bare å bruke R2, som fungerer som gasspedal i nesten alle kjøretøy, inkluder fly. Det skjedde ingenting til å begynne med. Men jeg fant ut etterhvert at hvis jeg trykker SKAMHARDT på triggeren, så går det. Triggeren hadde knekt hvis jeg hadde fortsatt slik.Er det kontrollen min som er rar, eller er det dødsonene i spillet som er feil? Endret 3. desember 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Du har sikkert en defekt R2. Drittkvalitet på de triggerene på DS4. Er den trøblete i andre spill? EDIT: Forstår jeg det rett at den fungerer som den skal i resten av spillet ? Endret 3. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Ja, den fungerer fint i alle andre spill jeg har prøvd. Det er antagelig fordi ingen andre spill krever 100% input til noe.Edit: Ja, ikke bare andre spill, men ellers i Just Cause 3 også. Null problem ellers. Dette er første gangen jeg har opplevd noe slikt. Endret 3. desember 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg hadde prøvd å restarte spill/konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå