stue Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Project cars til 20 USD på amerikanske psn. Bra pris? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Fikk ikke handlet på Ps-Store i natt funker det nå? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Fikk ikke handlet på Ps-Store i natt funker det nå?Jeg handlet hvertfall nettopp via nettet. Jeg la spillet i nedlastingskø, men tror ikke noe har skjedd. Noen som vet hvordan jeg kan tvinge det i gang til å laste ned? Jeg befinner meg noen mil unna PS4-en og hadde vært fint om spillet var ferdig nedlastet når jeg kommer hjem. Er jeg nødt til å få noen til å slå den på eller kan jeg gjøre det selv via app/nettleser? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hvordan får jeg aktivert season pass til AC syndicate? Kjøpte gold edition istad på us store, men på bonus content står det kun dlc'en A long night... Nå har jeg det på Xbone og ikke PS4, men prøv å gå på "Related Content" eller noe sånt når du er på spillet i XMB (før du starter det opp), DLC som er tilgjengelig skal ligge der mener jeg. Det som har kommet ut så langt er for det meste noen kostymer og våpen (som du må være level 7 for å bruke, men hvis de er oppgradert er de like bra som fullt oppgradert utstyr). Dracula inspirerte kostymet til Evie er <3 Achievement listen til Jack the Ripper DLC har kommet til Xbone så forhåpentligvis kommer det ut snart i hvert fall. Ser også at du sier du kjøpte det på US store, i så fall må du huske på å være innlogget på den kontoen når du sjekker for season pass ting ettersom det ikke vil vises gjennom den norske kontoen mener jeg. Okey, takk for svar Er noe outfits, våpen og sånt der sammen med dlc'en A long night. Vet du om det har kommet ut flere dlc'er? Fikk du 500 helix credits og xp boost sammen med season pass? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Okey, takk for svar Er noe outfits, våpen og sånt der sammen med dlc'en A long night. Vet du om det har kommet ut flere dlc'er? Fikk du 500 helix credits og xp boost sammen med season pass? Bare hyggelig! Er noe som kommer med A Long Night også, ja, men også to ekstra kostymer som har kommet til både Jacob og Evie så langt i hvert fall. 500 Helix credits husker jeg ikke nøyaktig hvor jeg fikk fra (ærlig talt latterlig lite vits i mikrotransaksjonene til Ubisoft i AC spillene da man får så mye fra å gjøre missions og sidequests at jeg bare brukte brøkdelen av alt crafting materiale jeg hadde xD). XP boosten mener jeg man får ved å gå gjennom Uplay (eller Ubisoft Club som det heter nå) og aktivere bonusen der. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Okey! Takk R2 har begynt å bli veldig løs, kjennes nesten ut som den holder på å dette ut. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Spiller du mye bilspill? Jeg har slitt ut fjæren på R2 på noen DS3 kontrollere takket være billspill gjennom årene, ettersom jeg holder R2 inne så mye. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Spiller veldig mye Nhl 16, der jeg blant annet bruker R2 endel. Får jeg dette på garanti/reklamasjon? Endret 29. november 2015 av neeeeii 1 Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) *Feil plass. Skulle svare på tidligere post og får ikke slettet fra mobil* Endret 29. november 2015 av Zahl Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Du får ikke slettet en post uansett @Zahl. Hva synes dere om Destiny? Må jeg ekstrapakken for å spille? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Destiny er knall. Og ja. Eller, du MÅ ikke, men det anbefales virkelig, hvis ikke får du en veldig amputert opplevelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Du får ikke slettet en post uansett @Zahl. Hva synes dere om Destiny? Må jeg ekstrapakken for å spille? Greit de første timene, men men mangel på story drevet innhold drepte interessen etter noen timer for min del. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg storkoste meg med Destiny inntil det ble altfor mye fokus på farming. I starten er det knallbra, men etterhvert føles store deler av spillet som et pliktløp på jakt etter bedre utstyr og da faller jeg fra. Ser veldig frem til The Division - håper de løser det litt annerledes så jeg slipper å spille samme oppdragene daglig i flere uker på jakt etter en bestemt item som jeg vil ha. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Du får ikke slettet en post uansett @Zahl. Hva synes dere om Destiny? Må jeg ekstrapakken for å spille? Greit de første timene, men men mangel på story drevet innhold drepte interessen etter noen timer for min del. Dette. Jeg angrer på at jeg kjøpte det når det kom, tror jeg kastet meg på en noe dyrere utgave som gav tilgang til "fremtidig" DLC også eller noe vas. Var drit lei etter å ha spillt igjennom med kompiser, det som da var historien den gangen. Nå er det riktig nok kommet mye og dyr DLC i ettertid, men for seint for min del til å hoppe på det toget der igjen. Får man en god pris på totalpakken nå er det nok riktig så fett da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Destiny går inn i mmo'ish kategorien. Om du ikke liker å perfeksjonere deg selv som spiller enten det er alene eller i raid. Og jakte på utstyr som igjen gjør deg bedre. Så er Destiny et spill du fort går lei av. Men det er et spill med ekstremt bra gameplay og spill design. Noe alle burde ha spilt igjennom en gang. Min mening anyways... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Personlig prøvde jeg alpha og betaen noen timer og syntes det var drit kjedelig og meget hypet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Testet demoen som ble gitt ut noen måneder etter release, var bare ikke for meg. Sikkert et bra spill i sjangeren. Endret 30. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Utenom mmo preget synes jeg pvpen i Destiny er bedre enn BF og CoD ol også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Mer CPU kraft til PS4 http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-sony-unlocks-more-cpu-power-for-ps4-game-developers http://i.imgur.com/9gCFZ4S.png Endret 30. november 2015 av Theo343 4 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Er dette en grei tv til spilling? http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE50J6275XXE/samsung-50-smart-led-tv-ue50j6275xxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå