Mala Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ikke særlig lovende lesning om Just Cause 3 til PS4, lange og mange lastetider og ustabil framerate: http://www.thegamescabin.com/just-cause-3-load-times-frame-rate-ps4-bloody-awful/ Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ikke særlig lovende lesning om Just Cause 3 til PS4, lange og mange lastetider og ustabil framerate: http://www.thegamescabin.com/just-cause-3-load-times-frame-rate-ps4-bloody-awful/ Huff!det er en trist utvikling de to siste generasjoner har ført til,det skjer altfor ofte at spill er "ødelagt" ved utgivelse..dette skulle hatt STORE konsekvenser for utviklerne i form av bøter eller noe som rammer hardt,det må bli en slutt på dette!hva skjer om 10-15 år når spillet ikke støttes lenger,alt av patch er vel borte da å jeg sitter med ett ødelagt spill?ja jeg liker å gå tilbake til gamle spill i samlingen min Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Er et spill jeg plukker opp i 2016 engang. Forhåpentligvis er spillet mer stabilt da. Men er synd hvordan trenden er dem siste årene. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hvordan får jeg aktivert season pass til AC syndicate? Kjøpte gold edition istad på us store, men på bonus content står det kun dlc'en A long night... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Har det kommet mer DLC enda da? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vet ikke helt, men sto også at jeg skulle få 500 helix credits, det har jeg ikke fått. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vet ikke helt, men sto også at jeg skulle få 500 helix credits, det har jeg ikke fått. står ingenting om noe helix credits Gold Edition includes game and Season Pass- featuring a major expansion plus digital content and exclusives. https://store.playstation.com/#!/en-us/games/assassin%E2%80%99s-creed-syndicate-gold-edition/cid=UP0001-CUSA02389_00-B000000000001648 og season pass er ikke noe du laster ned, du får bare tilgang til dlcene etter hvert som de kommer på din amerikanske psn konto Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hmm.. syntes jeg leste det et sted på store når jeg lastet ned istad.. Men jeg kan spille det jeg kjøpte på us ps store på min norske konto, ikke sant? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ikke særlig lovende lesning om Just Cause 3 til PS4, lange og mange lastetider og ustabil framerate: http://www.thegamescabin.com/just-cause-3-load-times-frame-rate-ps4-bloody-awful/ Der får jeg for å forhåndsbestille spill. Slo til på tilbudet til Komplett, men nå er jeg angrer jeg litt. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hmm.. syntes jeg leste det et sted på store når jeg lastet ned istad.. Men jeg kan spille det jeg kjøpte på us ps store på min norske konto, ikke sant? stemmer Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Hvordan får jeg aktivert season pass til AC syndicate? Kjøpte gold edition istad på us store, men på bonus content står det kun dlc'en A long night... Nå har jeg det på Xbone og ikke PS4, men prøv å gå på "Related Content" eller noe sånt når du er på spillet i XMB (før du starter det opp), DLC som er tilgjengelig skal ligge der mener jeg. Det som har kommet ut så langt er for det meste noen kostymer og våpen (som du må være level 7 for å bruke, men hvis de er oppgradert er de like bra som fullt oppgradert utstyr). Dracula inspirerte kostymet til Evie er <3 Achievement listen til Jack the Ripper DLC har kommet til Xbone så forhåpentligvis kommer det ut snart i hvert fall. Ser også at du sier du kjøpte det på US store, i så fall må du huske på å være innlogget på den kontoen når du sjekker for season pass ting ettersom det ikke vil vises gjennom den norske kontoen mener jeg. Endret 29. november 2015 av Kadaju Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Forhåndsbestilte just cause 3 for 2 uker siden på psn. Helt siden da har det ligget i biblioteket med en countdown til når jeg kan laste det ned. Men når jeg gikk på nå så ligger det ikke der...går jeg inn på store så ligger spillet der til 599'-, men ikke noe indikasjon på at jeg har kjøpt det...tips?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Skjedde meg meg også på Battlefront, noe bugs der altså. Men fikk laste det ned på forhånd likevel da, spillet låg bare med en hengelås helt til at jeg faktisk hadde betalt for det. Har du fått bekreftelses mail fra Sony at du faktisk har blitt trekt for pengene? Visst ikke, så har du mest sansynlig ikke blitt det heller. Men sjekk konto oversikt sånn i tilfelle Endret 29. november 2015 av Mala Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Ikke særlig lovende lesning om Just Cause 3 til PS4, lange og mange lastetider og ustabil framerate: http://www.thegamescabin.com/just-cause-3-load-times-frame-rate-ps4-bloody-awful/ Samme duden ga spillet 9 av 10:http://www.thegamescabin.com/review-just-cause-3-you-blow-stuff-up-just-cause-you-can/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Ikke særlig lovende lesning om Just Cause 3 til PS4, lange og mange lastetider og ustabil framerate: http://www.thegamescabin.com/just-cause-3-load-times-frame-rate-ps4-bloody-awful/ Ennå en grunn til at det er teit at PS4 kom med en eldgammel SATA kontroller som ikke muliggjør easyfix for lange lastetider i bla. FO4 med en god og billig SSD. Min 7 år gamle PC gir lastetider i FO4 som er en brøkdel av hva man får på konsollene. Endret 29. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Kjøpte TheCrew til pc for to dager siden. I tillegg har jeg LogitechG27. Spillet er konge! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Skjedde meg meg også på Battlefront, noe bugs der altså. Men fikk laste det ned på forhånd likevel da, spillet låg bare med en hengelås helt til at jeg faktisk hadde betalt for det. Har du fått bekreftelses mail fra Sony at du faktisk har blitt trekt for pengene? Visst ikke, så har du mest sansynlig ikke blitt det heller. Men sjekk konto oversikt sånn i tilfelle Jo her lå spillet også med hengelås og countdown. Forventet trekkdato sto også at var i dag 29 nov. Men før kl 12 igårkveld lå det i biblioteket, men forsvant med en gang det ble 29... Edit : fikk mail på at ordren var kansellert Endret 29. november 2015 av ChopperReid Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 The Order koster bare 10 $ på amerikansk psn viss ikke folk har fått med seg det. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hvordan kan man kjøpe spill på f.eks Amerikansk PSN? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Enten ved å kjøpe giftcards gjennom amazon.com, eller div sider. Eller man kan opprette amerikanske paypal og knytte den opp mot PSN. Mange muligheter. Det enkleste er kanskje å bare kjøpe giftcards. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå