Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke særlig lovende lesning om Just Cause 3 til PS4, lange og mange lastetider og ustabil framerate:

http://www.thegamescabin.com/just-cause-3-load-times-frame-rate-ps4-bloody-awful/

Huff!det er en trist utvikling de to siste generasjoner har ført til,det skjer altfor ofte at spill er "ødelagt" ved utgivelse..dette skulle hatt STORE konsekvenser for utviklerne i form av bøter eller noe som rammer hardt,det må bli en slutt på dette!hva skjer om 10-15 år når spillet ikke støttes lenger,alt av patch er vel borte da å jeg sitter med ett ødelagt spill?ja jeg liker å gå tilbake til gamle spill i samlingen min :)
Lenke til kommentar

Vet ikke helt, men sto også at jeg skulle få 500 helix credits, det har jeg ikke fått.

står ingenting om noe helix credits

Gold Edition includes game and Season Pass- featuring a major expansion plus digital content and exclusives.

https://store.playstation.com/#!/en-us/games/assassin%E2%80%99s-creed-syndicate-gold-edition/cid=UP0001-CUSA02389_00-B000000000001648

og season pass er ikke noe du laster ned, du får bare tilgang til dlcene etter hvert som de kommer på din amerikanske psn konto

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg aktivert season pass til AC syndicate? Kjøpte gold edition istad på us store, men på bonus content står det kun dlc'en A long night...

Nå har jeg det på Xbone og ikke PS4, men prøv å gå på "Related Content" eller noe sånt når du er på spillet i XMB (før du starter det opp), DLC som er tilgjengelig skal ligge der mener jeg. Det som har kommet ut så langt er for det meste noen kostymer og våpen (som du må være level 7 for å bruke, men hvis de er oppgradert er de like bra som fullt oppgradert utstyr). Dracula inspirerte kostymet til Evie er <3

Achievement listen til Jack the Ripper DLC har kommet til Xbone så forhåpentligvis kommer det ut snart i hvert fall.

Ser også at du sier du kjøpte det på US store, i så fall må du huske på å være innlogget på den kontoen når du sjekker for season pass ting ettersom det ikke vil vises gjennom den norske kontoen mener jeg.

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte just cause 3 for 2 uker siden på psn. Helt siden da har det ligget i biblioteket med en countdown til når jeg kan laste det ned. Men når jeg gikk på nå så ligger det ikke der...går jeg inn på store så ligger spillet der til 599'-, men ikke noe indikasjon på at jeg har kjøpt det...tips??

Lenke til kommentar

Skjedde meg meg også på Battlefront, noe bugs der altså. Men fikk laste det ned på forhånd likevel da, spillet låg bare med en hengelås helt til at jeg faktisk hadde betalt for det.

Har du fått bekreftelses mail fra Sony at du faktisk har blitt trekt for pengene? Visst ikke, så har du mest sansynlig ikke blitt det heller. Men sjekk konto oversikt sånn i tilfelle :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ikke særlig lovende lesning om Just Cause 3 til PS4, lange og mange lastetider og ustabil framerate:

http://www.thegamescabin.com/just-cause-3-load-times-frame-rate-ps4-bloody-awful/

Ennå en grunn til at det er teit at PS4 kom med en eldgammel SATA kontroller som ikke muliggjør easyfix for lange lastetider i bla. FO4 med en god og billig SSD.

Min 7 år gamle PC gir lastetider i FO4 som er en brøkdel av hva man får på konsollene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skjedde meg meg også på Battlefront, noe bugs der altså. Men fikk laste det ned på forhånd likevel da, spillet låg bare med en hengelås helt til at jeg faktisk hadde betalt for det.

Har du fått bekreftelses mail fra Sony at du faktisk har blitt trekt for pengene? Visst ikke, så har du mest sansynlig ikke blitt det heller. Men sjekk konto oversikt sånn i tilfelle :p

Jo her lå spillet også med hengelås og countdown. Forventet trekkdato sto også at var i dag 29 nov. Men før kl 12 igårkveld lå det i biblioteket, men forsvant med en gang det ble 29...

Edit : fikk mail på at ordren var kansellert

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...