sprintball96 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Kjett at vanlig Bo3 ikke er på tilbud. Den er på tilbud nå! 515kr Endret 27. november 2015 av sprintball96 Lenke til kommentar
Archer Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Komplett.no har tilbud på Just Cause 3 og Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nå. 1 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Da ble det kjøp av The Witcher 3: Wild Hunt. 50% avslag var for godt til å avslå! 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Da ble det kjøp av The Witcher 3: Wild Hunt. 50% avslag var for godt til å avslå! Verdt hver eneste krone. Og litt til. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen som har prøvd Ac syndicate? Vurderer å kjøpe det fra komplett for 379kr https://www.komplett.no/product/845133/spill/playstation-4/spill-til-playstation-4/assassins-creed-syndicate Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Da ble det kjøp av The Witcher 3: Wild Hunt. 50% avslag var for godt til å avslå! Definitivt verdt det. Kjøpte det for lillebroren min, med rabattkoden på 10% gjennom US store. 193 kroner eller noe sånt ble det, vanvittig bra pris. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Da ble det kjøp av The Witcher 3: Wild Hunt. 50% avslag var for godt til å avslå! Gjelder tilbudet for PC også? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen som har prøvd Ac syndicate? Vurderer å kjøpe det fra komplett for 379kr https://www.komplett.no/product/845133/spill/playstation-4/spill-til-playstation-4/assassins-creed-syndicate Kommer litt an på hva slags AC spill du er ute etter vil jeg si. Syndicate er mer likt AC2 og Brotherhood enn f.eks. Black Flag, noe som gjorde at Syndicate har blitt min favoritt av hele serien (absolutt elsker tidsperioden i Syndicate). Men, nå skiller jeg meg litt ut fra resten og synes Black Flag er et av de verste AC spillene så Til den prisen vil jeg si at Syndicate absolutt er verdt det, men, som sagt, litt avhengig av hva slags AC spill du er ute ettter. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Da ble det kjøp av The Witcher 3: Wild Hunt. 50% avslag var for godt til å avslå! Gjelder tilbudet for PC også? Det er 50% på Witcher 3 på GOG nå i hvert fall. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Har en ødelagt PS4-kontroller. Klarte å tråkke på ladekabelen slik at den ble røsket ut, så voldsomt at kabelen kunne jeg bare kaste etterpå. Etter det har det vært veldig vrient å lade kontrolleren (jeg har jo ødelagt noe inne i ladeinngangen). Jeg må ta ladekabelen ut og inn hele tiden, helt til jeg ser at kontrolleren lades (ved at jeg ser at det er bevegelse på batterindikatoren eller hva det kalles, på TV-skjermen). Nå har jeg klart å havne på et så lavt batterinivå at kontrolleren har blitt koblet fra, så jeg får ikke sett om kontrolleren lades eller ikke når jeg setter i kabelen. Hva slags lys er det evt når kontrolleren lades, slik at jeg kanskje kan koble til og fra helt til jeg ser den fargen? En annen ting jeg oppdaget er at det er mulig å få et spørsmålstegn på det som jeg kaller batteriindikatoren. Hva betyr det egentlig? Kjøpte kontrolleren på Ebay, fra Tyrkia. Slapp å betale mva-tillegg, fortolling osv. Er det vanlig når varen er dyrere enn tollgrensen? Ikke tillegg på slike ting? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Da ble det kjøp av The Witcher 3: Wild Hunt. 50% avslag var for godt til å avslå! Gjelder tilbudet for PC også? Ja, Steam kjører også 50% avslag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Cool, da blir TW3 kjøpt EDIT: 50% er et veldig godt kjøp men har nok med FO4 for tiden og spiller sjelden (jobb og annet blir prioritert) så jeg tror rett og slett jeg venter med TW3 til neste store DLC kommer som hvistnok (i følge Cohhcarnage på twitch) er utsatt fra Q1 til Juni? Expansion pass er nedsatt men skulle gjerne kunne kjøpt hele pakken til 50% og siden jeg ikke kommer til å kunne spille det på en stund blir det nok at jeg venter til neste tilbud. Endret 27. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ok, jeg bare så for meg at noen visste hvilken farge det var, hvis det er en bestemt farge. Men er det noen butikker som har BF-tilbud på PS4-kontroller? Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen som vet om bra tilbud i norge eller utlandet for å fornye PSN+?Jeg må fornye i januar.........Samme hvis noen har bra tilbuds tips for å legge til penger for kjøp av DLC osv.Testa prisjakt mange ganger i dag men enten så virker det ikke eller så går det megatregt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Kjett at vanlig Bo3 ikke er på tilbud. Den er på tilbud nå! 515kr Det var ikke ett særlig godt tilbud Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Da er Online modusen nede for PS4, pga vedlikehold......... Og PS Store her....... Typisk når jeg akkurat hadde tenkt til å kjøpe noen spill på tilbud Endret 27. november 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Jeg har prøvd flere ganger å komme meg på storen i dag for å kjøpe dlc til Bloodborne uten hell. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 funker her: https://store.playstation.com/#!/no-no/home/spill Lenke til kommentar
Archer Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Er det annonsert vedlikehold? Jeg får ikke til å logge på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå