LarZen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Da ligger Beyond: Two Souls ute på PSN til 269kr. Selv så tror jeg venter til Beyond: Two Souls og Heavy Rain Collection kommer på plate til våren. Er ikke akkurat manko på spill å spille for min del om dagen... Andre som gleder seg til neste helg? Her er hva som skjedde i 2014 på PlayStation Experience. Endret 26. november 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Blir fint =) Slappe av til gaming relaterte saker og ting dagen derpå etter Statoil julebordet , det trengs nok Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Blir fint =) Slappe av til gaming relaterte saker og ting dagen derpå etter Statoil julebordet , det trengs nok Hehe, ja da er det greit å holde kroppen i horisontal posisjon og i ro Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Blir fint =) Slappe av til gaming relaterte saker og ting dagen derpå etter Statoil julebordet , det trengs nok Det blir vel et rolig julebord i år? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Neppe, gikk glipp av det i fjor pga. flytting og året før var jeg mer eller mindre full i feber under julebordet. Året før der igjen...vel ett stort sort hull Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Neppe, gikk glipp av det i fjor pga. flytting og året før var jeg mer eller mindre full i feber under julebordet. Året før der igjen...vel ett stort sort hull Satser på at underholdningen er bra iår da, jeg skal neste fredag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Det kan jeg avkrefte med en gang! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Da er Black Friday tilbudene ute på PlayStation Store. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Tror jeg går for tropico og transformers. Lurer på når vi får se en skikkelig kanonpris på gtav. Jeg har vondt for å betale mer enn halv pris for noe jeg har spilt før. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Da ble det Journey til 64,50 i hvert fall Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Tror jeg går for tropico og transformers. Lurer på når vi får se en skikkelig kanonpris på gtav. Jeg har vondt for å betale mer enn halv pris for noe jeg har spilt før. Sitter og tenker akkurat det samme. Har lyst å spille GTAV med firstperson, men er ikke keen på å betale 4-500.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Kjett at vanlig Bo3 ikke er på tilbud. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 http://www.engadget.com/2015/11/27/sony-official-ps4-remote-play-pc-windows-and-mac/ Meget bra. Sikkert ekstra kanon for alle Norges tøffelhelter også. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Hva mener dere?Skylanders Superchargers eller Disney Infinity 3.0 Star Wars? Står mellom disse to. Skal nevnes at jeg har vært gjennom Skylanders Swap Force (likte det veldig godt). Trap Team (likte det enda bedre) og Infinity 2.0 (dette syns jeg var helt greit, men er veldig glad i Star Wars franchisen og jeg leser at 3.0 er mange hakk bedre enn 2.0). Står mellom en Superchargers start pakke og Infinity 3.0 Special edition med 2 playsets og 5 figurer. EDIT: Avsporing. The Order 1886 til USD 10 på USPSN :-p Endret 27. november 2015 av CaZpeR Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Får dere betalt på psn store ? Får feilmelding på begge korta mine jeg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Betalte nettopp uten problemer. Sikkert bare litt pågang. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Er litt tvilsom på psn store nå jeg. Googlet litt på feilmeldingene jeg fikk og ser at mange har hatt dem over lengre tider. Er utrolig at Sony aldri klarer å få skikkelig dreis på PSN. Ser også at på supportsidene så bare unnlater de å svare på meldinger med samme feilmeldinger (er vel ikke mer enn forventet av Sony support da). Lenke til kommentar
Continum Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Vurderer å kjøpe Dragon Age: Inquisition. Noen som har prøvd det og kan komme med en kjapp feedback på det? EDIT: Står og tipper litt mellom Dragon Age: Inquisition og The Witcher 3: Wild Hunt. Endret 27. november 2015 av Continum Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Syns Dragon age har blitt et kjedelig spill ( Har ikke prøvd det nyeste )Anbefaler Witcher 3 og Fallout, har selv kost meg helt klart mest med Fallout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå