Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer space maps eller lignende til battlefront senere eller sa DICE at se ikke ville lage det?

Hadde vært evig fett med death star

Battlefront Producer Craig Mcleod added, “No space battles. It’s all about the epic planetary battles and getting that right. Fighting with X-Wings and TIE Fighters, we have that. It’s taken in the atmosphere. This is something we discussed with Lucasfilm and they were happy to be on board with that.”

henta fra:

http://www.ign.com/articles/2015/04/17/star-wars-celebration-battlefront-does-not-have-space-battles-prequel-era

Lenke til kommentar

PS+ blir litt stusslig når samtlige spill som Gold brukere på XBO får vil virke på XBO med achievments og bedre ytelse og med litt bedre grafikk. Jeg skal innrømme jeg var ikke spesielt imponert over at XBO fikk bakover kompatibilitet. Men etter å ha prøvd bla Assassin's Creed 2 og hvor bra det ser og yter på konsollen. Og at samtlige X360 spill som kom med Gold denne mnd er kompatible med XBO....

Så begynner jeg å se lyset. Tror PS+ kommer til å virke endel smalt om dette er trenden fremover hos konkurrenten.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...