LarZen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Doom closed alpha ligger under demo seksjonen på PSN nå. Ingen anelse om den gjør det for alle eller om en kan spille... Holder på å laste ned nå. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Kommer space maps eller lignende til battlefront senere eller sa DICE at se ikke ville lage det? Hadde vært evig fett med death star Battlefront Producer Craig Mcleod added, “No space battles. It’s all about the epic planetary battles and getting that right. Fighting with X-Wings and TIE Fighters, we have that. It’s taken in the atmosphere. This is something we discussed with Lucasfilm and they were happy to be on board with that.” henta fra: http://www.ign.com/articles/2015/04/17/star-wars-celebration-battlefront-does-not-have-space-battles-prequel-era Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Doom closed alpha ligger under demo seksjonen på PSN nå. Ingen anelse om den gjør det for alle eller om en kan spille... Holder på å laste ned nå. tror den alpha testen var 23-25 sist mnd, men kan godt være de åpner for en til http://www.gamespot.com/articles/doom-xbox-oneps4pc-multiplayer-alpha-test-dates-re/1100-6431628/ Endret 24. november 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Bah. Utrolig kjedelig nyheter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Jeg vil gjerne se og kunne delta i store Battlecruiser vs Star Destroyer kamper og heftige dogfights...Meeen de må vel ha noen ess i ermet til det neste Battlefront Endret 24. november 2015 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Plus for desember: Here’s the full list of great titles that await you on 1st December: Gauntlet: Slayer Edition (PS4) King’s Quest – Chapter 1: A Knight to Remember (PS4) Far Cry 3 Blood Dragon (PS3) SSX (PS3) Rocketbirds Hardboilded (PS Vita) Freedom Wars (PS Vita) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) King's Quest ja, nice Hørt mye bra om det. Det virker bare som vi får første episode da. Skal jo bli 5 eller noe sånt. Men skal visst vare 4/5 timer. Endret 25. november 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Det var da også et tidspunkt å lansere Bloodborne-utvidelse på. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 PS+ blir litt stusslig når samtlige spill som Gold brukere på XBO får vil virke på XBO med achievments og bedre ytelse og med litt bedre grafikk. Jeg skal innrømme jeg var ikke spesielt imponert over at XBO fikk bakover kompatibilitet. Men etter å ha prøvd bla Assassin's Creed 2 og hvor bra det ser og yter på konsollen. Og at samtlige X360 spill som kom med Gold denne mnd er kompatible med XBO.... Så begynner jeg å se lyset. Tror PS+ kommer til å virke endel smalt om dette er trenden fremover hos konkurrenten. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Gode spill til PS3. Ikke min genre de som kommer til ps4, dessverre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Mye uinteressant til begge platformene denne mnd. , men det driter jeg litt i siden jeg allerede har tallerkenen full. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 King's Quest synes jeg ser bra ut. Men dem skulle jo ha gitt oss hele spillet og ikke kun første kapittel. Og en får ikke prolog biten heller som følger med om en kjøper alle kapitlene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Kunne evt hatt første kapittel gratis og en saftig rabatt på resten om man likte det. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Da ble jeg 2794 kroner fattigere og snart eier av en PS 4 så snart my pack fra komplett havner i skranken på den lokale rimien. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 da var beyond two souls på psn Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 da var beyond two souls på psn Takk for den! Får endelig kommet meg igjennom det etter å ha kjøpt det på PS3, men ikke spilt det Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) I dag skulle Trackmania Turbo kommet ut - hadde gledet meg litt til denne. Ja ja.. den som venter... https://www.youtube.com/watch?v=3piye62BYf4 Endret 26. november 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 I dag skulle Trackmania Turbo kommet ut - hadde gledet meg litt til denne. Ja ja.. den som venter... *snip* Står jo 27.11. Det er i morgen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Dessverre utsatt til tidlig 2016 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 I dag skulle Trackmania Turbo kommet ut - hadde gledet meg litt til denne. Ja ja.. den som venter... *snip* Står jo 27.11. Det er i morgen Dessverre utsatt til tidlig 2016 Ja. Sorry fikk ikke dette frem så bra i posten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå