Mala Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Har ikke en gang åpnet Spotify på PS4, er faktisk i tvil om jeg har lastet den ned en gang Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ja, det var utrolig skuffende. Nå er det lenge siden jeg sist brukte Spotify, så det kan ha blitt fikset siden da, riktignok.. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg starter Sportify på PS4, så velger jeg sanger fra mobilen eller PC. Det funker kjempe bra det! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ser ikke problemet med den? Jeg spiller av fra mobil/pc og har ikke hatt noen begrensinger på antall sanger som spilles av. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Da bruker dere Spotify Connect? Jeg snakket om å bare bruken appen på PS4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) I mitt oppsett pr. i dag gir det uansett ingen mening å bruke Spotify på konsollen heller for min del i grunn. Endret 23. november 2015 av Mala Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Samme her i grunn. Datamaskinen er koblet opp til TV-en, men den bruker separate høyttalere. Jeg kan styre musikken slik jeg ønsker ved å bruke det trådløse tastaturet, uten at jeg trenger å avbryte spillingen ved å skifte kanal på TV-en. Men høyttalerne som er koblet til TV-en er bedre, så det hender jeg bruker Spotify på PS4 til å streame musikk likevel. Endret 23. november 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 En kan kontrollere Spotify på PS4 med Spotify på fks PC,nettbrett eller mobil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ja Connect er vel universalt gjeldende Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Men da høres det ut som det ikke er noe problem. Jeg hadde ikke hørt om det Connect-greiene før jeg googlet det isted. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg synes det generelt er for tungvindt å bruke apper til konsoll, TV osv. for å finne frem innhold. Bruker mobilen eller PCen til å styre det. Samme gjelder Youtube også. Det tar bare for lang tid å finne det man er ute etter. 1 Lenke til kommentar
Achrysatos Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Bør jeg kjøpe PS4 til 2800,- eller vente til BlackFriday for et endra bedre tilbud? Lenke til kommentar
Archer Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ganske sikker på at 2800,- er så billig som man får det. 3 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Remote play til pc http://www.vg247.com/2015/11/23/ps4-remote-play-is-now-available-on-pc/ 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hmm, lurer på hva kvaliteten blir på grafikken med 90 fps på PS VR. Jeg mener, er vi heldig nå får vi 60fps. Så begynner å tro at grafikken blir litt "minimal", blir spennende å se. Tror nok det kommer til å bli fokus på høy fps. Sony terper veldig på dette, og de som utvikler for VR merker nok fort selv hvor viktig det er, så det blir vel helst 90 Hz i starten enten native eller med reprojection. Sistnevnte funker vel best for relativt low pacing. Ville bevegelser ser vel fort litt unaturlig ut siden teknikken i stor grad er basert på 2D etterbehandling. Er det noen som kan dra VR i land for massene er det vel Sony og sammarbeidspartnerene. 3DTV floppa jo bra p.g.a dårlige specs og brukeropplevelse så de kan ikke bomme på VR. Tror nok vi blir å se litt andre konsepter for VR enn tradisjonell gaming fordi overgangen til denne teknologien rett og slett krever det for gode brukeropplevelser. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Star Wars Battlefront er et av dem peneste spillene jeg har spilt. Og det kjører i 60ish fps og kunne bli skalert opp til 120fps i PSVR. Men som vidor nevner så er det begrensninger. Men det lover uansett ganske så bra når en ser hvor pent Battlefront er. Så når det kommer til grafikk på PSVR så har jeg faktisk ingen bekymringer. Jeg er mer bekymret for VR på PC. For med så mye hardware variasjoner så er faren for at folk får ikke optimale VR opplevelser mye større. 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 https://www.youtube.com/watch?v=jn8chTpzzIA 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Just Cause 3 stream. http://www.twitch.tv/dlermgs Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Star Wars Battlefront er et av dem peneste spillene jeg har spilt. Og det kjører i 60ish fps og kunne bli skalert opp til 120fps i PSVR. Men som vidor nevner så er det begrensninger. Men det lover uansett ganske så bra når en ser hvor pent Battlefront er. Så når det kommer til grafikk på PSVR så har jeg faktisk ingen bekymringer. Jeg er mer bekymret for VR på PC. For med så mye hardware variasjoner så er faren for at folk får ikke optimale VR opplevelser mye større. Det er 2 bilder som skal rendres med VR og geometri arbeidet kan da opptil dobles for GPU'en. En annen ting er at aliasing blir mer fremtredende og plagsomt med VR og en god AA løsning er gjerne ganske kostbart. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Kommer space maps eller lignende til battlefront senere eller sa DICE at se ikke ville lage det? Hadde vært evig fett med death star Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå