Muggkaare Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det er oppskalering. 4x så mange pixler som originalt, mener jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Ser jo vesentlig bedre. Håper jeg kan spille This is football igjen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Følelsen av å jage en pilot lenge i Battlefront, en skikkelig jakt! For og så legge inn siste salve og fyren går opp i røyk omsider.. Fighter Squadron er konge Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 To av mine favoritt spill finner veien til PS4. Beyond: Two Souls kommer allerede neste uke den 26. Og Heavy Rain i 2016. kilde Takk Gud! Elsker de spillene, at man nå kan spille beyond i kronologisk rekkefølge blir dritkult!! Grafikken i disse spillene er sinnsykt bra laget, og story-wise er det ingen som slår David cage. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kanskje på tide og hoppe på det toget der etter hvert Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hvor får man kjøpt 1 år PlayStation plus billigst nå ? Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 hm... noen som vet noe om Twitch appen som skulle komme på PS store? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Gleder meg mest til heavy rain. Dog jeg vet twisten så må jeg gjennom den historien en gang til. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 To av mine favoritt spill finner veien til PS4. Beyond: Two Souls kommer allerede neste uke den 26. Og Heavy Rain i 2016. kilde Beyond two souls sier jeg ja takk til. Et spill jeg likte svært godt. Heavy Rain ble dog dessverre alt for kjedelig så det gidder jeg ikke en gang til. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 hm... noen som vet noe om Twitch appen som skulle komme på PS store? US psn har hatt den i en mnd men vet ikke når vi får den her i europa så lasta den bare ned der selv Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Sony encourages developers to target 90fps for VR, 60fps not enough. https://twitter.com/NeoGAFNewThread/status/667672652333637632/photo/1 Hmm, lurer på hva kvaliteten blir på grafikken med 90 fps på PS VR. Jeg mener, er vi heldig nå får vi 60fps. Så begynner å tro at grafikken blir litt "minimal", blir spennende å se. Endret 21. november 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Nå kommer vel PS VR med en egen liten boks som står for rendringen til 3D, så tror ikke det blir helt grusom grafikk selv med 90FPS. The Last of Us ser jo fortsatt nydelig ut med 60FPS, og VR-spill blir nok langt fra så omfattende, i alle fall ikke nå med det første. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Følelsen av å jage en pilot lenge i Battlefront, en skikkelig jakt! For og så legge inn siste salve og fyren går opp i røyk omsider.. Fighter Squadron er konge Veldig moro modus bare det at rundene er altfor korte, maks 7-8 min per runde. Altfor mye ai fly som teller med på score. Enten heve hva man trenger for å vinne eller færre ai fighters Endret 21. november 2015 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Er derfor spill i 60 fps blir skalert opp til 120fps. Men dem kan også lage spill som kjører native i 90 og 120 fps. Men det vil da helt klart være spill som er mindre grafisk krevende. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hvordan er dette med VR da? Vil spille som er dårligere grafisk synes bedre i brillene enn på Tven? Isåfall må nesten FPS ofres imo. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Man kan ikke ofre FPS i VR. Det vil føre til en EKSTREMT dårlig opplevelse, og du vil gjerne føle deg syk i samme slengen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hvordan er dette med VR da? Vil spille som er dårligere grafisk synes bedre i brillene enn på Tven? Isåfall må nesten FPS ofres imo. Som en som har X antal timer med oculus rift så sier jeg, for guds skyld ofr grafikk for høyere FPS. Det skal utrolig lite til for at en blir desorientert og kvalm dersom framerate er for lav eller ustabil. Er vel i all hovedsak denne ærfaringen med Oculus Rift som gjør meg særdeles skeptisk til hele PS VR da jeg tror hardwaren blir alt for svak til at noen av de store mainstream spillstudioenne kommer til å produsere noen betydelig bra til det ettersom spillet må være så grafisk begrenset i forhold til ikke VR spill. Jeg tror og frykter da at PS VR kommer til å bli et niche produkt som kun vil være for spesielt interesserte. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Jeg kunne forklart. Men for å være ærlig gidder jeg ikke. Alt er forklart i PSVR tråden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Følelsen av å jage en pilot lenge i Battlefront, en skikkelig jakt! For og så legge inn siste salve og fyren går opp i røyk omsider.. Fighter Squadron er konge Veldig moro modus bare det at rundene er altfor korte, maks 7-8 min per runde. Altfor mye ai fly som teller med på score. Enten heve hva man trenger for å vinne eller færre ai fighters Ja det er jeg helt enig i i grunn. Fikk forøvrig Slave 1 i går...fytti faen hvor den gir fra seg! Var morro helt til jeg kolliderte med Millenium Falcon under en heftig manøver Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Black friday er begynt, og elkjøp har ps4 på tilbud, så hvis man ikke har skaffet det enda var jo dette en ok pris. 2795 kr lagde forøvrig en egen tråd her for generell diskutering om black friday https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1695934 Endret 21. november 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå