Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Det er det alle sier, men har ikke skjedd hos meg og ingen av vennene mine som var + medlem, jeg hadde bare det 90 dagers, men har alle spillene jeg lasta ned fortsatt. Har ikke hørt om noen som har mista dem heller, bare at det blir sagt det skjer.

Pussig. Og du kan spille alle spillene fortsatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, tror de har en liten bug i systemet da. Er det alle spillene det er snakk om, eller bare noen? (jeg jobber ikke for Sony altså, bare interessant å vite)

Hos meg er det noen. Mens vennen min kan spille alle. Og han andre har også bare 2-3 spill som fortsatt går, skulle egentlig ikke godt de heller.

Ja tror det er noe sånnt :p Er jo bare til fordel da haha, eller blir jo + medlem for et år igjen med PS4 så (:

Lenke til kommentar

Ps pluss eller xbox du snakker om?

Har Sony snakket om dette? Mulig at spillene må installeres, men at den allikevel krever disken for å starte spillet, som dagens konsoller. Installering er viktig på grunn av grafiske forbedringer.

Men om du tenker over det, er virkelig 500 GB så lite? Det er vel ikke mange som har behov for 15-20 spill på harddisken samtidig?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Leser at alle spill må installeres. Disken kommer til å fylles jævla fort, 500 GB er ingenting.

er engentlig ikke noe problem jeg har fortsatt min gode gamle ps3 fat version med 80 gig. er ikke noe problem og slette gamle ting hvis man ikke spiller lenger og 500 gb er en god del

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...