Leffi78 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Ja, det vet jeg, men får man gjort noe om det er pga mer støy enn hva man skal kunne forvente? kommer litt ann på hva de mener er godtatt støynivå, men du kan jo bare ta den med til den butikken konsollen ble kjøpt i og forklare problemet og få dem til å teste og evt sjekke konsollen, dersom du da ikke er fornøyd så annbefaler jeg du selger din nåværende og kjøper den matte nyere utgaven, endte opp med å selge min gamle selv til gs og kjøpte den nye typen hos komplett pga støy Endret 11. november 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Tenkte mer på brrrm som beskriver at konsollen høres ut som en jetmotor. Min er gudskjelov ganske så stillegående. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er også veldig viktig å påpeke at PS4 blir fort varm. Og spesielt om en har den stående i en tv benk. Den liker uten tvil å ha masse luft rundt seg. Så om en har en PS4 hvor det er mye vifte støy og den står i en tv benk. Ta den ut derifra og prøv. Det kan gjøre under. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kjølepastaen er problemet. Min har vært merkbart roligere etter at jeg skiftet kjølepasta for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg kunne ikke ha PS4en inne i TV-benken, da ble det alt for varmt. Om jeg satt den oppå laget den ikke en lyd Om det er et stort problem ville jeg nok tatt kontakt med de du kjøpte den med og reklamere Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Komplett får snart inn sølv og gull farget kontrollere. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Tenkte mer på brrrm som beskriver at konsollen høres ut som en jetmotor. Min er gudskjelov ganske så stillegående. Ja min bråker utrolig mye når man spiller store spill som Fallout, GTA og Metal Gear, utrolig synd. Skal prøve å flytte den ut av tv-hylla, håper det blir bedre da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Håper jeg ikke husker feil nå, men mener den skal få bedre bedre kjøling når den stor oppreist også. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Håper jeg ikke husker feil nå, men mener den skal få bedre bedre kjøling når den stor oppreist også. Du husker feil. Ene luftinntaket blir da stående ned mot bordflaten og mister en del av effekten selv om du bruker "vertical stand". Lenke til kommentar
cec_cec Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg har nå ps3, har ikke gått til innkjøp av ps4 når det komt ut pga at ps3'en fynker helt fint. men har merket at nå slutter det å komme ps3 spill til de nye " store" spillene. burde jeg gå til innkjøp av ps4 nå eller vente til etterjul ? da de kanskje setter ned priser mer på ps4. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Nå har Sony nettopp justert ned prisen på PS4 så blir nok lenge til neste gang, men man vet aldri hva diverse kjeder kommer med av tilbud fremover. Så nå nettopp reklame for Coop Obs med PS4 til 2.990,- på TV'en og så er det snart "black friday". Så slå til når du ser et godt tilbud eller vent til nyttårssalget selv om jeg tviler det blir billigere da. Endret 11. november 2015 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Vet dere om det er den nye versjonen av PS4 de selger på Obs? Hva bør man evt. lese etter på eska for å finne dette ut? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Vet dere om det er den nye versjonen av PS4 de selger på Obs? Hva bør man evt. lese etter på eska for å finne dette ut? Vet ikke hvilken modell Obs har, men den nye modellen er CUH-12000. Visuelt skal den være matt over hele flaten og ikke "piano lakk" på den ene siden. Endret 11. november 2015 av Happyherb_InnleggNO 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Var det ikke et rykte en tid tilbake der det var snakk om en ny versjon av DS4 kontrolleren? Eller tar jeg feil nå? :S Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Skulle ønske de kom med en versjon som tålte like mye som 3-eren. Inntil videre må jeg finne meg noe annet å hive i veggen når jeg spiller From-spill. Helst før Souls 3, takk. Endret 11. november 2015 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kjøp SCUF, problem solved. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Synes å huske det skulle komme media kontroller til ps4 I oktober men finner den ingen steder,noen som vet noe mer om det?savner egen dedikert kontroller til media,jeg vet andre merker har laget men vil ha orginal vare fra Sony Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kjøp SCUF, problem solved. Men den koster vel såpass at det blir en avveiningssak. Det ryker i gjennomsnitt en kontroller per From-spill her i huset. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 2990 på Coop Obs nå, bør jeg slå til? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Har du lyst har du lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå