Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Playstation 4 "Hacket"?

Jeg bare lurer på om noen andre har opplevd det jeg beskriver her. Satt på min PS4 i stad, for å se litt på Netflix. Når jeg er i menyene på PS4 så kommer det opp "Avstands spilling" aktivert, og navnet mitt opp. Jeg stopper litt opp, og plutselig ser jeg noen bla rundt på min PS4. 

Hva skjer her? Jeg har aldri delt brukernavn/passord med andre tidligere, eller logget på med mitt brukernavn andre steder. 

Gikk rett inn i deaktiverte, så man ikke kan spille avstandspilling. Men syns dette var litt merkelig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg merket litt framedrops ved en sekvens i starten, ellers ikke noe. Virker som om det er noe inkonsekvente greier som sikkert kan fikses ganske lett.

hele starten gikk som sirup frem til man kommer ut fra vault 111, men etter det så virker alt stabilt, er en del rare og morsomme bugs her og der men ikke noe man ikke er vandt til i tidligere fallout/eso spill, virker som spillet kjører så å si stabilt i 30fps

Playstation 4 "Hacket"?

Jeg bare lurer på om noen andre har opplevd det jeg beskriver her. Satt på min PS4 i stad, for å se litt på Netflix. Når jeg er i menyene på PS4 så kommer det opp "Avstands spilling" aktivert, og navnet mitt opp. Jeg stopper litt opp, og plutselig ser jeg noen bla rundt på min PS4. 

Hva skjer her? Jeg har aldri delt brukernavn/passord med andre tidligere, eller logget på med mitt brukernavn andre steder. 

Gikk rett inn i deaktiverte, så man ikke kan spille avstandspilling. Men syns dette var litt merkelig. 

prøv med en annen kontroller da knappene evt stikkene kan ha fått oppheng

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Venteuke :p

* ro-ro

Fikk for meg det var nå på Torsdag, men sjekket kalenderen og må nesten si jeg ble noe lettet mtp. Fallout! Er vel typisk at jeg får besøk i hele helgen etter SW-lansering da eller noe.

17.11 star wars kommer ut, faen jeg Må ut med over 2000.Kr til gamezone denne måned da. Men jeg er stor kunde som jeg fikk høre på tlf fra gamezone da :wee:

Lenke til kommentar

19 kommer star wars. Er det noe mer star wars rot jeg skal rydde opp i eller? :p

Hos gamezone står det er bekreftet den 17.11 da. Hva er riktig da 17 eller 19  :) 

https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-4/PS4-Spill/Action/Star-Wars-Battlefront-m-bonus-PS4-Pre-order-og-f%C3%A5-Battle-of-Jakku-DLC121230-p0000049844

Bekreftet er datoen de får varene inn på lager. Ikke når spillet slippes.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som har spilt NFS 2015 enda? Er det bare meg eller er det egentlig lite med styling på bilene??

Liker spillet godt egentlig. Men de fleste bilene har jo hengelås på de forskjellige delene jo. 

Kjøpte f.eks meg en Ferrari. Her kan jeg KUN velge 1x bodykit :D Kan ikke gjøre noe som helst annet. 

Er mange flere biler også som har flere begrensninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...