sony23 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Noen som vet om man kan bruke vanlige ørepropper som mic? For min del er det på tide å gå bort fra fifa og heller bruke tiden på å snipe en del brukere de neste dagene Endret 5. november 2015 av sony23 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Sambisen bruker tredjeparts ørepropper og det har gått fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Noen som vet om man kan bruke vanlige ørepropper som mic? For min del er det på tide å gå bort fra fifa og heller bruke tiden på å snipe en del brukere de neste dagene Ørepropper har bare en høyttaler i seg, så nei... Endret 6. november 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Du vet at man kan bruke høyttalere som mikrofoner, ja? Dette var noe vi lekte med på barneskolen. Vil dog ikke funke på en mottaker som ikke har dedikert mic-jack. Endret 6. november 2015 av Dragen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 ja men da så, da fungerer jo vanlige ørepropper da..... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ikke fått e-post, men står på nettsiden at de sender ut i morgen. Vi håper det stemmer Fikk bekreftelse akkurat nå på mail fra Gamezone at Fallout 4 er sendt, så da skal den være i posten i morgen :-) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Min bestilling til PC er ikke sendt. Men får ikke spilt før tirsdag uansett, pga Steam så det er ikke stress for min del. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 sliter med å komme meg online i cod. overbelastet server? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Utrolig lite Black Ops 3 prat her i dag, er det tilnærmet ingen som har hoppet på det toget i dag? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg ville ikke vært redd for det. Med det Black Ops/Fallout-kjøret som kommer nå er det bare å finne på noe annet for de som ikke har planer om å spille noen av dem. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Gjorde meg ferdig med Black Ops 3 campaignen for en halvtime siden. Veldig bra laget, og deilig grafikk. Årets utgave var litt vanskeligere enn de forrige, var spesielt en bane jeg sleit som faen med! Blir nok en del MP i helga, men akkurat nå er jeg drittlei og trenger søvn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hvor lang var den, og hvilken grad spillte du på ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Flere som sliter med å komme online i nye cod? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Flere som sliter med å komme online i nye cod?Må gå ut og inn av spille flere ganger Merker og viftene på maskinen jobber hardere på dette spillet en andre Endret 7. november 2015 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Har ikke hoppet på COD enda, men mottagelsen det får i spillsider og hos folk ellers lover jo veldig bra. Ikke sett slik skryt siden BO1 og MW1/2. Noen her som har spilt det og har noe å komme med? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Hmm funker ikke MasterCard på PSN? Greide for første gang i historien og miste bankkortet mitt under tirsdagssmellen, så det måtte naturlig nok sperres. Endret 7. november 2015 av Mala Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Noen her som har sendt ps4 inn på service pga støy? Min bråker så mye at jeg ikke bruker den lenger. Helt ufattelig at den kan lage så høy støy. Den første xbox 360 støyet ikke så mye, og den var jo beryktet for å bråke. Ps4 støyer når den står i standby, og i spill kan den høres ut som støvsugeren min. Har blåst støv ut av den, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hmm funker ikke MasterCard på PSN? Greide for første gang i historien og miste bankkortet mitt under tirsdagssmellen, så det måtte naturlig nok sperres. Jeg bruker MC på PSN. Evt kan du knytte MC opp mot PayPal da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ja jeg endte opp med å gjøre det siste 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hvor lang var den, og hvilken grad spillte du på ? Spilte på regular, brukte 6,5 time. Flere som sliter med å komme online i nye cod? Har ikke hatt noe problemer, men andre medlemmer av klanen jeg er med i har hatt store problemer. Har ikke hoppet på COD enda, men mottagelsen det får i spillsider og hos folk ellers lover jo veldig bra. Ikke sett slik skryt siden BO1 og MW1/2. Noen her som har spilt det og har noe å komme med? Morsomt å spille! Movement er tregere enn AW, men våpnene er veldig godt balansert så langt. Mange nye kule funksjoner som endrer måten man spiller CoD på, atter en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå