Selvin Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Same here sitter og spammer F5 knappen på eposten i dag og håper på en sendebekreftelse snart i dag Ser at Gamezone skriver leveringsdato 6.11, la oss håpe det stemmer, da har jeg det den 7. Eventuelt om de er snille og sender ut før sier vi vel ikke nei takk til det Endret 4. november 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Ok. Fint å høre. Det er jo i seg selv et argument mot å kjøpe på nettet. Tipper mange av butikkene har store lagre med forrige utgave. Og siden forskjellene er relativt små oppretter de jo ikke den nye som eget produkt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 http://kotaku.com/sony-releasing-fancy-new-ps4-headset-1740408257 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) De nye ørepluggene virker suverene Synd med Need for Speed. http://www.eurogamer.net/articles/2015-11-04-need-for-speed-review Endret 4. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Same here sitter og spammer F5 knappen på eposten i dag og håper på en sendebekreftelse snart i dag Ser at Gamezone skriver leveringsdato 6.11, la oss håpe det stemmer, da har jeg det den 7. Eventuelt om de er snille og sender ut før sier vi vel ikke nei takk til det Har det nok mest sannsynligvis den 7 ja men takker ikke nei takk til litt tidligere heller nei Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Da har Elkjøp sendt Fallout 4 Pit Boy Edition 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Kan man lade kontrolleren med laderen til telefonen, eller blir det en overbelastning eller noe? For å speed'e det opp litt. Standard Android-telefon-lader. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Da har Elkjøp sendt Fallout 4 Pit Boy Edition Samme her! Forventet levering på lørdag, så da kan det bli en meget morsom helg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Kan man lade kontrolleren med laderen til telefonen, eller blir det en overbelastning eller noe? For å speed'e det opp litt. Standard Android-telefon-lader. Jeg lader alltid kontrollerene via mobilladeren. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg og. Eneste gangen jeg har hatt kontrollen koblet til konsollen var da jeg paret dem. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Har ofte laptopen i nærheten så jeg bruker den. Har også et rack de kan stå å lade i om natta. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Hnnnngh. Kan vi få 2016 snart, eller? https://www.youtube.com/watch?v=LMq8gQkljMw Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er det noen her som har kjøpt Deluxe Edition av NFS til PS4? Har ikke fått noe av de ekstra tinga som fulgte med jeg. Hvertfall ikke BMW M3 E46 :/ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Hnnnngh. Kan vi få 2016 snart, eller? https://www.youtube.com/watch?v=LMq8gQkljMw Sikle gleder meg mere nå, Doom 4 med PlayStation vr hadde vært bra da. Håper di kommer i 2016. Endret 5. november 2015 av jokingntria Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Cola-boksen din har teksten på feil sted, 2/10 not jelly Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Hva er det Elkjøp har holdt på med??? Det lurer jeg på Best for Gamezone at de sender ut i morgen så har jeg det på lørdag! Endret 5. november 2015 av Selvin Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Hva er det Elkjøp har holdt på med??? Det lurer jeg på Best for Gamezone at de sender ut i morgen så har jeg det på lørdag! Har du fått epost fra gamezone da, ikke her noe epost fra gamezone her att Fallout 4 har blitt send til meg, jeg kan vente da jeg har god tid. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Har du fått epost fra gamezone da, ikke her noe epost fra gamezone her att Fallout 4 har blitt send til meg, jeg kan vente da jeg har god tid. Ikke fått e-post, men står på nettsiden at de sender ut i morgen. Vi håper det stemmer Lenke til kommentar
Archer Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Gud, Black Ops 3 er så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå