Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

 

 

Jau, valgte Gamezone denne gangen slik at de skulle sende ut spillet tidlig. Gjorde de det? Nei..

Hvilket spill?

 

Black Ops 3 tror jeg. 

 

Isåfall kan de jo sende det i morgen og du har det på torsdag, release er jo ikke før fredag.

Lenke til kommentar

 

 

Fuck!? Har de betalt for å få PS4-versjonen utsatt!?! Faen er det noe tull.. Tydeligvis jeg som ikke har fulgt med så godt, men gledet meg til å få spille det snart!! Grr..

 

Jeg har One, men skal ha spillet til PS4..

Velkommen etter. Dette har vært kjent siden de annonserte spillet.

Jo, takk.

 

 

Som jeg skrev, så er tydelig at jeg ikke har fulgt med så godt.

 

Beklageligvis så har jeg ikke mulighet til å vite absolutt alt om alt, til enhver tid alt blir kjent. Men godt for deg at du aldri har spørsmål.

Lenke til kommentar

 

Ettersom de lanserer nye øreplugger, er det noen sjanse for at det kommer nye headset fra Sony i nærmeste framtid?

 

 

Ikke godt å si. Disse kom jo ut av det blå så aldri si aldri. Hadde jo vært fint om dem kom med et headset som har denne AudioShield teknologien. Silver og Gold som er ute idag er bra for prisen men et dyrere "premium" alternativ hadde vært fint. 

Lenke til kommentar

 

 

Ettersom de lanserer nye øreplugger, er det noen sjanse for at det kommer nye headset fra Sony i nærmeste framtid?

 

 

Ikke godt å si. Disse kom jo ut av det blå så aldri si aldri. Hadde jo vært fint om dem kom med et headset som har denne AudioShield teknologien. Silver og Gold som er ute idag er bra for prisen men et dyrere "premium" alternativ hadde vært fint. 

 

Enig. Hadde vært supert om de hadde oppgradert med AudioShield-teknologien.

Endret av Archer
Lenke til kommentar

Broderen skal kjøpe seg ps4 snart. Har forstått at det har kommet en ny modell som bruker mindre etc. Hvordan kan man sikre at det et denne man får? Er det noen butikker som har den nye?

 

Det er vel modell CUH-12000? Tror det skal stå på info biten på esken. Samt på toppen av maskinen så er ikke den blanke piano lakken på venstre side. Men en sort matt overflate isteden.

 

Eller er dette feil folkens? Husker ikke helt jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...