Theo343 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Ser ut som det da blir Fallout 4 på PS4 så slipper jeg oppgradere dette gamle droget ennå. (prioritering av pengebruk)Men venter nok til release reviews før jeg bestemmer meg 100%. Bare så synd at disse ikke kommer før launch. Endret 1. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Kjøpt til PS4 selv (pipboy edition) Blir nok helt topp! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Venter selv til release da jeg mistenker at Starcraft 2 Legacy of the Void kommer til å oppta en del tid da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Siden 10. er en tirsdag får man håpe man får lest reviews og faceoffs før helgen Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Når det gjelder film osv på ps4. Er det noe rykter om en ny versjon nå som UHD Blu-ray er 5-6 måneder unna. Husker når ps3 kom så var jo det en god Blu-ray spiller og kostet omtrent det samme som dedikerte Blu-ray spillere i sin tid. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Wohooooo! Hype toget suser ende innom.....swoooosj! https://www.youtube.com/watch?v=ejMqe1WBtEQ&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Uff. Klein trailer ... Men spillet blir forhåpentligvis bra Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 90-tallet ringte... Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Kan man spille dvd og blu ray filmer på ps4?Den spiller begge typene, men er ikke sonefri (sone 2 DVD og sone B for Blu-ray). DVD kan oppskaleres og får en finere kvalitet på HDTV, så det blir en slags mellomting. Den har også mulighet for streaming fra mange av aktørene, som NRK, VIA, Netflix, HBO ...fikk akutt behov for å kjøpe Terminator genisys å husket at den ikke spilte av filmer I begynnelsen..blu-ray var utsolgt men bildekvaliteten var veldig bra I dvd utgaven..utrolig kul film var det også,beste siden T2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Når det gjelder film osv på ps4. Er det noe rykter om en ny versjon nå som UHD Blu-ray er 5-6 måneder unna. Husker når ps3 kom så var jo det en god Blu-ray spiller og kostet omtrent det samme som dedikerte Blu-ray spillere i sin tid. Da må det isåfall komme en full HW revisjon ettersom UHD krever andre komponenter enn det som ligger i PS4 i dag. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg har en følelse at Black Ops 3 blir en stor skuffelse for mange men håper jeg har feil. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Kan man spille dvd og blu ray filmer på ps4?Den spiller begge typene, men er ikke sonefri (sone 2 DVD og sone B for Blu-ray). DVD kan oppskaleres og får en finere kvalitet på HDTV, så det blir en slags mellomting. Den har også mulighet for streaming fra mange av aktørene, som NRK, VIA, Netflix, HBO ...fikk akutt behov for å kjøpe Terminator genisys å husket at den ikke spilte av filmer I begynnelsen..blu-ray var utsolgt men bildekvaliteten var veldig bra I dvd utgaven..utrolig kul film var det også,beste siden T2 PS4 har alltid spilt filmer. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg har en følelse at Black Ops 3 blir en stor skuffelse for mange men håper jeg har feil. det blir nok en stor skuffelse som spill, men uheldigvis kommer det nok til å selge veldig bra Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Det blir vel som det alltid blir med CoD. Lunken mottagelse fra anmeldere og totalslakt fra den gamle fansen men selger 5-6 millioner allikevel og baner vei for Black Ops 4, 5, 6... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Call of Duty, nei takk, det står jeg glatt over. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) CoD en stor skuffelse som spill? Tenker dere SP story og zombie kampanjen eller MP da? Endret 2. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Det nye COD ser bedre ut en på årevis synes jeg. Mørkere og dystere. Samt multiplayer var veldig bra i beta. Den traileren der er jo bare feelgood som fyyyy Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ny info trailer ifra The Technomancer. Og om dere ikke fikk med dere teser traileren ifra Gamescom. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Verste info trailer på lang tid... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ny info trailer ifra The Technomancer. snip Og om dere ikke fikk med dere teser traileren ifra Gamescom. snip Dette har jeg ikke fått med meg, virker interessant med en scifi RPG på Mars. Skal holde et øye med dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå