Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Ikke glem musikken, RoR. Lite som slår musikken i Nier Synd det er så lenge til det kommer. Skulle gjerne hatt en Remaster av Nier i mellomtiden. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Ikke glem musikken, RoR. Lite som slår musikken i Nier Synd det er så lenge til det kommer. Skulle gjerne hatt en Remaster av Nier i mellomtiden. Skulle akkurat til å skrive det, musikken er helt sykt og passer som hånd i hanske til spillet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Sant, sant. Keiichi Okabe er en fantastisk komponist. Hørtes ut som musikken er på riktig spor, ut fra den videoen da. Selv uten å se på videoen hører man lett den umiskjennelige NieR stemningen i den battle-themen. Her er forøvrig en offisiell video av samme trailer, bare bedre kvalitet 1080p60FPS. Ser det flyter mye bedre. Edit: Er nok en del fanboy når det kommer til NieR. Bare å beklage til de som ikke er interessert, for jeg kunne snakket om det i timesvis. Endret 29. oktober 2015 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Nier er et av disse spillene som jeg har hatt liggende i årevis uten å få klemt det inn i tidsskjema. Nå er jeg allerede "fullbooket" for i år, men jeg må få spilt gjennom det neste år. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Nice! Here’s what you can get your hands on come 3rd November: The Walking Dead Season 2 (PS4) Magicka 2 (PS4) Dragon Fin Soup (PS4, PS Vita, PS3) Mass Effect 2 (PS3) Beyond Good and Evil (PS3) inviZimals (PS Vita) Endret 30. oktober 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Får jeg refund på pengene jeg brukte på TWD:Season 2 for tre uker siden? Neida. Ser bra ut dette. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hvordan får jeg sendt inn ps4 til rep? Gikk gjennom noen steg på hjemmesiden der jeg måtte skrive inn serienummer og svare på et par spørsmål før jeg endte med en skjerm som sa at de måtte undersøke nærmere, og det var det Du leverer den inn der du kjøpte den. Takk! Da var den levert. Jøss, lefdal leverer virkelig! Fikk akkurat melding om at jeg kunne ta med meg kontrollen og tilbehøret og plukke opp en helt ny konsoll! Noen som vet hvordan man sjekker om konsollen hører til den nye serien? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 den nye typen har matt deksel, ikke det sorte shiny den gamle hadde, du ser det på eska med en gang Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Noen her som har god peiling på LBP3, og som vet hvordan man øker arealet man kan bygge på? Før spillet kom ut var det snakk om at man kunne sette sammen flere brett (ikke level link) for å et kjempestort brett. Stitching ble det kalt. Men jeg aner ikke hvordan man gjør det, eller om det i det hele tatt eksisterer. Ideen kan ha blitt dumpet for alt jeg vet. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 den nye typen har matt deksel, ikke det sorte shiny den gamle hadde, du ser det på eska med en gang Takk for tilbakemeldingen. Var den nye typen. Leverte på onsdag og får ny konsoll fredag. Lefdal har fått en ny stamkunde Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Noen her som har god peiling på LBP3, og som vet hvordan man øker arealet man kan bygge på? Før spillet kom ut var det snakk om at man kunne sette sammen flere brett (ikke level link) for å et kjempestort brett. Stitching ble det kalt. Men jeg aner ikke hvordan man gjør det, eller om det i det hele tatt eksisterer. Ideen kan ha blitt dumpet for alt jeg vet. Håper dette hjelper, litt usikker da jeg ikke har spillet selv https://www.youtube.com/watch?v=qob1KUb5kZY Lenke til kommentar
clueless89 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Beklager om dette er tatt opp tidligere, men jeg bare lurer på om det enda ikke er mulig å rydde opp i hovedmenyen? Er så lei av at spill ikke kan samles i mapper for eksempel Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Beklager om dette er tatt opp tidligere, men jeg bare lurer på om det enda ikke er mulig å rydde opp i hovedmenyen? Er så lei av at spill ikke kan samles i mapper for eksempel nei ikke mulig enda, men du kan velge å bare vise siste 15 spill/apper brukt så blir resten putta i library/biblioteket Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Noen her som har god peiling på LBP3, og som vet hvordan man øker arealet man kan bygge på? Før spillet kom ut var det snakk om at man kunne sette sammen flere brett (ikke level link) for å et kjempestort brett. Stitching ble det kalt. Men jeg aner ikke hvordan man gjør det, eller om det i det hele tatt eksisterer. Ideen kan ha blitt dumpet for alt jeg vet. Håper dette hjelper, litt usikker da jeg ikke har spillet selv Takk, men det er ikke det jeg ser etter. Den videoen handler om dynamisk termometer, og tilhørende verktøy for å laste inn deler av brettet. Før var det slik at hvis man bygde veldig detaljerte brett, så ville termometeret fylle seg opp lenge før du fikk utnyttet en brøkdel av plassen. Det var fordi alt på brettet var lastet inn samtidig. Dynamisk Termometer gjør at bare deler av brettet er lastet inn om gangen, og dermed kan man i teorien fylle ut hele området med masse detaljer. Det er ekstremt praktisk, men jeg trenger mer plass, ikke flere detaljer. Endret 30. oktober 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Spillene en har fått via PS+ siden November 2014 til November 2015. Ikke dårlig for 395kr! kilde Dust: An Elysian Tail Pix the Cat Spelunky Escape Plan SteamWorld Dig The Binding of Isaac: Rebirth Injustice: Gods Among Us Secret Ponchos Titan Attacks InFamous: First Light The Swapper Apotheon Rogue Legacy Transistor CounterSpy Oddworld: New 'n' Tasty! OlliOlli2: Welcome to Olliwood Valiant Hearts: The Great War Woah Dave! Aaru's Awakening Never Alone Tower of Guns Ether One Guacamelee! Super Turbo Championship Edition Hohokum The Unfinished Swan Race the Sun Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition Super Exploding Zoo Futuridium EP Deluxe Rocket League Styx: Master of Shadows MouseCraft Entwined Stealth Inc. 2: A Game of Clones Sound Shapes Limbo Lara Croft and the Temple of Osiris Grow Home Super Time Force Ultra Xeodrifter Teslagrad Super Meat Boy Broken Age Unmechanical: Extended Magicka 2 The Walking Dead: Season 2 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 The walking dead! Ja spilte selv Game of Thrones versjonen i går laget av de samme folkene og samme type spill Veldig morro Første episode er gratis Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er det ikke hele sesongen? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er det ikke hele sesongen? Nei hele sesongen koster 208kr men episode 6 er ikke re-leaset enda, snakker nå om GoT ikke The walking dead season 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 okei, snakket om TWD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå