Isbilen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det må nok et par tvilsomme sykmeldinger til. Eller nordsjøjobb med gunstig turnus. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Synd PSVR vil koste like mye som konsollen, det gjør nok at jeg avstår.At GTS kun blir Beta i 2016 er helt ok, bare den ikke starter Q3-4. Helt greit at PD tar seg god tid fremfor rushingen til FM5 og FM5.5 (v6). Kvalitet over kvantitet. Endret 28. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for. De sa Beta starter tidlig neste år, så trolig Q1, og vi kan kanskje da håpe på release av spillet neste høst.Starten på neste år er alt i alt rimelig stappet med gode spill. Blir bare oftere og oftere at store spill kommer tidlig på året. Det er ikke lenger kun høsten som er storspill-sesong. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Synd PSVR vil koste like mye som konsollen, det gjør nok at jeg avstår. At GTS kun blir Beta i 2016 er helt ok, bare den ikke starter Q3-4. Helt greit at PD tar seg god tid fremfor rushingen til FM5 og FM5.5 (v6). Kvalitet over kvantitet. Forza 5 virka rusha, selv om Praha banen var vakker. Forza 6 er nok det spillet Forza 5 burde vært og langt ifra noe forza 5,5. Skal vi snakke om hvem som lager halv ferdige spill så er ikke PD så mye bedre enn Turn 10 på akkurat det. Vi får vel se om det ender opp med 1000 biler der 200 er laget for ps4, og resten importert fra siste versjon på playstation 3 og gran turismo 4 fra PS2 Håper du forstår at det er ment sarkastisk Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Får se om GT blir noe særlig da det virker som Pholy mista gnisten etter GT4. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Bare de hyrer inn noen konsulenter til grensesnittet, for det er det ingen i Polyphony som kan. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Lydteknikere er det vel også timelig tynt med der i gården? Eller hvordan var det i det forrige spillet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Joda, men det tror jeg handler mer om prioriteringer. Det er ikke gratis å lage troverdig audio av hundrevis av biler, og sant å si plager det meg fint lite at vi ikke har Michael Bay-lyder i GT. Lydpornoen man liksom skal strebe etter er ikke spesielt realistisk den heller. Det låter i virkeligheten ganske stygt i en racerbil. Det dårlige grensesnittet går derimot på manglende talent. Endret 28. oktober 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Problemet er at de må jobbe for at det skal høres fett ut, ikke realistisk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Jeg tror Polyphony har et litt annet syn på det. De tenker at det blir aldri realistisk uansett, så da er det ikke nødvendig å prøve så hardt. Virkeligheten er øverste grense for hvor fet en simulator kan tillate seg å være, og da blir motorporno feil. Det er noe av det samme som ligger bak beslutningen om ikke å inkludere skademodeller - slik teknologien er i dag blir det ikke mer enn en gimmick, og da er det like greit å heller bruke ressursene på kjøringen. Jeg er enig. Etter en stund tar man det audiovisuelle for gitt uansett, og da er det kjørefølelsen som gjenstår. Endret 28. oktober 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg er nå en av de som synes lyd og skade er en vesentlig ting i et bilspill. Det skal høres fett ut, ikke som en gressklipper, og det skal straffe seg å kjøre i veggen. Trenger ikke nødvendigvis å dra det helt ut, men det burde føre til påvirkninger på bilfysikken. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Lov å mene det, men du skjønner resonnementet? Per i dag er det ikke mulig å lage lyd eller skademodell som er noe i nærheten av like troverdig som resten av kjøreopplevelsen, og derfor velger noen å prioritere det lavt eller bort. Polyphony er perfeksjonister. Jeg synes ikke det er nødvendig å simulere skade realistisk i et slikt bilspill, fordi det i virkeligheten ikke skal mye til før løpet er over. Det man heller kunne gjort var å ta biler ut av løpet etter sammenstøt over en viss styrke. I rallyspill er skademodell mer vesentlig, fordi det der ofte kan være aktuelt å fullføre en etappe med en godt sarvet bil. Uansett ser Beam NG ut til å ta bransjen et godt stykke videre på området, så det er kanskje ikke lenge til det begynner å bli aktuelt med skademodell selv i GT. Når det gjelder lyd er det sånn i dag at måten spill forholder seg til ørene på ikke ligner på måten de forholder seg til øynene. Vi må fremdeles ta til takke med manipulerte opptak av virkeligheten, det skapes ikke et lydbilde på samme måte som spillet rendrer det visuelle. Det ideelle ville vært overbevisende syntetisk lyd, men der er vi ikke kommet like langt som på grafikkfronten. De ypperste datastemmene låter OK, men ikke bra nok til at deres motor-ekvivalent er tilfredsstillende. Motorlydens viktigste funksjon for meg er girskifteindikator. Men nå er jeg vokst opp i en tid hvor lydkort var superluksus, så jeg er kanskje ikke like godt vant som dagens ungdom. Har man sittet i ukesvis og terpet rundetid på default-banen i Stunts, med PC beeper i bakgrunnen, låter det meste nydelig etterpå. Endret 28. oktober 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Tja, når det kommer til, du kan jo sammenligne selv Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg kan godt gå med på at det låter bedre, men jeg forstår og støtter PD når de velger å ikke bruke ressurser på det, for så viktig er det ikke for alle. Må også legge til at den Mustang-filmen låter litt produsert. Og med en gang du installerer en racing-girkasse låter det sånn: Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Jeg mener PD nevnte at de skal innføre bedre og mer riktig motorlyder på bilene. Men helt enig i at racinglyd har liten eller ingen hensikt, dette var jo noe Shift2 hadde et stort foredrag om i sin tid at skulle man etterligne lyden i racingbiler ville alle skrudd av lyden. Endret 28. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Mente å huske at PD hadde ansatt ex-Forza lydmann tidligere i år. Kan jo ikke bli verre, tenker jeg.. http://www.ign.com/boards/threads/polyphony-digital-hires-ex-turn-10-audio-lead-ex-soundlabs-director.454464642/ Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Blir digg å teste Battleborn betaen imorgen Håper spillet er bra Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Bare å glede seg! PlayStation Access prøver å forklare hvordan Dreams virker. Tror det her kan bli noe helt fantastisk altså. Endret 28. oktober 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Om noen kjøper dette tastaturet og musen til PS4 så gjerne del hvordan det fungerer. 1 Lenke til kommentar
solz Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Bare å glede seg! PlayStation Access prøver å forklare hvordan Dreams virker. Tror det her kan bli noe helt fantastisk altså. Får du betalt av Sony for all denne promoteringen? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå