Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Da var The Order rundet. Må innrømme at jeg likte det veldig greit i grunn :) Verdt de 210 ,- jeg betalte, men hadde kanskje følt meg litt snytt om dette hadde vært ett dag 1 kjøp for å være helt ærlig!

Hvordan var salgstallene til dette? Jeg ønsker meg helt klart en eller annen for for etterfølger. Andre som deler samme tanke ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var The Order rundet. Må innrømme at jeg likte det veldig greit i grunn :) Verdt de 210 ,- jeg betalte, men hadde kanskje følt meg litt snytt om dette hadde vært ett dag 1 kjøp for å være helt ærlig!

Hvordan var salgstallene til dette? Jeg ønsker meg helt klart en eller annen for for etterfølger. Andre som deler samme tanke ?

Kan være håp for en oppfølger, får bare håpe sony gir klarsignal, likte godt spillet men ikke verdt fullpris med tanke på lengde og ikke eksisterende gjennspillbarhet:

bra spill men alt for kort

http://www.gamespot.com/articles/the-order-1886-dev-wants-sequel/1100-6427908/

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Har såvidt testet det nå, virker ikke som den mest påkostede porten. Ikke 60fps en gang, det hadde vært helt hærlig i dette spiller. Men merker at det fortsatt er uhyggelig nok  :p Men likte det godt på Wii U, men ble litt mye styr med den forpulte kontrollen og elendig batteritid. Så det var herlig med en ordinær kontroll må jeg si :) Kostar knappe 100 ,- og til den prisen kan jo anbefale det i grunn.

Lenke til kommentar

Har bare lyst til å anbefale Life is Strange, episodebasert spill som har grepet meg litt :) Givende og bra historie, godt stemmeskuespill, interessante karakterer, fin musikk, med mer. Anbefales hvis du liker spill i samme gata som Telltales Walking Dead osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

PSN Error NP-37680-4 Plagues United States, Reports Coming in From EU and AUS As Well.

http://segmentnext.com/2015/10/26/psn-error-np-37680-4-plagues-united-states-reports-coming-in-from-eu-and-aus-as-well/

It’s happening worldwide and reports say that a portion of the servers are causing issues. According to a PSN user, PlayStation Support told him that it could that up to 7-10 days before it is fixed:

been told that the “engineers” are looking at it, they told me it is a 48 hour response rate and can take 7-10 days for a fix haha. good way to spend my day off. I also told them that this is happening around the world and that a lot of people are getting no help or information the guy said its outside his paygrade. Also, we shouldn’t have to play around with our bloody router settings just to play a game.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...