Bone Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 209.- for The Order nå altså...nesten som at det frister litt. 199 på Platekompaniet i dag, i hvert fall i butikk. Oktoberfest! Plukket den opp, men endte opp med å sette den fra meg igjen og kjøpte heller 3 CDer, hehe.. Hmm.. Bra pris! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg leverte inn konsollen min inn for rep. fordi den spytta ut spillene mine hele tiden. Når jeg fikk den tilbake spurte jeg hva som var gjort? Da sa han på servicemottaket at den har blitt "swappet". Noen vet hva som menes med det?(glemte å spørre) Har jeg fått en ny konsoll? Eller er det en annen konsoll som har vært inne til rep men er fikset? Maskina mi var ripefri så klarer ikke å se om det er samme. Til info så fungerer den foreløpig Jeg fikk en helt ny da min var inne for samme reparasjon. Var til og med vakumplast over den blanke delen av PS4, og han i butikken sa de hadde hentet en ny fra eske. Ja, samme plastikken var det hos meg også. Men var innom noen dager før å spurte hvor den ble av(pga lang ventetid) og da hadde de nettopp purret på den fra Kløfta(service/vst). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 209.- for The Order nå altså...nesten som at det frister litt. 199 på Platekompaniet i dag, i hvert fall i butikk. Oktoberfest! Plukket den opp, men endte opp med å sette den fra meg igjen og kjøpte heller 3 CDer, hehe.. Hmm.. Bra pris! Jeg endte opp med å trykke kjøp via paypal 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Kosta det ikke nettopp 95 kroner for the order da ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 På PSN? Det gikk i så fall jeg glipp av Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Tror ikke det, da hadde jeg kjøpt det. Endret 23. oktober 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Nei, var feilprising på fysisk utgave. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Regner meg selv for relativt aktiv inne på PSN, så hadde nok fått meg ett slikt tilbud jeg også. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Var på spillsjappa eller noe slik, men sannsynligvis feilprising som sagt over da. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg fikk en helt ny da min var inne for samme reparasjon. Var til og med vakumplast over den blanke delen av PS4, og han i butikken sa de hadde hentet en ny fra eske. Ja, samme plastikken var det hos meg også. Men var innom noen dager før å spurte hvor den ble av(pga lang ventetid) og da hadde de nettopp purret på den fra Kløfta(service/vst). Haha. Helt det samme som meg. Expert Fana. Synes det gikk gruelig lang tid. Inn og purret. Så sjekket han på pc-en, og sa "hmmm". Dagen etter ble jeg ringt opp og de sa den var "klar til henting". Men tror de hadde bare fått grønt lys på å plukke en kliss ny ut av en eske. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Nye Call of Duty frister bare mer å mer... Og det får en til å tenke litt. Hvorfor skal en betale full pris for StarWars:Battlefront når en får singleplayer,multiplayer og zombie modus for samme pris? Dette gjelder ikke bare COD selvfølgelig. Endret 23. oktober 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 BOIII ser knall ut, rett og slett. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Noen her som er interessert i å spille Rocket League? Er 27 år gammel, og level 36 i spillet. Har headset og ønsker å spille for gøy. PSN ID: CutthroatBill Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 209.- for The Order nå altså...nesten som at det frister litt. Transaksjonen feiler uavhengig av betalingsmåte. Go Sony Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) BOIII ser knall ut, rett og slett. Enig, tror jeg kjøper det for SP samt SoE selv om det er zombies da den ser kul ut. Battlefront skal jeg vurdere hvis de lager en skikkelig Star Wars Storyline kampanje som spillet har et enormt potensiale til. Kanskje Battlefront kommer ned en storymode spinoff slik vi så med "Battlefield: Bad Company". Endret 23. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Tviler på det, SP er ikke DICE sin sterke side, og det vet de. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Vell siden EA DICE er under en stor paraply er det sikkert fult mulig å få inn andre som kan hjelpe med det. Hvis EA vel å merke ønsker å utnytte potensialet. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Jeg hadde et problem, men det ordnet seg. Endret 24. oktober 2015 av Xposure Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Blir spennende. Sony skippet Gamescom for å fokusere på PGW, så håper vi får noen godbiter her. Vil gjerne se mer av Rime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå