Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Blir veldig enkelt hvis PS4 i seg selv ikke gir noen restriksjoner, for da kan bruker selv velge om man vil betale for online eller ikke.

 

Hvis CoD plutselig selger dårligere fordi en konkurrent har gratis online så endrer ting seg fort.

 

Microsoft har jo ødelagt bruktspillmarkedet og gitt Sony muligheten til å la konsollen være åpen uten å tape penger og komme frem som "good guys"

 

gamestopp klarer ikke å overleve på å bare selge PS4 spill. Kanskje i et par siden ps3 og xbox 360 vil selge et par år til, men etter det er det stopp.

 

For noen idioter som sitter i toppen på microsoft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir veldig enkelt hvis PS4 i seg selv ikke gir noen restriksjoner, for da kan bruker selv velge om man vil betale for online eller ikke.

 

Hvis CoD plutselig selger dårligere fordi en konkurrent har gratis online så endrer ting seg fort.

 

Microsoft har jo ødelagt bruktspillmarkedet og gitt Sony muligheten til å la konsollen være åpen uten å tape penger og komme frem som "good guys"

 

gamestopp klarer ikke å overleve på å bare selge PS4 spill. Kanskje i et par siden ps3 og xbox 360 vil selge et par år til, men etter det er det stopp.

 

For noen idioter som sitter i toppen på microsoft.

 

Det kan virke som at Microsoft har ordnet seg en spesialavtale med Gamestop om bruktspill.

Lenke til kommentar

Blir veldig enkelt hvis PS4 i seg selv ikke gir noen restriksjoner, for da kan bruker selv velge om man vil betale for online eller ikke.

 

Hvis CoD plutselig selger dårligere fordi en konkurrent har gratis online så endrer ting seg fort.

 

Microsoft har jo ødelagt bruktspillmarkedet og gitt Sony muligheten til å la konsollen være åpen uten å tape penger og komme frem som "good guys"

 

gamestopp klarer ikke å overleve på å bare selge PS4 spill. Kanskje i et par siden ps3 og xbox 360 vil selge et par år til, men etter det er det stopp.

 

For noen idioter som sitter i toppen på microsoft.

 

Konsoller (alle), PS3 spill, XBox 360 spill, Wii U spill, PC-spill, filmer ++

 

Ingen tvil om at GameStop mister en del av inntektsgrunnlaget etter hvert men det er ikke noe uoverkommelig hinder, de må bare tenke litt nytt.

Lenke til kommentar

Det kan virke som at Microsoft har ordnet seg en spesialavtale med Gamestop om bruktspill.

 

Jepp, snakket med den lokale Gamestopen for et par dager siden. Han sa de at de ville kunne kjøpe brukte disker hos brukerne og via en avtale med MS få kjøpe nye lisenser og selge med de brukte diskene. Han sa likevel at han ikke var i tvil om hvilken konsoll han ville anbefale til kundene(den billigste uten bruktspillsperre).

Lenke til kommentar

Sikker? Er mange Gamestop i USA, England osv hvor ansatte faktisk fraråder kunder å kjøpe en Xbone og heller gå for en PS4. Jævla sært, og hvor mange samt hvorfor vet jeg ikke, men.

 

Det sier egentlig seg selv. Men det er klart at MS og GS må ha en avtale. Hvis ikke vil de sannsynligvis unngå å selge verken Xbone eller spillene dens.

Lenke til kommentar

Jeg tror mange forhåndsbestiller Xbox fordi de forventer at den skal fungere på samme måte som PS4 og Xbox 360. Det er det alle er vant til. Det er ikke alle som sitter på nettet halve dagen og engasjerer seg i konsollkrigen. Jeg er noe spent om dette blir å gi et slags tilbakefall etter lansering.

 

Vær sikker på at en stor majoritet av den potensielle brukerbasen får det med seg, enten via sosiale media og/eller de store nyhetsformidlerne. Du trenger ikke være forumnørd for å få med deg sånt.

Lenke til kommentar

Gleder meg, hadde først vurdert Xboxen, men hørt masse negativt om den, som at den ikke kan være uten strøm i mere enn 24h, de fjerner avataren og man må fortsatt betale for online osv. Nå vet jeg ikke hvor mye som er sannt, men her blir nok valget lett. PS4 Here I come!

 

Noen som vet om hvist man har PS3 bruker å da bruke den brukerern på PS4?!

Det gikk jo fra PS3 til Vita, så burde gå her å?!

Lenke til kommentar

Gleder meg, hadde først vurdert Xboxen, men hørt masse negativt om den, som at den ikke kan være uten strøm i mere enn 24h, de fjerner avataren og man må fortsatt betale for online osv. Nå vet jeg ikke hvor mye som er sannt, men her blir nok valget lett. PS4 Here I come!

 

Noen som vet om hvist man har PS3 bruker å da bruke den brukerern på PS4?!

Det gikk jo fra PS3 til Vita, så burde gå her å?!

 

Nå kreves det PS+ for å spille online på PS4 også. Men denne pakken er så jævlig bra, at jeg har ingen problemer med å betale en liten sum til Sony her :) Tjenesten deres ser også langt bedre ut nå, og de har virkelig satt jernet inn for å forbedre denne biten. Og slikt liker jeg!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nå kreves det PS+ for å spille online på PS4 også. Men denne pakken er så jævlig bra, at jeg har ingen problemer med å betale en liten sum til Sony her :) Tjenesten deres ser også langt bedre ut nå, og de har virkelig satt jernet inn for å forbedre denne biten. Og slikt liker jeg!

 

Okei, men det går jo bra. Er jo 400 i året. (: Har hatt PS+ før og vært fornøyd. Så det blir nok ike problemet.

 

Følger det fortsatt med spill og tilegspakker som PS+ medlem da?!

Lenke til kommentar

Er dere mange her som har gått fra Xbox til Playstation etter de siste avsløringene?

Jeg har mer eller mindre gått fra Xbox 360 som primærmaksin og nå over til Sony som førstevalg i neste generasjon. Tror faktisk jeg kommer til å forhåndsbestille en PS4 iløpetav helgen. Må trøste meg selv siden the Last of Us ikke har havnet i postkassa enda, og bedre å bruke de 3500 nå enn å bruke de til vinteren når jeg trenger dem. Jeg er dog ikke en av dem som hater Xbox One med alle fibre i kroppen. Jeg venter på at denne stormen av butthurt og broken hearts skal legge seg og litt bedre diskusjoner om hva målet til Microsoft er med dette systemet oppstår og får frem flere sider av saken. Jeg er helt åpen for å kjøpe en Xbox One, men vil se noen skikkelige argumenter for og imot etter at vi har blitt mer kjent med den og systemet før jeg gjør meg opp en endelig mening.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg er dog ikke en av dem som hater Xbox One med alle fibre i kroppen. Jeg venter på at denne stormen av butthurt og broken hearts skal legge seg og litt bedre diskusjoner om hva målet til Microsoft er med dette systemet oppstår og får frem flere sider av saken. Jeg er helt åpen for å kjøpe en Xbox One, men vil se noen skikkelige argumenter for og imot etter at vi har blitt mer kjent med den og systemet før jeg gjør meg opp en endelig mening.

 

Er heller ikke av hatersiden, men må si det Xboxen har vist til nå ikke fristet noe særlig. Så her står det også ann med PS4.

Xboxen har gjort mye som er bra, men ikke øker salget. Eks, det med låning av spill og det med overvokingen... Til nå er egentlig 360 nesten bedre en One. Men uansett holder meg til Sony til nå. Har ikke skuffet meg enda (:

 

 

Er det noen som vet om man som + medlem også får spill osv på PS4?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...