untouch4ble Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Jeg leverte inn konsollen min inn for rep. fordi den spytta ut spillene mine hele tiden. Når jeg fikk den tilbake spurte jeg hva som var gjort? Da sa han på servicemottaket at den har blitt "swappet". Noen vet hva som menes med det?(glemte å spørre) Har jeg fått en ny konsoll? Eller er det en annen konsoll som har vært inne til rep men er fikset? Maskina mi var ripefri så klarer ikke å se om det er samme. Til info så fungerer den foreløpig Endret 21. oktober 2015 av untouch4ble Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Når den er swappet er den som regel byttet med en annen som var inne til reprasjon som er reparert. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Samme erfaring med bruk av begrepet swapping. Fordelen slik de som bruker dette systemet ser det er mer effektiv bruk av ressusjer og at du som kunde får en fungerende enhet tilbake raskere. Blandede meninger hos kunder om at de ikke får tilbake sin egen, men take some, give some. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Viaplay = dritt-app. Kan like gjerne bruke en brødrister til å streame filmer... Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Viaplay = dritt-app. Kan like gjerne bruke en brødrister til å streame filmer... Jaha? Like enkel som netflix spør du meg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Eh nei. Netflix appene er enestående. Serverer 4K uten så må å lagge eller bufre (tv app). Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Til de som har problemer med 2,4ghz-nettet: Har dere sjekket med en SSID-scanner og sett hvor mange trådløse nettverk som er på de forskjellige kanalene? Det er kun 13 kanaler tilgjengelig, og der jeg bor har jeg ihvertfall 40 forskjellige nettverk på 2,4ghz-nettet.. Det gjør at ulike nettverk skaper trøbbel for hverandre. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Viaplay = dritt-app. Kan like gjerne bruke en brødrister til å streame filmer... Jaha? Like enkel som netflix spør du meg. Like enkel, men full av buffering og kvaliteten vipper mellom 720 og 258 hele tiden. Beklager at du trodde at jeg hadde problemer med å navigere i Viaplay-appen. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Til de som har problemer med 2,4ghz-nettet: Har dere sjekket med en SSID-scanner og sett hvor mange trådløse nettverk som er på de forskjellige kanalene? Det er kun 13 kanaler tilgjengelig, og der jeg bor har jeg ihvertfall 40 forskjellige nettverk på 2,4ghz-nettet.. Det gjør at ulike nettverk skaper trøbbel for hverandre. Testet mange ganger. Hjelper ikke med 13 kanaler når kun 3 av dem i teorien er brukandes. ta f.eks kanal 6 den lager støy for for kanal 4,5,6,7 og 8. Så om du vleger 6, naboen velger 7 og en annen nabo er på kanal 5 så lager dere passe mye støy for hverandre uansett. På grunn av det så ville det beste vært å bruke 1,6 og 11 og i en perfekt verden fått naboer til å sette opp på 1,6 og 11 i forhold til hvor andre for å minske støyen. Det skjer jo aldri da, men Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Interessant. Måtte du kutte i den plastsaken som batteriet sitter i, eller tok du den bare ut? Foreløpig har jeg bare latt de stå skjevt da det ikke var noe problem å skru kontrolleren sammen igjen, pluss at jeg først vil prøve batteriene for å vurdere om de faktisk varer lengre enn de originale! Lurt. Du får komme med tilbakemelding når du har gjort deg opp en mening. Da kan jeg si at de batteriene ikke holder mer enn toppens 3 timer sammenhengende! Kjenner jeg er bittelitt skuffet selv om sjansen for at de var dårlige var ganske høy Har funnet en bedre løsning der batteriene faktisk holder det de lover: https://www.reddit.com/r/PS4Mods/comments/2qs1e3/real_2000_mah_battery_fits_perfectly/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Wow. Sony setter opp prisen på PSN+. Ganske heftig oppgang på 3mnd-abonnementet. 119 -> 159. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Igjen?? Hadde de ikke nettopp en form for prisøkning? Jeg kjøpte Xbox Live 12 mnd. for 200 ,- nå nylig..riktig nok ikke fra MS selv da. Er det dette du refererer til forresten ? http://www.playstationlifestyle.net/2015/08/07/sony-explains-decision-increase-playstation-plus-subscription-price-europe/ Endret 22. oktober 2015 av Mala Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg vet ikke om det har vært oppgang nylig. Fikk mail om det nå. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg leverte inn konsollen min inn for rep. fordi den spytta ut spillene mine hele tiden. Når jeg fikk den tilbake spurte jeg hva som var gjort? Da sa han på servicemottaket at den har blitt "swappet". Noen vet hva som menes med det?(glemte å spørre) Har jeg fått en ny konsoll? Eller er det en annen konsoll som har vært inne til rep men er fikset? Maskina mi var ripefri så klarer ikke å se om det er samme. Til info så fungerer den foreløpig Jeg fikk en helt ny da min var inne for samme reparasjon. Var til og med vakumplast over den blanke delen av PS4, og han i butikken sa de hadde hentet en ny fra eske. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tror det referer til det samme, kjøper uansett 12 måneder av gangen og der er prisen uforandret. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 helt umulig for å få en Sony Playstation Headsett som jeg køpte til ps3 til å fungere på ps4? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 helt umulig for å få en Sony Playstation Headsett som jeg køpte til ps3 til å fungere på ps4? http://community.us.playstation.com/t5/Consoles-Peripherals/List-of-Compatible-PS3-Accessories-for-PS4-Updated-2-7-2014/td-p/40831841 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Takk skal du ha, jeg har da PlayStation Wireless Stereo Headset, men den vil forsatt ikke parre seg med PS4.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 209.- for The Order nå altså...nesten som at det frister litt. 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Takk skal du ha, jeg har da PlayStation Wireless Stereo Headset, men den vil forsatt ikke parre seg med PS4.. headsettet skal ikke kobles til konsollen via bluetooth, men usb donglen som kom i pakken viss du vil bruke det med ps4, de har desverre ikke sluppet mulighet for bluetooth tilkobling av headsett og andre ting enda på ps4, håper dette er noe som kommer innen psvr er ute på markedet siden konsollen har minimalt med usb utganger Endret 22. oktober 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå