Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette vet eg ikke hva er?

Leste raskt hva det var, gjør vel ikke Ps4 i stand til å bruke 5ghz nett? 2.4 ghz nettet er mye tregere, har rundt 5mb linje om eg kjører 2.4ghz Har 60 på 5ghz.

Kablet nett gjennom strømkablene i huset: https://www.komplett.no/category/10273?subcategory=10292_HomePlug%2FPowerline

Har dette selv for å få nett opp til stasjonær pc, funker fint!

Edit: Kan legge til at jeg får full hastighet (80/80mb) til pcen!

Jeg bruker de her: http://www.teknikmagasinet.no/produkter/data-o-tv-spill/nettverk/homeplug/devolo-dlan-650-starter-kit-powerline

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Vær oppmerksom på at løsninger som går under homeplugs-konseptet kan fungere dårlig om du har flere faser inn til huset og du prøver å koble sammen to spredernett som er på ulike faser. Annet utstyr som filtrerer spenningen kan også gjøre nettet ustabilt/ikkefungerende. Har personlig brukt devolo for noen år siden og det var en høvelig stabilt, men linken måtte restartes i ny og ne ved å nappe en av dem ut av stømkontakten slik at de resynkroniserte.

Lenke til kommentar

Bra at appen kommer ut, men 720P?

Vet du om den er like brukervennlig som den har vært på 360?

Ikke prøvd den enda. Men om det er bare 720p så er det skuffende... Har brukt AppleTV og AirPlay via iPhone så langt. Med varierende bilde kvalitet.

EDIT: Dem skriver på Facebook siden sin at det er full HD.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...