Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke dette som ryktes å være ganske uferdig ?

Det var vel unity (som forøvrig er rimelig fikset nå). De går vel ikke i samme fella med syndicate?
Var vel i en annen tråd vi diskuterte det kanskje, det stod mellom Battlefront eller Syndicate..ett av høstens storspill var visst i dårlig forfatning i følge kilder. Orker ikke rote opp link da jeg sitter på mobil.

Men det er jo grusomt om de går op en ny "Unity" smell.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Interessant. Måtte du kutte i den plastsaken som batteriet sitter i, eller tok du den bare ut?

Foreløpig har jeg bare latt de stå skjevt da det ikke var noe problem å skru kontrolleren sammen igjen, pluss at jeg først vil prøve batteriene for å vurdere om de faktisk varer lengre enn de originale!

Lurt. Du får komme med tilbakemelding når du har gjort deg opp en mening.

Lenke til kommentar

Var vel i en annen tråd vi diskuterte det kanskje, det stod mellom Battlefront eller Syndicate..ett av høstens storspill var visst i dårlig forfatning i følge kilder. Orker ikke rote opp link da jeg sitter på mobil.

Var Battlefront som det var en kar som var i closed beta som skrev at det var forferdelig mye buggs og dårlig. Noe som viste seg heldigvis å ikke være sant om vi skal dømme utifra open beta som var jo mer en demo en en beta klient.

And Syndicate så så jeg på live streamen til Eurogamer tidligere idag. Og han hadde et bra inntrykk med tanke på bugs osv. Ihvertfall så langt han hadde spilt. Finner det sikkert på YouTube kanalen deres om du vil ta en titt. 

Lenke til kommentar

Bestilte meg nye batterier på "1800mah" til ds4 kontrollene mine fra fasttech.com og fikk de i dag. Førsteinntrykket er at jeg er ekstremt skeptisk da disse var tynnere og lettere enn originalene og ikke minst lengre -_- de er egentlig tiltenkt ds3 men har lest litt rundt at de skal fungere bra med ds4 også :) har montert i 2 av kontrollene så de ligger og lader nå (og forhåpentligvis tar de ikke fyr!)

Her er et bilde av det nye Vs det gamle

Edit: det nye er det lyse :)

Det heter seg vel at man ikke skal skue hunden på hårene. Batteriet i DS4 er veldig bulky for å være bare 1000 mAh, så det er nok valgt fordi det er billig å produsere. Kinakopien (dårlig språk og design beviter gjerne at det er fishy) har nok en betraktelig lavere praktisk ytelse en 1800 mAh, men det skal vel ikke så mye til for å få lengre levetid enn originalen.

Lenke til kommentar

Var Battlefront som det var en kar som var i closed beta som skrev at det var forferdelig mye buggs og dårlig. Noe som viste seg heldigvis å ikke være sant om vi skal dømme utifra open beta som var jo mer en demo en en beta klient.

And Syndicate så så jeg på live streamen til Eurogamer tidligere idag. Og han hadde et bra inntrykk med tanke på bugs osv. Ihvertfall så langt han hadde spilt. Finner det sikkert på YouTube kanalen deres om du vil ta en titt. 

Det ble sagt i podcasten at det var AC det gjaldt. Og når det gjelder betaen, så var betaen til BF4 rimelig ålreit og, men spillet ødelagt ett år etter launch. 

Lenke til kommentar

Ny update i dag til PS4: versjon 3.10.

Patch notes:

- NYE KLISTREMERKER

Det her begynner å bli dumt. Er ikke også versjons håndteringen programmere bruker: MAJOR - MINOR - BUILD - REVISON ?

Som vil si at Sony ser på det som å legge til nye klistremerker som en "minor" fiks? For meg vil noe "minor" være f.eks. (Husk at dette tar jeg tilfeldig opp av hatten): SE HVEM SOM LOGGER PÅ? SETTE MEG SOM OFFLINE? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...