Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No offense, men videoer klarer jeg å finne selv. Jeg lurte på om noen her inne hadde noe å melde.

Jeg har byttet batteri og stikker på den ene DS4en min, og det var ikke noe problem å gjøre dette uten instrukser. Jeg har også fått byttet en 1 år gammel DS4 med uresponsiv venstrestikke hos Gamestop uten spørsmål. :)

Lenke til kommentar

Ser ut til at den er ganske grei å ha med å gjøre, i hvert fall så lenge du ikke går alt for dypt.

På min kontroller er alt uresponsivt når det bryter ut, så jeg tror det har noe med forbindelsen å gjøre. Har koblet fra alt annet bluetooth-utstyr i huset, uten at det hjalp. Sitter i den samme sofaen som jeg alltid har sittet, konsollen står der den har stått siden den var ny.

Låner en DS4 av en kompis i morgen, da vil det fort vise seg hvor feilen ligger.

Har nok ikke samvittighet til å gå tilbake til butikken med kontrolleren min slik jeg har behandlet den. :p

Lenke til kommentar

Har problemer med å søke opp PSN'en til folk. Kan bare skrive hva som helst og uansett få 0 treff. Mulige løsninger på problemet? Restart fikset ikke biffen. Byttet bruker og der kan jeg søke opp enkelte folk, men tror det bare er de jeg er venn med eller folk med mutual friends. Alt annet gir 0 treff.

0 treff både på konsollen og på Playstation app.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har problemer med å søke opp PSN'en til folk. Kan bare skrive hva som helst og uansett få 0 treff. Mulige løsninger på problemet? Restart fikset ikke biffen. Byttet bruker og der kan jeg søke opp enkelte folk, men tror det bare er de jeg er venn med eller folk med mutual friends. Alt annet gir 0 treff.

skjekket kontoens privacy innstillinger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Cool :) Håper det kommer en heftig campaign mode. Spillet skriker etter det.

Mmm nei, eneste sp elementet er den survival biten. Bortsett fra den er det mp all the way. Desverre.

Lenke til kommentar

skjekket kontoens privacy innstillinger?

Sjekket ingenting, men nå er det muig å søke opp folk igjen. Hatt dette problemet tidligere også, alltid løst seg av seg selv.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Bestilte meg nye batterier på "1800mah" til ds4 kontrollene mine fra fasttech.com og fikk de i dag. Førsteinntrykket er at jeg er ekstremt skeptisk da disse var tynnere og lettere enn originalene og ikke minst lengre -_- de er egentlig tiltenkt ds3 men har lest litt rundt at de skal fungere bra med ds4 også :) har montert i 2 av kontrollene så de ligger og lader nå (og forhåpentligvis tar de ikke fyr!)

Her er et bilde av det nye Vs det gamle

Edit: det nye er det lyse :)

post-53526-0-61198900-1445275455_thumb.jpg

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Hvor mange milliampere er originalbatteriene?

1000. Hvis de holder det de lover er det nesten det dobbelte av originalbatteriene, men det betyr ikke nødvendigvis det dobbelte i batterilevetid da! Har bevisst styrt unna ebay da det er mye dritt der og fasttech dukket opp i en reddit tråd så fant ut at det kunne ikke skade å prøve de batteriene. Hvis de viser seg å være dårlige så har jeg ikke tapt mer enn rundt 130kr :)

Lenke til kommentar

Interessant. Måtte du kutte i den plastsaken som batteriet sitter i, eller tok du den bare ut?

Foreløpig har jeg bare latt de stå skjevt da det ikke var noe problem å skru kontrolleren sammen igjen, pluss at jeg først vil prøve batteriene for å vurdere om de faktisk varer lengre enn de originale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...