Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Løp og kjøp Wasteland 2 til ps4. Fungerer fint på konsoll. Et bra spill er det også om man liker litt "old school" rpg :)

100% enig, dette spillet og divinity kommer til å holde meg opptatt de neste ukene, bare synd wasteland ikke har coop, da divinity fungerer veldig bra i coop, har dog ikke fått testa noe annet enn lokal coop da spillet ikke er lansert enda..

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd at Dualshock-en har blitt uresponsiv? Min faller ut, repeterer knappetrykk og stikke-posisjon. Budsjetterer jo med et par kontrollere per From Software-tittel, men dette begynte ikke akkurat like etter en heftig økt, så jeg lurer på om noe annet kan være galt.

Apropos, jeg plukket fra hverandre en halvføkket DS3 for en tid siden, men den var jo komplett umulig å sette sammen igjen, så jeg ga opp hele driten. Lurte på om jeg skulle se om det kunne være noe kontaktproblemer inne i DS4-en min, men hvis den er like vrien lar jeg det være. Anyone?

Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd at Dualshock-en har blitt uresponsiv? Min faller ut, repeterer knappetrykk og stikke-posisjon. Budsjetterer jo med et par kontrollere per From Software-tittel, men dette begynte ikke akkurat like etter en heftig økt, så jeg lurer på om noe annet kan være galt.

Apropos, jeg plukket fra hverandre en halvføkket DS3 for en tid siden, men den var jo komplett umulig å sette sammen igjen, så jeg ga opp hele driten. Lurte på om jeg skulle se om det kunne være noe kontaktproblemer inne i DS4-en min, men hvis den er like vrien lar jeg det være. Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...