Theo343 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Må nok kjøpes Endret 16. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 ^ Det så faktisk litt morsomt ut 3 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Synes det så fantastisk ut! Stemmeskuespillet virker ekstremt bra. Mystisk stemning, me like! 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Fikk spilt meg igjennom The Order 1886 nå. For et sinnsykt potensiale, men det blir aldri mer enn helt greit. Og for en grusom slutt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Billigsalg tittel deluxe har jeg fått intrykk av. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Fikk spilt meg igjennom The Order 1886 nå. For et sinnsykt potensiale, men det blir aldri mer enn helt greit. Og for en grusom slutt. Likte det, men alt for kort. Fantastisk laget though og digg stemning. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Kommer vel snart på PSN+. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 The Order 1886 ble vel rimelig tidlig stemplet som interaktiv film om jeg ikke husker feil, men de er jo ikke de eneste for å si det sånn. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Løp og kjøp Wasteland 2 til ps4. Fungerer fint på konsoll. Et bra spill er det også om man liker litt "old school" rpg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Om noen vurderer å kjøpe PS4 snart så ser det ut som pris justeringen kommer til Europa også. kilde Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Ja nå nærmer det seg jo snart jul og Sony har vel ikke en dritt av store spill å komme med sammenlignet med Xbox One, så timingen er jo ypperlig Endret 18. oktober 2015 av Mala Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Noen som har testet the talos principle på Ps4? Ser uhorvelig interessant ut, fikk megabra score hos de fleste når det ble utgitt på pc tidligere i år Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ikke spilt PS4-versjonen, men spillet i seg selv er fantastisk. Faktisk så bra at jeg skal kjøpe PS4-versjonen til tross for at jeg allerede har PC-versjonen. De fortjener hver eneste krone. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ikke spilt PS4-versjonen, men spillet i seg selv er fantastisk. Faktisk så bra at jeg skal kjøpe PS4-versjonen til tross for at jeg allerede har PC-versjonen. De fortjener hver eneste krone. Såpass! Men er det en story som driver spillet fremover eller er det kun puzzles og tenking? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det er en story som driver alt fremover, men på en litt annerledes måte enn de fleste andre spill. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Må vel nesten teste det, faen at jeg kjøpte mad max igårkveld. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Løp og kjøp Wasteland 2 til ps4. Fungerer fint på konsoll. Et bra spill er det også om man liker litt "old school" rpg 100% enig, dette spillet og divinity kommer til å holde meg opptatt de neste ukene, bare synd wasteland ikke har coop, da divinity fungerer veldig bra i coop, har dog ikke fått testa noe annet enn lokal coop da spillet ikke er lansert enda.. Endret 18. oktober 2015 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Noen andre som har opplevd at Dualshock-en har blitt uresponsiv? Min faller ut, repeterer knappetrykk og stikke-posisjon. Budsjetterer jo med et par kontrollere per From Software-tittel, men dette begynte ikke akkurat like etter en heftig økt, så jeg lurer på om noe annet kan være galt. Apropos, jeg plukket fra hverandre en halvføkket DS3 for en tid siden, men den var jo komplett umulig å sette sammen igjen, så jeg ga opp hele driten. Lurte på om jeg skulle se om det kunne være noe kontaktproblemer inne i DS4-en min, men hvis den er like vrien lar jeg det være. Anyone? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Noen andre som har opplevd at Dualshock-en har blitt uresponsiv? Min faller ut, repeterer knappetrykk og stikke-posisjon. Budsjetterer jo med et par kontrollere per From Software-tittel, men dette begynte ikke akkurat like etter en heftig økt, så jeg lurer på om noe annet kan være galt. Apropos, jeg plukket fra hverandre en halvføkket DS3 for en tid siden, men den var jo komplett umulig å sette sammen igjen, så jeg ga opp hele driten. Lurte på om jeg skulle se om det kunne være noe kontaktproblemer inne i DS4-en min, men hvis den er like vrien lar jeg det være. Anyone? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 No offense, men videoer klarer jeg å finne selv. Jeg lurte på om noen her inne hadde noe å melde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå