Happyherb_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Gode nyheter for oss som elsket Until Dawn. "Until Dawn Sales “Surpassed Expectations,” Already Talking Internally About a Sequel" http://www.playstationlifestyle.net/2015/10/09/supermassive-games-until-dawn-2-being-discussed-sales-surpassed-expectations/#/slide/1 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Noen som har testa Risen 3 på ps4 her, og har noen ord om det? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 OK. Man kan vinne i starwars som rebel. Vant akkurat med å ta ned de store maskinene:) 1 Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som har prøvd giana sisters twisted dreams? For ett hærlig spill det er,sjekket det tilfeldig vis ut siden det var på tilbud på psstore 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Det her ser jo litt interessant ut.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Har titta på dette da jeg har savne et sånt Settlers-type spill. Anmeldelsene har ikke overbevist meg, og når det ikke ligger gameplayvideoer eller noe ute på store'en spørs det om dette er noe å samle på.. Husker dog ikke prisen i farta, så dersom det er billig så er det jo bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Litt trist når man ser lanseringer på PS4 som ser ut som noe som ble lansert på PC for 10 år siden. Man burde ha høyere krav til titler på PS4. Samt en forferdelig narrator, man hører virkelig at han leser fra notater. Skal man lage slike titler til PS4 får man virkelig legge litt mer sjel i det eller bare send det inn i PC sluket. Håper virkelig ingen støtter et slikt forsøk på lat moneygrabbing. På den annen side, er det et lite studio som strever med å finne kunder på PC siden fordi de ikke er i stand til å skille seg ut eller levere tidens standard kan man alltids finne noen på konsoller, men hmm jeg er ikke overbevist om at de da har livets rett på konsoll.Settlers 8 kunne kommet til PS4 og XBO i form av en reboot (som har vært på moten siste året) "Settlers". Samt en vesentlig bedre utgave av Civ. Revolution aka Rev2. Kanskje også titler ala Cities Skyline, Anno, Train Sim, Farm Sim etc. Er også sikker på at man kunne laget en ganske så god konsolladaptert Total War tittel. Titler som heller ikke er fordummet ned til mobilstandarder man ser mye av nå. Endret 12. oktober 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) The product reeks.Awarded : Endret 12. oktober 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Meh...det ser ut som ekstremt mange strategi spill til PC. Men anmeldelsene er vel ikke helt optimale. Men utifra det som er vist på videoen så er det vel ikke noe spesielt å peke fingeren på om en sammenligner hva som er av utvalg til PC i sjangeren. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) "just because there are made many turds, it doesnt mean its a good thing to make another turd" - product wise. Endret 12. oktober 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) COD Zombies? En spøk? Først så det veldig lite ut som en COD tittel/tillegg men veldig positivt og spennende vri, virkelig lovende uansett hva det heter. Men Zombies? arh Likte konseptet hadde de droppet zombies. Endret 12. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Zombie modus har vel vært i dem siste 3 spillene om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Helt sikkert, jeg bare synes Zombies er litt overused nå. Man kan fint ha survival modus uten zombies og monsters. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Har vel vært med i alle unntatt MW serien siden world at war. Men ja, zombiene begynner å bli oppbrukte nå. Det samme gjelder forsåvidt COD i sin helhet, men hver sin smak Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Når Treyarch står bak er det vel nærmest forventet at Zombies er med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Treyarch har sagt at kampanjen er på 14-15 timer lang. Saker. De har og så en realistic modus hvor en kule er nok for å drepe deg. Høres fett ut. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Zombier og zombie-apokalypser begynner generelt å bli fullstendig utbrukt. Å lage et spill basert på det nå må være noe av det minst kreative man kan gjøre. Det betyr selvfølgelig ikke at resultatet må bli dårlig, men hvis jeg føler for å skyte zombier spørs det om jeg ikke heller tar en runde til med The Last of Us. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå