LarZen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Star Wars direkte nå! http://www.twitch.tv/Playstation Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Synd med kun 30fps overføring, men det ser skamlekkert ut! Får desverre ikke all verdens tid å vie under betaen da, men gleder meg i hvertfall for en liten smakebit Kontrollen i den Star Wars pakken såg helt gruuuusom ut. Endret 5. oktober 2015 av Mala Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Skjønner ikke helt, plutselig står destiny på skjermen klar til nedlasting??er det flere som opplever dette?regner med det er demo men har null interesse I spillet så dette var bare irriterende! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Skru av featured content under automatic download settings. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Endret 6. oktober 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Divinity blir garantert kjøp fra min side, er ikke så hypa for de andre spilla du la ut trailere for LarZen Liker gameplayet i divinity og ser gøy ut både i coop og sp her er noe mer utvida gameplay av divinity på ps4: gammel video men siden spillet er rett rundt hjørnet så greit for de som ikke harsett noe spes fra spillet Endret 6. oktober 2015 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Divinity er et must, gleder meg. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 FarCry: dinos or GTFO. Divinity virker spennende - skal absolutt sjekkes nærmere! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 FarCry: tits or GTFO... Men seriøst.... Jeg digget de psykopatiske trekkene til vaas og pagan min. Så er meeeeeget skeptisk til det her. Men ikke umulig at jeg prøver. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Tror det er Divintiy jeg kjøpte på Steam for noen mnd siden, spilt et par timer. Skuffende for min del. Edit: Skal innrømme at det såg mer interesant ut uten museklikking. Endret 7. oktober 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
gurka Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Hei, Noen som har testet dette på finn? Er dette scam? Alle varsellamper lyser for min del. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=65400816&page=2&q=Witcher+3&ref=fas Endret 7. oktober 2015 av gurka Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Så vel ikke HELT legit ut det der nei. FIFA 16 til 250.- feks. Yeeeah no. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Er det ikke bare å huke av "kjøp sikkert" og teste? Funker det ikke får du pengene tilbake fra Finn, eller er jeg helt på trynet nå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Har hørt mange tilfeller der den "kjøp sikkert" saken ikke er så sikker som en skulle håpt. Så eg hadde ikke prøvd han karen der uansett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) FarCry Primal virker lovende. Liker at de forsøker å holde seg til realistiske scenarioer fremfor all fantasy/monster som tytes ut over alt. Men håper ikke det blir for mye "The Forest" aktig. Endret 7. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
gurka Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Takk for svar. Enig at det virker sketchy. Far Cry med den type sniking hadde gjort seg bedre i third person synes jeg. Håper man kan velge. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Fyttikatta så mange gode tilbud på psn denne uken... Goat simulator, Bastion, borderlands, diablo, Little big planet og Risen 3 er jo alle spill eg har vært interessert i... Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Fyttikatta så mange gode tilbud på psn denne uken... Goat simulator, Bastion, borderlands, diablo, Little big planet og Risen 3 er jo alle spill eg har vært interessert i... Goat simulator er jo som å skyte heroin i nakken hver time, helt syre! Sikkert artig i dritfylla da! Pling! Vorspiel-idé! 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Noen som har testet dette på finn? Er dette scam? Alle varsellamper lyser for min del. https://www.reddit.com/r/PS4/comments/22erol/buying_digital_downloads_on_ebay_too_good_to_be/cgm93wj Kjøpte noe sånt ved en feiltagelse på eBay, og det funka fint det, men det er det er nok i gråsonen i følge EULA, og det er en rettighet som brukeren lett kan tilbakekalle hvis han vil og da er spillet låst. På en måte er det jo en mellomting mellom fullstendig låst DRM og en fysisk kopi som mange flere kan bruke, og det er ikke designet for å selges til tredjepart selv om det teknisk sett funker. Kjøper du en kode som du kan redeeme er du mer trygg, men du kan jo havne i en sitasjon hvor noen selger ting de har "vasket" med stjålne kredittkort, det er ikke noe garanti for at det er legit. Er du heldig er det noen seriøse som bare på en sleip måte selger videre sin egen rettigheter på sine egne legalt kjøpte spill. Du trenger nødvendigvis ikke kontoen deres for å spille på. Jeg ville ikke rotet meg inn i dette med vilje og viten. Veldig lett å bli innblandet i noe du ikke ønsker om du benytter deg av slike tjenester. Nå vet du bedre, så du kan unngå å bli straffet for heleri eller brudd på reglementet på PSN. Endret 7. oktober 2015 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå