Muggkaare Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tror Need for Speed Underground 2 er det morsomste bilspillet jeg har spilt. Hadde det mer morsomt med det enn jeg har hatt med Gran Turismo, Forza, Forza Horizon og Driveclub til sammen. Hadde vært morsomt om det nye kan gi meg litt av den følelsen tilbake. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Den følelsen har jeg iallfal delvis fått av betaen. Så får vi se om den kommer skikkelig når spillet lanseres. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Need for Speed har aldri handlet om realisme, og kommer aldri til å gjøre det. NSF er arcade, ikke simolator. gikk aldri inn i Rivals i troa på en simulator,det er jo arcade jeg ville ha og spillet er litt bleik og kjedelig,musikk suger,styling er kjedelig og man kan ikke engang se rundt på bilen I garasjen,dårlig grafikk,kontroll på bil kunne vært gjort bedre,litt bedre kameravinkel hadde heller ikke skada..Men smaken er som baken, dette er bare min mening Endret 4. oktober 2015 av olliver Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor prater du om Rivals? Det er jo flere år gammelt.. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Hvorfor prater du om Rivals? Det er jo flere år gammelt..jeg har ikke hoppet I det Før nå så nytt for meg,trodde ikke det var restriksjoner om å snakke om det..og det er vel strengt talt ikke så gammelt Endret 4. oktober 2015 av olliver Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) 2 år gammelt. Er jo ingen hemmelighet at Rivals er et hån mot NFS-franchisen. Endret 4. oktober 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 2 år gammelt. Er jo ingen hemmelighet at Rivals er et hån mot NFS-franchisen.er det 2år allerede??damn tida går.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor prater du om Rivals? Det er jo flere år gammelt.. Fordi at inntil NFS kommer ut senere i høst er det faktisk det siste NFS spillet som ble sluppet til konsoller. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) For dem som kun sitter med PS4, så er det sikkert et kjærkomment bilspill. Det kan jeg skjønne. Savner ikke Forza da Driveclub er helt konge Samt Horizon hvor man kjører over jorder med lambos er bare helt absurd og fjernet all interesse for min del. Endret 5. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Forza 5.5 er nok topp for dem som liker slikt. Selv er jeg mer glad i gøy faktoren arkade racere har. Noe Need for Speed har mye av. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg trenger både arcade og simulator. Desverre har ikke PS4 det sistnevnte med samme kvalitetsnivå som Forza, men jeg håper at Gran Turismo 7 endelig får lappa sammen et bra spill med gjennomgående høy kvalitet og blir Forzas motstykke. NFS på dag 1, men jeg preorderer ikke i påvente av å få et bedre inntrykk av gameplay. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ubisoft har gått live nå og skal vist vise noe nytt? https://www.youtube.com/watch?v=eAQmt-60nUY Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det hadde jo vært jævlig kult. Absolutt digget FC4. Første spillet jeg har fått en platinum trofee på. Det var bare rett og slett gøy å utforske å gjøre alt. Så tanken på å leke villmann i prehistoric tiden....aj aj aj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Tja, jeg ville nå sett på det som en fordel å få ut og fikset årets spill før de begynner å messe om neste års spill. Om de ikke begynner med en halvårssyklus nå da.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Spørs om det er "den nye" Blood Dragon. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 håper isåfall det nye far cry er bedre enn fc4 var, ble lei etter noen timer med spillet siden storyen var kjedelig, kontrollene på kjøretøy var tragisk og selve spillet var jo bare reskinna farcry3 med litt bedre grafikk kanskje bare min mening men noen av open world spilla blir bare mer og mer meningsløse å spille 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ja ble fort lei FC4 selv, før jeg låste opp område 2 om jeg ikke husker helt feil. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Går som vanlig mot stormen jeg da Elsket Far Cry 4 Endret 5. oktober 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Samme her. Skytemekanikken er solid, det er pent å se på, tidvis veldig stemningsfullt, det er passe utfordrende. Far Cry 4 er et av de spillene jeg stadig går tilbake til når jeg bare vil skyte ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå