Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Need for Speed har aldri handlet om realisme, og kommer aldri til å gjøre det.

NSF er arcade, ikke simolator.

gikk aldri inn i Rivals i troa på en simulator,det er jo arcade jeg ville ha og spillet er litt bleik og kjedelig,musikk suger,styling er kjedelig og man kan ikke engang se rundt på bilen I garasjen,dårlig grafikk,kontroll på bil kunne vært gjort bedre,litt bedre kameravinkel hadde heller ikke skada..Men smaken er som baken, dette er bare min mening :) Endret av olliver
Lenke til kommentar

Hvorfor prater du om Rivals? Det er jo flere år gammelt..

jeg har ikke hoppet I det Før nå så nytt for meg,trodde ikke det var restriksjoner om å snakke om det..og det er vel strengt talt ikke så gammelt :p Endret av olliver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvorfor prater du om Rivals? Det er jo flere år gammelt..

Fordi at inntil NFS kommer ut senere i høst er det faktisk det siste NFS spillet som ble sluppet til konsoller. 

Lenke til kommentar

For dem som kun sitter med PS4, så er det sikkert et kjærkomment bilspill. Det kan jeg skjønne. :)

Savner ikke Forza da Driveclub er helt konge :D Samt Horizon hvor man kjører over jorder med lambos er bare helt absurd og fjernet all interesse for min del.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg trenger både arcade og simulator. Desverre har ikke PS4 det sistnevnte med samme kvalitetsnivå som Forza, men jeg håper at Gran Turismo 7 endelig får lappa sammen et bra spill med gjennomgående høy kvalitet og blir Forzas motstykke.

NFS på dag 1, men jeg preorderer ikke i påvente av å få et bedre inntrykk av gameplay.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, jeg ville nå sett på det som en fordel å få ut og fikset årets spill før de begynner å messe om neste års spill. Om de ikke begynner med en halvårssyklus nå da..

Lenke til kommentar

håper isåfall det nye far cry er bedre enn fc4 var, ble lei etter noen timer med spillet siden storyen var kjedelig, kontrollene på kjøretøy var tragisk og selve spillet var jo bare reskinna farcry3 med litt bedre grafikk

kanskje bare min mening men noen av open world spilla blir bare mer og mer meningsløse å spille

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...