Mala Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kanskje du får flere svar om du spør i Xbox One tråden =) 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Noen som har en betakey til NFS som de ikke trenger? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Noen som har en betakey til NFS som de ikke trenger? Fikk til både xbox one og ps4. Brukte den på xbox one så har en til PS4. Trenger du enda? 3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Ja. Bare send den på PM. Edit: Fjernet sitat Endret 3. oktober 2015 av Kontorstol Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Noen andre som også har en ekstra beta key til need for speed? Hadde vært gøy å prøvd Endret 3. oktober 2015 av neeeeii Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Fytti helvete hvor fett NFS var! Blir 100% sikkert kjøp. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Fytti helvete hvor fett NFS var! Blir 100% sikkert kjøp. Det var det jeg sa! Dem har gjort mye rett med denne versjonen. Skulle ønske vi kunne dele mer info og ikke minst bilder/video. Damn you NDA!! Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Er det helt tilfeldig hvem som får Beta koder? Skulle tro de gir ut til de som er gode kunder, tenker da på både Xbox One og PS4. Virker jo helt tilfeldig. En venn av meg fikk kode og han har kjøpt et spill på et år på PS4.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Fytti helvete hvor fett NFS var! Blir 100% sikkert kjøp. Det var det jeg sa! Dem har gjort mye rett med denne versjonen. Skulle ønske vi kunne dele mer info og ikke minst bilder/video. Damn you NDA!! Mm!! Er bare å gå inn å reservere dette spillet. Kommer til å ha mange timer med det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Sean Murray viser No Man's Sky på The Late Show with Stephen Colbert 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg skjønner ikke NFS-hypen deres.For meg var det et meh!! Bilspill med potet-handling pakket inn i en sykt dårlig B-film av noe som skal ligne tidlige fast and furious filmer, med enda mere B-skuespillere. Rett og slett det "verste" fra 2 verdener smeltet sammen. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg skjønner ikke NFS-hypen deres. For meg var det et meh!! Bilspill med potet-handling pakket inn i en sykt dårlig B-film av noe som skal ligne tidlige fast and furious filmer, med enda mere B-skuespillere. Rett og slett det "verste" fra 2 verdener smeltet sammen. Selv synes jeg alt med spillet er topp. Kan ikke gå i detalj pga NDA dessverre. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Likte også særdeles godt NFS betaen, kjørefysikken tar litt tilvenning men når en får det i fingrenne er det digg! 2 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg skjønner ikke NFS-hypen deres. For meg var det et meh!! Bilspill med potet-handling pakket inn i en sykt dårlig B-film av noe som skal ligne tidlige fast and furious filmer, med enda mere B-skuespillere. Rett og slett det "verste" fra 2 verdener smeltet sammen. Fordi de fokuserer på modifisering på lik linje som NFS Underground og Underground 2. NFS handler ikke om simulatorkjøring og å ha skikkelig gjennomførte andlinger som Forza, o.l. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Det er sant. Underground-spillene er mine favoritter fra NFS. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kanskje du får flere svar om du spør i Xbox One tråden =) Det har blitt veldig standard i forumet å snakke om konkurenten i tråder . Android i Apple tråder osv. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Savner det å ha gamingkvelder der man samlet mange venner i stua for å spille Underground 2 split-screen med drikkespill og moro, er ikke stort med spill som er brukbart til det nå lenger. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Lurer på hvor mye av closed beta som er ren markedsføring. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Å bruke modifikasjonsmuligheter som et argument for NFS vs f.eks Forza er egentlig ikke særlig nyttig. Hva du kan gjøre av justeringer og mods er mye bedre i Forza enn i noe Nfs spill. Legger du til kjørefysikk så er Nfs helt underlegent. Forza kan også spilles som et arkadespill da man kan skru på utrolig mye hjelpemidler. Hvis man liker å ha det enkelt:p Endret 3. oktober 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Forza er også kun til Xbox. Totalt irrelevant i denne tråden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå