Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Takk for tips. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Steike, mye bra spill denne mnd med PS+ altså. Dem som klager gang på gang over spillene en får må ha en jævla snever spill smak. Glad jeg ikke er slik... Ny campaign trailer til COD. Gleder meg! Wow. Tror aldri jeg har gledet meg til single player-cod før, men nå gjør jeg det. Ser veldig kult ut, at de ikke er klarer å få den til å funke på ps3/x360 betyr antakelig at vi har heftige greier foran oss. Tar jeg feil, eller var det ingen skyting i den traileren? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg skal faktisk være tilbøyelig å si at den traileren der var interessant Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Aah tiårets svar!! Han er Gud i den filmen, og i filmer generelt. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ingen som har funnet ut hvordan man blokkerer noen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) EDIT: Glem det. Endret 1. oktober 2015 av Mala Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ingen som har funnet ut hvordan man blokkerer noen? trykk deg inn på profilen til den du vil blokke, så trykker du options knappen på kontrolleren, så kan du blokkere osv... 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 En viss nettbutikk sender slik at man har forhåndsbestilte spill en uke før lansering; helt riktig Lenke til kommentar
Archer Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Jeg fikk nettopp en mail fra Need for Speed med tilgang til deres closed beta som er i helgen. Jeg skal til Paris, så jeg kan ikke delta. Send meg en melding om du vil ha beta-koden. EDIT: Koden er nå gitt bort. Endret 2. oktober 2015 av Archer 4 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Da var Drakes collection i hus. Det passer jo bra med fri fra jobb og et bedritent vær ute. Endret 2. oktober 2015 av firberblad 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Er I Need for Speed betaen. Er under NDA så jeg sier det bare som dette....skal så absolutt kjøpes! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg er meget skeptisk, Rivals var ikke imponerende. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Gleder meg til Dragon Quest Heroes faller ned i postkassen min. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Er I Need for Speed betaen. Er under NDA så jeg sier det bare som dette....skal så absolutt kjøpes!Din klædd. Klædd. Er i kjøpemodus på den nå da det ser ut til at mye er riktig. Fått noe bekreftet antall biler? Skulle gjerne hatt Audi og et par andre godtebiter... Lenke til kommentar
Sosial Ninja Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Håper noen kan svare meg på dette; jeg sliter litt med varslinger som kommer opp øverst til venstre på skjermen. Jeg tenker da på meldingen om at du ikke lengre et tilkoblet internett (WiFi). Problemet jeg irriterer meg over, er når jeg spillet Until Dawn som nylig har kommer ut! Hver gang jeg detter ut av nettverket, får jeg opp varslingen. Dette medfører at spillet pauser. Ja, jeg har lett gjennom innstillingene får varslinger, ble ikke noe smartere.. Er det noen valg der inne hvor jeg kan huke av varslingen, eller er dette bare for generelt alle varslinger? Har jeg muligens oversett noe? Hva kan jeg gjøre? Eller må jeg bare "overleve" dette? Takk for tips Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Definitivt feil forum, men jeg prøver. Lefdal har 20%rabatt på spillutstyr, og jeg jakter på en oppfølger til kablet XBOX360-kontroller. Noen som har en anbefaling til PC-bruk? Gjerne trådløs, men ingen absolutt krav... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Ja veldig feil forum newmann Men kjøp en slik en så blir alle dine problemer løst http://www.lefdal.com/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/PS4500GBEU/playstation-4-konsoll-500gb Endret 3. oktober 2015 av Mr.Duklain 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Bare sånn for å nevne det så kan man få PS Plus for 332,- på Lefdal. De har også rabatter på alle spill, men det ser ut som man må slenge med et spill for å få gratis frakt på PS Plus. Vurderer Uncharted Collection for 465,- da. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har ps3 og ps4,så trenger ikke flere av dem. Men alltid kjekt med en Håndkontroller til pc også. Tenkte kanskje noen av dere hadde en XBOXone-kontroller til pc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå