IcedInsanity Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Er DET alt en har å klage på? Hadde vel blitt en laaaaaaaaaaaaaaang linje dersom alt stod på samme linje eller? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Uncharted og TLOUY hadde nok vært en meget god krysning. , historien og stemningen til Uncharted, med slåssing som Last of Us. Blir til tider litt vel mange dumme fiender for Drake... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Super Meat Boy kommer til PS4, og blir gratis på Plus. Ihvertfall i USA, så da regner jeg med at det blir det samme her. Fantastisk spill. Endret 30. september 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Er det meningen at PS4 aldri skal oppdatere seg selv når den står i standby? Trodde mye av hensikten var at den skulle ordne sånt selv. Nå gikk riktig nok nedlastingen kjapt denne gangen, men har jeg misforstått ? Autonedlasting og update er fullstendig tilfeldig på PS4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ja det er vel i grunn mitt inntrykk også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Merkelig at det fortsatt ikke er mulig med fler enn 6 i party enda.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Plus for oktober: Broken Age (PS4/PS Vita) Super Meat Boy (PS4/PS Vita) Unmechanical Extended (PS4/PS3) Kickbeat (PS Vita/PS3) Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3) Chariot (PS3) 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Terningkast: 1 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Wat? Hahahaha. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 For en gangs skyld får dere et bra spill i SMB. Sammenlignet med alt det andre rasket Sony tilbyr så burde dere være strålende fornøyd denne gangen. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Steike, mye bra spill denne mnd med PS+ altså. Dem som klager gang på gang over spillene en får må ha en jævla snever spill smak. Glad jeg ikke er slik... Ny campaign trailer til COD. Gleder meg! 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ser fett ut. Første gang på mange, mange, mange år at jeg gleder meg til et CoD-spill. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Vurderer å skaffe meg en PS4 innen kort tid. Hvilke PS4-eksklusive spill, som kommer i løpet av høsten, bør jeg ha i kikkerten? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg lagde et community på PS4 som jeg kalte diskusjon.no Fant ikke noe måte å søke på så vet ikke om det finnes fra før. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Plus for oktober: Broken Age (PS4/PS Vita) Super Meat Boy (PS4/PS Vita) Unmechanical Extended (PS4/PS3) Kickbeat (PS Vita/PS3) Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3) Chariot (PS3) Kjekt å ha Meat boy på en håndholdt plattform. Ellers var det ikke så interessant for min del. Broken Age har jeg allerede. Men jeg har ikke hørt om alle spillene da. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Gleder meg stort til CoD jeg også, men begynner å bli lei av at alt skal være så ''framtidsrettet''. Kan de ikke lage et spill som foregår i nåtiden, i stedet for langt fram i tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 synes de kunne hatt en syklus på ww2, modern, future, etc Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hvordan i all verden blokkerer man noen nå etter oppdateringen? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Er det meningen at PS4 aldri skal oppdatere seg selv når den står i standby? Trodde mye av hensikten var at den skulle ordne sånt selv. Nå gikk riktig nok nedlastingen kjapt denne gangen, men har jeg misforstått ?Autonedlasting og update er fullstendig tilfeldig på PS4. Stemmer det, da? PS4'en laster vel ned oppdateringen automatisk, men den installerer den ikke siden du må godkjenne at operativsystemet endres. Det er i hvert fall slik jeg har skjønt det. Alle andre oppdateringer har blitt lastet ned og installert på min PS4. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Vurderer å skaffe meg en PS4 innen kort tid. Hvilke PS4-eksklusive spill, som kommer i løpet av høsten, bør jeg ha i kikkerten? Er dessverre lite med eksklusiver resten av året. Kanskje The Tomorrow Children. Neste år ser derimot veldig bra ut. Det er dog noen gode spill ute allerede som Until Dawn, Bloodborne, Infamous Second Son, GoW3, The Last of US Remastered og Uncharted Collection som kommer om noen dager. Kan virkelig anbefale Until Dawn. Et av de beste spillene jeg har spilt i år. Edit: LittleBigPlanet Developer to Live Stream New PS4-Exclusive Endret 1. oktober 2015 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå