Tønne Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Synes det blir flott å få en fullstendig twitch app på ps4, da dette gir meg en enkel måte å få twitch på storskjermen i stua Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 https://www.youtube.com/watch?v=zd7d_kGzSQQ Hype Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Wow, for en nedtur. Måkte igjennom Uncharted demoen i dag. Og her er skytingen like mongo som før, med stokdumme kjipe fiender og noen helt ville animasjonsbugs når de dør Lydene er minst like grusomme som jeg husker det og styringen føltes direkte rar. Nå skal det sies at jeg kom nærmest direkte fra Phantom Pain før jeg prøvde demoen, så en ganske brå kvalitetsovergang der altså. Men fytti dette var virkelig ikke som det en gang var på PS3, selv om jeg nå selvsagt syter og klager over de nøyaktige tingene da. Endret 29. september 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Testa demoen noen minutter. Bluepoint har jo gjort en god jobb på å pusse opp det grafiske. Men mekanikken i spillet gjør at det neppe er interessant å kjøpe PS4-pakken for min del. Kunne heller tenkt meg en oppusset Resistance: Fall of man hvis man skal pusse opp gamle ting. Det får heller bli Uncharted 4 hvis det funker. Drake Collection er nok for blodfansen og folk som er interessert i serien som ikke kommer fra en PS3-bakgrunn og er mer casual. Naughty Dog fikset jo mekanikken fint i TLOU, så de hadde jo muligheten til å forbedre, men valgte å være tro mot fansen og ikke tukle for mye med IP'en. Man blir fort kravstor når man først har blitt vant med godsaker. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Phantom Pain er kvalitet i alle ledd, tvers gjennom. Gjør skam på ikke bare Uncharted men også andre spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fikk akkurat prøvd Uncharted demoen. Er bare å bøye seg i støvet. Super bra! Og fy å deilig med 60 fps!!! 4 Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Fikk akkurat prøvd Uncharted demoen. Er bare å bøye seg i støvet. Super bra! Og fy å deilig med 60 fps!!!enig,likte den visuelle oppgradering veldig godt og hærlig med 60fps de utnyttet demoen veldig bra med å ta utdrag fra 2ern med masse visuelle detaljer og kaotisk action 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Wow, for en nedtur. Måkte igjennom Uncharted demoen i dag. Og her er skytingen like mongo som før, med stokdumme kjipe fiender og noen helt ville animasjonsbugs når de dør Lydene er minst like grusomme som jeg husker det og styringen føltes direkte rar. Nå skal det sies at jeg kom nærmest direkte fra Phantom Pain før jeg prøvde demoen, så en ganske brå kvalitetsovergang der altså. Men fytti dette var virkelig ikke som det en gang var på PS3, selv om jeg nå selvsagt syter og klager over de nøyaktige tingene da. Haha, da gidder jeg ikke en gang å laste ned for å prøve. Skytinga i dette var tragisk og vil ikke oppleve det igjen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Det er dumt. Skytingen er det som trekker spillet ned. Spesielt når det er så mye som det er også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Skytemekanismen fra Uncharted 2 har blitt implentert i Uncharted 1 og 3, siden fansen likte best den som var i toern. Høhøh, i toern. 4 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Digg, fikk akkurat bekreftelse på at Uncharted Nathan Drake Collection er sendt fra Gamezone. Da satser jeg på at jeg har det i morgen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Er det meningen at PS4 aldri skal oppdatere seg selv når den står i standby? Trodde mye av hensikten var at den skulle ordne sånt selv. Nå gikk riktig nok nedlastingen kjapt denne gangen, men har jeg misforstått ? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Digg, fikk akkurat bekreftelse på at Uncharted Nathan Drake Collection er sendt fra Gamezone. Da satser jeg på at jeg har det i morgen Gamezone er knall. Nesten verdt å betale en femitlapp ekstra når man får spillet flere dager før release. Tenker selv å kjøpe Uncharted Collection, men tror jeg drøyer litt. Har ikke tid til spilling for tiden uansett. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Ikke for å være negativ, men jeg orker ikke spille gjennom Uncharted-spillene igjen. Alt annet er veldig bra, men skytemekanikken er megakjip, spesielt med dagens øyne. Håper de skjerper dette i firern, Tomb Raider Reboot var ekstremt mye bedre her. Endret 30. september 2015 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Om det tar grunnlaget fra TLOU, som jeg syns er ufattelig mye bedre enn Uncharted så tror jeg de kan gå ut med hevet hode. Om dritten fra Uncharted holder fram..blir jeg forbannet. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Aldri hatt problemer med å tilpasse meg skytingen i Uncharted, synes det fungerer helt greit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Synes den funker knall jeg. Ikke noe spesielt, men det er standarden for tredjepersons shooters. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ikke så mye om PS4 direkte, men fikk akkurat en mail fra Sony og så slutten av mailen: Var ikke dette veldig rotete? Kunne de ikke bare lagt alt på samme linje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå