Realzi Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Holy fucking shit! Xbox folka har jo gått insane! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Kan du forklare meg hva det har med en PS4-tråd å gjøre? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Kan du forklare meg hva det har med en PS4-tråd å gjøre? Må du ikke vere så nøytral. Men joda bare 1 person men jesus det var en idiotisk statement. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Nei, la oss alle bli apekatter og rive ned alle hyllene. Høres ut som en god plan for et forum. Eller nei. Please stay on topic. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg som person har ingenting med denne diskusjonen å gjøre. Rapportert. Vær så snill og ikke kommenter dette noe ytterligere. Det er mer enn nok off-topic og tull til vanlig. En konsollansering er ikke noen unnskyldning eller grunn til å tro at de vanlige reglene ikke gjelder, og de siste dagene har tatt helt av. 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Eh okei... Beskjeden høres ut som du er tvangsinnet. Forstår ikke hva du prøver og få fram? Endret 13. juni 2013 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 At du er off-topic, borderline personangrep og med vilje og viten poster innlegg om feil tema i feil emne. Ikke bare denne gangen og jeg snakker ikke bare til deg heller. Synd det nesten ikke eksisterer moderatorer i spillkategorien for regelbrudd er nesten vanligere enn ikke. On topic: Playstation 4 er faktisk mindre enn jeg trodde! ( i tried) 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 At du er off-topic, borderline personangrep og med vilje og viten poster innlegg om feil tema i feil emne. Ikke bare denne gangen og jeg snakker ikke bare til deg heller. Synd det nesten ikke eksisterer moderatorer i spillkategorien for regelbrudd er nesten vanligere enn ikke. On topic: Playstation 4 er faktisk mindre enn jeg trodde! ( i tried) For mye dill dall. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) On topic: Playstation 4 er faktisk mindre enn jeg trodde! ( i tried) 40% mindre en One, også mindre en 360 og PS3. Det mest utrolige er jo at PS4 har intern strømforsyning, det har ikke Xbox One som har samme power brick som 360 Sier litt om kompetansen Sony har innen HW-design. Endret 13. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Er det bekreftet nå at den har intern PSU? Sist jeg så snakk om dette fikk jeg ikke med meg om det var offisielt eller ikke. Ganske flott at den blir kraftigere og mindre. Støynivået er vel det som kan sette en stopper for gleden da, eventuelt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Intern. Edit: Ser ut som om strømforsyningen ligger i bunnen, og hovedkortet er festet i toppen, siden det er der utgangene er. (spekulasjoner fra min side det da) Endret 13. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hovedkortet er rett og slett festet i toppen ja, det spørs nok om det ikke er riktig. Som Lakus sier, blir spennende med støynivå, varme osv., ved første konsolliterasjon er dette alltid problemfaktorer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Sjekk her, Amazon holder Versus mellom PS4 og XOne. Til nå leder PS4 med 17 til 1! Det er meget overraskende. https://www.facebook...31317646&rest=1 Sjekk forskjellen. Hvem hadde trodd den ville være så stor? Tenk om salgene får like stor stor forskjell. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Da vil det bli kjedelig for de som velger X1. Knapt noen å spille med Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 For tidlig å se noe om slutten på "konsollkrigen". Kan vel tidligst begynne å peke ut en vinner om tre, fire, fem år. Og uansett hvem som vinner, er det Nintendo som taper. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 For tidlig å se noe om slutten på "konsollkrigen". Kan vel tidligst begynne å peke ut en vinner om tre, fire, fem år. Og uansett hvem som vinner, er det Nintendo som taper. Helt sant, men det er interessant å se hvordan dette har utviklet seg, jamfør den Amazon-undersøkelsen rett over. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Er ingen av konsollene som er tapere. Taperen ser du her. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Intervju med Dean Hall (DayZ) i Eurogamer. When I asked Hall whether console manufacturers Sony and Microsoft had approached him about putting DayZ on an upcoming console he replied, "Yeah, we talked to both of them. But, as I'm sure you're aware, Sony lets you self-publish and they don't make you pay for updates. Microsoft requires you to have a publisher. They have no digital distribution strategy and they require you to pay $10,000, or whatever it is, for updates." "What about Sony, then?" I asked. "Oh, absolutely. We like them. I like what I saw on the PS4," Hall said. "I like what I saw on the Xbox in a lot of cases as well. I'm not s***ting on them. I'm kind of hopeful that Microsoft has just forgot to talk about its indie support. Maybe I'm being a bit naive." Liker strategien til Sony. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Er det snakk om støynivå på konsollen? Er de blitt så avansert at det er lydløst? Man kan snakke opp og ned om DRM og bruktspill, men hvis konsollen bråker så blir det ikke kjøp. Får da inderlig håpe at vi har kommet så langt at vi slipper å høre vifter som går rundt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tror den skulle være mer lydløs enn hva PS3 var i starten av forrige generasjon, men har vel ikke sett så mye offisielt om det enda. Tror nok PS4 kommer til å støye mer enn Xbox One, først og fremst pga størrelsen på konsollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå