firberblad Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Coop obs hypermarkdet har ps4 1tb til 2990 kr fra mandagen av samt FIFA 16 til 399 kr Drøyt http://kundeavis.coop.no/aviser/obs/mariero/index_mobile.php?id=2249&email=true&utm_source=obs_e-kundeavis&utm_medium=email&utm_content=Se+ukens+kundeavis+her&utm_campaign=uke39&o=1&n=Q29vcCBPYnMhIE1hcmllcm8= Jeg tror det er bullshit, var innom coop obs på løren og på alnabru og begge hadde " vi er dessverre utsolgt for 1 TB versjonen " De har kun 500Gig inne og det var på mandagen En halv palle igjen på co-op obs i Harstad klokken halv fem i dag. Vurderte å kjøpe en for å få en som er støyfri. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Coop obs hypermarkdet har ps4 1tb til 2990 kr fra mandagen av samt FIFA 16 til 399 kr Drøyt http://kundeavis.coop.no/aviser/obs/mariero/index_mobile.php?id=2249&email=true&utm_source=obs_e-kundeavis&utm_medium=email&utm_content=Se+ukens+kundeavis+her&utm_campaign=uke39&o=1&n=Q29vcCBPYnMhIE1hcmllcm8= Jeg tror det er bullshit, var innom coop obs på løren og på alnabru og begge hadde " vi er dessverre utsolgt for 1 TB versjonen " De har kun 500Gig inne og det var på mandagen En halv palle igjen på co-op obs i Harstad klokken halv fem i dag. Vurderte å kjøpe en for å få en som er støyfri. Ser for meg de har kjøpt inn en god del for å kunne ha den prisen der. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Coop obs hypermarkdet har ps4 1tb til 2990 kr fra mandagen av samt FIFA 16 til 399 kr Drøyt http://kundeavis.coop.no/aviser/obs/mariero/index_mobile.php?id=2249&email=true&utm_source=obs_e-kundeavis&utm_medium=email&utm_content=Se+ukens+kundeavis+her&utm_campaign=uke39&o=1&n=Q29vcCBPYnMhIE1hcmllcm8= Jeg tror det er bullshit, var innom coop obs på løren og på alnabru og begge hadde " vi er dessverre utsolgt for 1 TB versjonen " De har kun 500Gig inne og det var på mandagen En halv palle igjen på co-op obs i Harstad klokken halv fem i dag. Vurderte å kjøpe en for å få en som er støyfri. 1tb utgaven er den gamle typen ps4, er kun komplett og cdon som har de nye og de nye ps4 med mindre støy finner man kun i 500gb utgaver: https://www.komplett.no/product/851668/spill/playstation-4/konsoll/playstation-4 http://cdon.no/spill/playstation_4_500gb_c_chassi_%2b_extra_dual_shock_4_black-34874302 kjøpte selv den fra komplett og må si jeg liker det matte dekselet, fysiske av/på og eject knappene, den er så å si støyfri, eneste bd drevet bråker litt mer men det kan være att tvbenken min er av glass, men ikke noe som merkes da bd drevet ikke brukes mye uansett Endret 22. september 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
krille Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Coop obs hypermarkdet har ps4 1tb til 2990 kr fra mandagen av samt FIFA 16 til 399 kr Drøyt http://kundeavis.coop.no/aviser/obs/mariero/index_mobile.php?id=2249&email=true&utm_source=obs_e-kundeavis&utm_medium=email&utm_content=Se+ukens+kundeavis+her&utm_campaign=uke39&o=1&n=Q29vcCBPYnMhIE1hcmllcm8= Jeg tror det er bullshit, var innom coop obs på løren og på alnabru og begge hadde " vi er dessverre utsolgt for 1 TB versjonen " De har kun 500Gig inne og det var på mandagen Jeg var på Obs! på Løren i går etter jobb Vi var flere som kjøpte PS4 der. Jeg fikk den siste, ca 16:30. Mens jeg var der, var det minst 2 andre som også kjøpte den. Og når jeg stod i disken for å hente den ut, var den enda en som spurte etter den. Tror kanskje de undervurderte etterspørselen. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Glad jeg ikke kjøpte den, for den nye versjonen skal tydeligvis være bedre. Får oppgradere hardisken selv om det trengs Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Her burde Sony komme med en innbyttedeal. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Er du heldig kommer Gamestop med en fair innbyttedeal. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 449 for å forhåndsbestille Fallout 4 på Platekompaniet for de som driver med denslags Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Er du heldig kommer Gamestop med en fair innbyttedeal. Hmm, kanskje veien å gå ja. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hitman kommer ikke før neste år nei Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hitman kommer til å være episode basert. Akkurat som fks Telltale sine spill. Kan ikke si jeg synes noe om det altså... Og det betyr at jeg som vil ha et fysisk produkt må vente enda lengre Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Er det normalt at PS4 bråker enormt mye mens man gamer Phantom Pain? Hos meg høres det ut som jetmotorer når jeg har spillet igang, mens andre games er langt ifra like bråkete. Sliter med det samme. Sliter også noen ganger med at lyden hakker når jeg har det koblet til headset i (Aux) headset porten på kontrolleren på dette spillet. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Playstation har lansert en ganske fet Black Ops 3-bundle. Ikke noe jeg ville hatt i stua, men. Endret 23. september 2015 av Archer Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Er det normalt at PS4 bråker enormt mye mens man gamer Phantom Pain? Hos meg høres det ut som jetmotorer når jeg har spillet igang, mens andre games er langt ifra like bråkete. Bruker headsett så jeg hører ingenting Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Spilte Until Dawn i mange timer på et lite tett rom med 2 stykker og det ble varmt. Ble aldri plaget av lyden på PS4 (inget headset). Jeg hadde så glemt å slå den av på natten så den stod i spillet hele tiden og såvidt litt suselyd på morningen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Er forskjeller mellom enhetene, det er det ingen tvil om. Og så har vi plasseringen som er alfa-omega samt hva den enkelte av oss oppfatter som støy osv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ganske så bra salg på PS Store nå, blant annet The Last of Us til ca 150 og Second Son til ca 120. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Står det noe om hvor lenge tilbudet varer? Har veldig lyst på The Last of Us, men jeg vet ikke når maskinen ankommer. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Står det noe om hvor lenge tilbudet varer? Har veldig lyst på The Last of Us, men jeg vet ikke når maskinen ankommer. Kjøp det gjennom Playstation store på nettet? Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Kjøp det gjennom Playstation store på nettet? Genialt! Jeg vippser deg en cookie som takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå