Maabren Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg har lært spesifikt oppigjennom mange år med PC bygging at en ikke skal spre moderne kjølepasta utover overflaten, da det vli bli luftbobler mellom kjølepastaen og kjøleblokken som vil fange varmer å gjøre varmeoverføringen mindre effektiv. Det stemmer og noe en ser veldig godt i den videoen jeg la ut. Ferdig lagt pasta er en ting men når en legger selv så skal en ikke dekke området selv men legge det i midten. Så fordeler trykket/varmen det av seg selv. Har lært det samme sjølv. Ein liten dråpe kjølepasta av god kvalitet midt på, denne dråpen er ofte mindre enn man skulle tru. Man kan med fordel varme kjølepasta-tuben i hendene slik at kjølepastaen fordeler seg litt lettare utover. Siste fordelinga kjem under bruk når kjølepastaen blir varma opp enda litt meir. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Da har The Witness endelig fått dato, 26 januar 2016. https://www.youtube.com/watch?v=9ytwNUMdbcE Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 CRAP!!!satt og spillte Archam Night da R2 knappen plutselig knakk!!dette er for dårlig Sony!hadde jeg enda vært hardhent kunne jeg nesten skjønt det :/ ser ut som en tynn pinne holder knappen på plass er knekt på ene siden,når jeg trykker inn henger den seg opp fordi den vrir seg..har noen andre opplevd noe liknende?ska kontakte selger å høre om man får erstattet i ny. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Har skjedd med 2 av mine. En kjent svakhet på DS4. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Fuck hvor irriterende PSN. Den ENESTE grunnen til at "all digital" ikke er et alternativ er pga. Sony har elendige servere. Skulle ikke vært lov å ha slike servere i 2015 hvor et marked i hovedsak består av dem og Xbox.. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 WTF!håper sony tar til seg dette problemet og løser det..Er det bare å kjøpe ny kontroller nå eller får man tak i ny R2 knapp å erstatte den knekte? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Har skjedd med 2 av mine. En kjent svakhet på DS4. Akkurat det samme her. Hendte med få ukers mellom også. Ca like mye bruk på begge da den ene ble handlet inn noen uker etter PS4 lansering. Men fikk igjen ny kontroll både hos Gamestop og Komplett da dette ikke var rent uvanlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) WTF!håper sony tar til seg dette problemet og løser det..Er det bare å kjøpe ny kontroller nå eller får man tak i ny R2 knapp å erstatte den knekte? Høre der hvor du kjøpte konsoll/kontrollen så ordner det seg nok. Uansett er det greit å ha 2 kontrollere å veksle på i og med at batteritiden er ganske bedriten i DS4. Endret 17. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Bungie og Sony melder idag at Destiny: The Taken King er det mest nedlastede dag 1 spillet i Playstation's historie. Så trykk disse ordene ned i halsen på disse grine ungene som skriver at "spiller folk fortsatt dritt spillet Destiny?", "Destiny suger" etc etc... Ingen konkrete tall enda. Men at det er snakk om vesentlig mange er det ingen tvil om. Endret 17. september 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 WTF!håper sony tar til seg dette problemet og løser det..Er det bare å kjøpe ny kontroller nå eller får man tak i ny R2 knapp å erstatte den knekte? Høre der hvor du kjøpte konsoll/kontrollen så ordner det seg nok. Uansett er det greit å ha 2 kontrollere å veksle på i og med at batteritiden er ganske bedriten i DS4.Får ta kontakt med forhandler imorgen..enig,batteriet er latterlig dårlig..har kontrollern til lading alt for ofte :/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) PS4 kontrollen trenger uten tvil å bli bedre. Stikker som smuldrer. Knapper/triggere som knekker og låser seg fast. Vi har alle forskjellige hender og mine føles som dem går i krampe etter endel spilling med PS4 kontrollen. Spesielt R2 knappen som gnager seg inn i fingeren min og som gir meg sene betennelse pga for mye motstand. (noe jeg er veldig mottakelig for etter årevis av mus & tastatur spilling) Krysser fingrer for at Sony viser frem deres alternativ til XBO sin Elite kontroller under Playstation Experience i desember. Endret 17. september 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Bungie og Sony melder idag at Destiny: The Taken King er det mest nedlastede dag 1 spillet i Playstation's historie. Så trykk disse ordene ned i halsen på disse grine ungene som skriver at "spiller folk fortsatt dritt spillet Destiny?", "Destiny suger" etc etc... Ingen konkrete tall enda. Men at det er snakk om vesentlig mange er det ingen tvil om. Synes Destiny er helt fantastisk. Spiller på Xbone da. 2 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Synes DS4 er den beste kontrolleren jeg noen gang har spilt med, men er helt enig i at gummi og triggere tåler altfor lite. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Synes Destiny er helt fantastisk. Spiller på Xbone da. Så enig, men spiller på PS4 da Ett av de beste spillene på denne generasjonen av konsoller. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 I gamle dager spilte jeg en del Commando og Delta force på PC. Finnes det noe tilsvarende til PS? Er det COD som gjelder da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 WTF!håper sony tar til seg dette problemet og løser det..Er det bare å kjøpe ny kontroller nå eller får man tak i ny R2 knapp å erstatte den knekte?Høre der hvor du kjøpte konsoll/kontrollen så ordner det seg nok. Uansett er det greit å ha 2 kontrollere å veksle på i og med at batteritiden er ganske bedriten i DS4.Får ta kontakt med forhandler imorgen..enig,batteriet er latterlig dårlig..har kontrollern til lading alt for ofte :/ Vet ikke hvor vidt det hjelper på batteriet, men du kan justere ned lysstyrken på det møkka lyset på kontrollen. Man sover kanskje bedre om natten i hvertfall, om ikke annet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) I gamle dager spilte jeg en del Commando og Delta force på PC. Finnes det noe tilsvarende til PS? Er det COD som gjelder da? COD er den god del mer fartsfyllt og hektisk enn de gamle gode Delta Force spillene altså. Tenker du kjapp intens action online spilling eller en over-the-top actionfyllt enspiller del? Om svaret er ja, er vel spillene midt i blinken. Realisme kan du dog se langt etter. Endret 17. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Gleder meg til dette... Endret 17. september 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 COD er den god del mer fartsfyllt og hektisk enn de gamle gode Delta Force spillene altså. Tenker du kjapp intens action online spilling eller en over-the-top actionfyllt enspiller del? Om svaret er ja, er vel spillene midt i blinken. Realisme kan du dog se langt etter. Egentlig over-the-top actionfylt enspiller del hvor en kunne plukke ned fienden ved hjelp av snipergeværet før en byttet våpen og løp inn i leieren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Så meningsløst med slikt CGI-piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå