Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått epost fra elkjøp nå. Og der sier dem at de har bestilt et mye større kvanta av konsoller fordi elkjøp norden har et betydelig større lager en feks spaceworld og andre nettbutikker. Derfor forhandler de om pris og pakker med Sony.

Det skal heller ikke være problem med å få konsollen på release hvis man forhåndsbestiller, men Wall street journal skrev nettopp artikkel at forhåndssalget av ps4 overgår sonys forventninger og det kan føre til mindre konsoller ved launch, særlig i Europa. På amazon har dem solgt ut av launch konsoller og må bestille flere.

Lenke til kommentar

Det må jeg si, uventet PS4 får så mye mer oppslutning en Xbox One egentlig. Skjønner jo at mange ser at PS4 har sterke fordeler, men er fortsatt den gjenomsnittlige forbruker som ikke følger med på E3. Er vel kanskje ikke den gruppen som er de som forhåndsbestiller heller :)

Lenke til kommentar

Vi vet jo ikke om det er sant. Flesteparten av multiplattformtitlene som ble vist var jo PS4, så jeg vil tippe at det ikke er sant.

Veldig mange kilder fra dette så det virker som det har skjedd.

La merke til en kommentar

(Just like the gta dlc. Rockstar weren't allowed to talk about it for ps3 for a year)

Lenke til kommentar

Vi vet jo ikke om det er sant. Flesteparten av multiplattformtitlene som ble vist var jo PS4, så jeg vil tippe at det ikke er sant.

Det er sant, men samtidig var en del av de store multiplatformtitlene fraværende på Sony sitt show. I hvertfall lett å tenke i de baner når MGS som mange fortsatt forbinder med PS kun ble vist på XBone sit show :-) Spekulasjoner blir det uansett.

En ting jeg er sikker på uavhengig av hvilken plattform man går for, så vil vi få mange fantastiske spillopplevelser de neste årene.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

http://bildr.no/image/1638498.jpeg

PS3 Ultra Slim 500gb harddisk, kjøpt i November 2012

3 kontroller, 1 ladekabel, 1 HDMI kabel, 15 spill følger med.

Maskina er brukt ca 25 timer, kun brukt til å spille 2 spill, ene kontrollen er så og si ubrukt.

Spill: (kopiert fra facebook)

Mye ville du/dere betalt for dette?

Kanskje feil tråd, men godt med litt aktivitet på PS4 tråden :)

Noe rundt 3000 tror jeg kan være en grei pris. Kanskje noen som ville være villig til å gi mer, men jeg vet ikke. :)

Lenke til kommentar

Tretton mentioned on GT that the best way to prove your games are superior are to show it. He told Geoff that multiplatform developers are telling him that their console superior and that the games are also showing it.

Ikke bare det at PS4 er kraftigere, det ble tidligere nevnt av developers at utviklingsverktøyene til PS4 nå er mye bedre en XOne sine. Utrolig nok :) Dette kommer selvfølgelig til å jevnes ut etterhvert, men nå har det en klar fordel.

Begynt å spille inFAMOUS forresten, knallbra sålangt. Gleder meg stort til Second Son!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...