GnilreG Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Er det bare jeg som enda sitter med stock HDD og lever fint med det? Jeg må slette spill hele tiden som jeg ikke har fått gjennomført. Får så mange spill på psn + at de har masse bra tilbud. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg sletter uansett spill jeg er "ferdig" med ganske kjapt i grunn =) Rør de neppe igjen med det første når historiemodus er gjennomført. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hvordan får man installert OS'et når man bytter disk? Kortversjon: Last ned firmware på minnepinne og installer fra den. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg sletter uansett spill jeg er "ferdig" med ganske kjapt i grunn =) Rør de neppe igjen med det første når historiemodus er gjennomført. Samme her, savegames blir jo ikke slettet av den grunn Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg sletter uansett spill jeg er "ferdig" med ganske kjapt i grunn =) Rør de neppe igjen med det første når historiemodus er gjennomført. Det gjør jeg også, må slette spill jeg ikke har fått fullført historiemodus, pga for masse spill og for lite plass Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Dere er klar over at dere ikke trenger å laste ned spill med en gang dere har kjøpt dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Da kan man jo også like godt vente med å kjøpe de til man faktisk skal spille de. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Dragen: Jeg trodde man mistet kjøpet om man ikke installerte dem? Endret 9. september 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Dere er klar over at dere ikke trenger å laste ned spill med en gang dere har kjøpt dem? Har MYE PS+ spill liggende klar skyi biblioteket ja, fin funksjon Sony la til etterhvert det der Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Får gratis spill hver mnd, og jeg kjøper ikke noe jeg ikke skal spille:) Lenke til kommentar
Archer Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Komplett har ''lagringsdager'', og har salg på nettopp lagring. Passer denne i PS4? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Det gjør den nok, men tror jeg heller ville gått for 1TB SSHD-hybriden (også på tilbud) og vært litt flittigere med slettingen. Endret 10. september 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Archer Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Kommer en SSHD til å utgjøre en stor forskjell i forhold til en vanlig HDD? Med tanke på flyt i spill osv? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Bare på lastetider, og det er ikke snakk om natt-og-dag-forskjell. Men litt er det å hente, og en SSHD er nesten like bra som SSD (som av prisårsaker kun er for spesielt bemidlede og interesserte) i PS4. Tenker bare at når jeg skal oppgradere harddisken på min konsoll, vil jeg også oppgradere hastigheten i samme slengen. Endret 10. september 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Kommer en SSHD til å utgjøre en stor forskjell i forhold til en vanlig HDD? Med tanke på flyt i spill osv? Bare å sjekke Youtube f.eks. Der er det folk som har testet forskellen på SSHD, SSD og vanlig snurredisk mot hverandre. SSHD er helt klart det beste valget. Får litt fra begge verdener. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Var det jeg også tenkte. Om det ikke utgjør så stor forskjell tror jeg heller at jeg går for 2TB, i stedet for litt bedre hastighet. Har sett videoen som er nevnt ovenfor tidligere. Spørsmålet er om litt raskere hastighet med 1TB er bedre enn en vanlig HDD på 2TB. Endret 10. september 2015 av Metufax Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Tenker bare at det blir litt kjipt hvis den nye harddisken viser seg å være enda tregere enn den gamle. Går du for SSHD-en kan du være trygg på at det blir den ikke. Endret 10. september 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Archer Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Du har et poeng der, ja. Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Du har et poeng der, ja. Komplett.no har salg på alt mulig largingsenheter nå. Ville gått for en SSHD for å være ærlig. Det gjorde jeg selv (1TB) og har ikke angret. Kjøpte selv SSHD på salg https://www.komplett.no/product/777309/datautstyr/harddiskerssd/harddisk-25/seagate-laptop-sshd-1tb-25#productinfo Denne har jeg og den virker bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå