Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Noen som har tenkt og kjøpe Black Ops 3? 

Nope nope and nope. Hvorfor kjøpe BO3 når mgs5 er alt dette + en god story? :p Neida, hver sin smak, eneste cod spillene som har interessert meg ved siden av ww2 spillene var modern warfare. I mp er jeg så dårlig at det burde nesten vært skrevet en master oppgave om hvor utrolig dårlig jeg faktisk kan være :p

Lenke til kommentar

Det magiske trikset er fiber fra Bayonette. 1 gigabit linje i hver retning. Hjelper godt på i hverdagen. Faktisk såpass festlig at jeg må bremse nedlasting til snurredisker i pc'n, for de henger ikke med..

Tilhører sjeldenhetene at jeg får såpass med hastigheter når jeg laster ned spill til konsollen da.. Der tar det erfaringsmessig evigheter å laste ned etpar gigabyte. Tror det tok 4-5 timer med siste patchen til Trials Fusion på 4gb

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Tror nok testen går til en annen type server i oppsettet til Sony. Det forklarer nok forskjellen på hastighetene i test og reelt opplevd hastighet. CDN-nettverket er nok regionsbasert og om man bruker DNS fra Google kan det være man får tilgang til et mindre belastet sett med servere enn det jeg antar er satt opp i Europa. Har ikke testet det selv i praksis og vet heller ikke hvordan Sony har organisert dette.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...