jeh87 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Spilt i 2 timer + nå. 1% Virker lovende dette Lenke til kommentar
Qake Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Noen som har tenkt og kjøpe Black Ops 3? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Noen som har tenkt og kjøpe Black Ops 3? Oh yes! Lenke til kommentar
Archer Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Noen som har tenkt og kjøpe Black Ops 3? Det er allerede forhåndsbestilt! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 BO3 blir først Cod spill jeg kjøper siden MW2. Håper ikke at det skuffer som så mange andre etterfølgere.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Mulig det blir kjøpt på billigsalg om jeg føler for Texas enspiller action Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Noen som har tenkt og kjøpe Black Ops 3? Nei, Advanced Bomibjørn Warefare gjorde at jeg mistet helt lysten til å spille CoD på lang tid. 4 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Noen som har tenkt og kjøpe Black Ops 3? Jepp. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Noen som har tenkt og kjøpe Black Ops 3? Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Noen som har tenkt og kjøpe Black Ops 3? Nope nope and nope. Hvorfor kjøpe BO3 når mgs5 er alt dette + en god story? Neida, hver sin smak, eneste cod spillene som har interessert meg ved siden av ww2 spillene var modern warfare. I mp er jeg så dårlig at det burde nesten vært skrevet en master oppgave om hvor utrolig dårlig jeg faktisk kan være Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Fikk for én gangs skyld frisk hastighet på konsollen! Håper det varer 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Haha, sykt! Og verdig ett screenshot Og det magiske trikset er ? Foruten om kapabel linje altså Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Det magiske trikset er fiber fra Bayonette. 1 gigabit linje i hver retning. Hjelper godt på i hverdagen. Faktisk såpass festlig at jeg må bremse nedlasting til snurredisker i pc'n, for de henger ikke med.. Tilhører sjeldenhetene at jeg får såpass med hastigheter når jeg laster ned spill til konsollen da.. Der tar det erfaringsmessig evigheter å laste ned etpar gigabyte. Tror det tok 4-5 timer med siste patchen til Trials Fusion på 4gb Endret 8. september 2015 av newman221 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Dæven! Jeg har 100/20 linje og har (på en svært god dag) kanskje 15Mbps hvis jeg er heldig. Som oftest langt mindre. Skal kjøpe meg kabel og rett og slett bare koble til denne opp en etasje når jeg skal DL'e store spill. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hvilke DNS adresser var dere brukte for å få litt bedre nedlasting hastighet? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 8.8.8.8 og 8.8.4.4 er det tror jeg. Google sin Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Tror nok testen går til en annen type server i oppsettet til Sony. Det forklarer nok forskjellen på hastighetene i test og reelt opplevd hastighet. CDN-nettverket er nok regionsbasert og om man bruker DNS fra Google kan det være man får tilgang til et mindre belastet sett med servere enn det jeg antar er satt opp i Europa. Har ikke testet det selv i praksis og vet heller ikke hvordan Sony har organisert dette. Endret 8. september 2015 av vidor Lenke til kommentar
Archer Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hvordan endrer man DNS på PS4? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hvordan endrer man DNS på PS4? Network -> Set up internet connection > Wifi/LAN > Custom > bla deg fram til DNS instilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå