Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

jeg likte ikke Ground Zero noe særlig, med Phantom Pain er et spill for seg selv, som egentlig alle MGS spillene har vært.

et absolutt must play, bare ikke på Xbox one i skrivende stund. har du et valg ta spillet på PS4.

Lenke til kommentar

kan du komme å gjøre det på min også? du kan få en Pepsi.

haha, det er ikke så vanskelig, søk på youtube, tok men 40 minutter, en del skruing og hele playstation lå i biter, men det var verd det,  husk at garantien går ut hvis du gjør det selv, jeg har hatt min ps4 i 2 år nå så det er ingen garanti på den.

Lenke til kommentar

Må bli valgt ut. Sony er ikke som MS. Sony tror mer på å kjøre færre på beta, slik at de heller kan lansere 10 oppdateringer som kun fikser stabilitet som kunne vært utelukket om man hadde hatt med flere folk som faktisk bidrar til å gi tilbakemelding. Mange som deltar i beta er kun med for å få ny oppdate, men ikke hjelpe til.

Lenke til kommentar

Må bli valgt ut. Sony er ikke som MS. Sony tror mer på å kjøre færre på beta, slik at de heller kan lansere 10 oppdateringer som kun fikser stabilitet som kunne vært utelukket om man hadde hatt med flere folk som faktisk bidrar til å gi tilbakemelding. Mange som deltar i beta er kun med for å få ny oppdate, men ikke hjelpe til.

hvordan ble du beta tester? 

Lenke til kommentar

Bruk tiden :)

 

Blir veldig rett i trynet dette med Mother Base håndteringen etc. Men spillet bygger i grunn veldig forsiktig opp rundt ekspansjon av basen og research osv. Så det bør i grunn ikke virke for avskrekkende. Anbefaler virkelig å høre igjennom kassettopptakene når du surrer rundt eller bare vil lene deg tilbake å slappe av :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...