GnilreG Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Selv spiller jeg online over 40 timer i uka, og jeg har langt over over 99 % oppetid. 4 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 MGS eller Mad Max? Trenger et nytt spill kjenner jeg :/ Har faktisk ikke spilt de tidligere MGS spillene heller. Så det står mellom disse to. Usikker! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Jeg gikk for Mad Max, liker det veldig godt så langt, nå har jeg bare testet demoen til MGS, men det er langt bedre en den hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Nå er ting virkelig forbedret og noe annet i Phantom Pain kontra Ground Zeroes da. EDIT: Det er selvsagt en fordel å ha spilt i tidligere MGS da Så da er vel kanskje Mad Max det beste valget? Endret 5. september 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 jeg likte ikke Ground Zero noe særlig, med Phantom Pain er et spill for seg selv, som egentlig alle MGS spillene har vært. et absolutt must play, bare ikke på Xbox one i skrivende stund. har du et valg ta spillet på PS4. Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Min playstation 4 bråket som en støvsuger, åpnet den i dag og så at det meste av kjølepasta lå på utsiden av cpu/gpu, renset brikken og hadde på ny kvalitets kjøle pasta og vips så er ps4 nærmest støyfri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 kan du komme å gjøre det på min også? du kan få en Pepsi. Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 kan du komme å gjøre det på min også? du kan få en Pepsi. haha, det er ikke så vanskelig, søk på youtube, tok men 40 minutter, en del skruing og hele playstation lå i biter, men det var verd det, husk at garantien går ut hvis du gjør det selv, jeg har hatt min ps4 i 2 år nå så det er ingen garanti på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 to pepsi da? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Husk at reklamasjon er 5 år da. Men vurderer å sjekke det selv inni min ps4. Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Husk at reklamasjon er 5 år da. Men vurderer å sjekke det selv inni min ps4. snat det, men var så lei av den forbannende vifta, tenkte at hvis det går til helvete så får jeg kjøpe den nye modellen som skal vist være kjøligere og lage mindre støy Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Da installerer man 3.00 beta 2. Håper den ikke er for ustabil. Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Da installerer man 3.00 beta 2. Håper den ikke er for ustabil. hvordan får man tilgang til beta, mulig å spille online med beta installert? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Må bli valgt ut. Sony er ikke som MS. Sony tror mer på å kjøre færre på beta, slik at de heller kan lansere 10 oppdateringer som kun fikser stabilitet som kunne vært utelukket om man hadde hatt med flere folk som faktisk bidrar til å gi tilbakemelding. Mange som deltar i beta er kun med for å få ny oppdate, men ikke hjelpe til. Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Må bli valgt ut. Sony er ikke som MS. Sony tror mer på å kjøre færre på beta, slik at de heller kan lansere 10 oppdateringer som kun fikser stabilitet som kunne vært utelukket om man hadde hatt med flere folk som faktisk bidrar til å gi tilbakemelding. Mange som deltar i beta er kun med for å få ny oppdate, men ikke hjelpe til. hvordan ble du beta tester? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Jeg er ikke med, men tror Sony kjører signups av og til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Selv spiller jeg online over 40 timer i uka, og jeg har langt over over 99 % oppetid. 40 timer? Jobb, søvn og livet ellers ? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Jobber skift, så har jeg ikke unger enda. Så spiller mens kona er på jobb;) Venner er jeg ikke med utenom helger, får lett så mange timer da:) Edit: Snart slutt på de tidene da Endret 6. september 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Da ble det visst MGS: Phantom Pain. Håper jeg vil like det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Bruk tiden Blir veldig rett i trynet dette med Mother Base håndteringen etc. Men spillet bygger i grunn veldig forsiktig opp rundt ekspansjon av basen og research osv. Så det bør i grunn ikke virke for avskrekkende. Anbefaler virkelig å høre igjennom kassettopptakene når du surrer rundt eller bare vil lene deg tilbake å slappe av 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå