Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSN er oppe hos meg, har ikke merket noe til at det var/er nede for den sags skyld, men så har jeg vært på siden 20:00. Live from playstation (twitch streaming), store, netflix etc fungerer også fint.

Hehe vanligvis er det sånn med meg :p mange sier at PSN er nede mens jeg har 0 problemer :p men idag var det min tur for en gang skyld.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

ok, takk for svar. Får prøve Google sin DNS og se om det hjelper. Har NAT-type 3 (noen ganger 2) men det burde ikke ha så mye å si for selve nedlastinga.

 

Er usikker hvor mye NAT type 3 har å si for akkurat nedlasting, men du bør ha type 2 (eller 1 hvis konsollen er koblet direkte til router modem*).

 

 

  • NAT Type 3 (Strict) – You may be able to connect to the PSN and perform downloads/updates other functions may not work as intended.

http://www.playstationing.com/ps4/how-to-change-your-nat-type-on-ps4-and-ps3/839

 

* Edit

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

 

ok, takk for svar. Får prøve Google sin DNS og se om det hjelper. Har NAT-type 3 (noen ganger 2) men det burde ikke ha så mye å si for selve nedlastinga.

 

Er usikker hvor mye NAT type 3 har å si for akkurat nedlasting, men du bør ha type 2 (eller 1 hvis konsollen er koblet direkte til router modem*).

 

 

  • NAT Type 3 (Strict) – You may be able to connect to the PSN and perform downloads/updates other functions may not work as intended.

http://www.playstationing.com/ps4/how-to-change-your-nat-type-on-ps4-and-ps3/839

 

* Edit

 

Det er vel "fuck sony" dette også om man har strupet nettverket sitt så mye at kun http-80 fungerer en vei.

Lenke til kommentar

 

Hehe vanligvis er det sånn med meg :p mange sier at PSN er nede mens jeg har 0 problemer :p men idag var det min tur for en gang skyld.

 

Samme her. Personlig har jeg ikke opplevd nedetid siden Driveclub lanserte for snart et år siden (var bortreist under DDOS i mellomjula), og jeg er på PS4 så godt som hver dag unntatt ferier.  :)

 

Forklaringen er enkel, folk har null greie på det de holder på med.

Lenke til kommentar

 

 

Der var den moroa for kvelden ødelagt. F U Sony..

Hvis det er en drøss av tjenester så kanskje ikke Sony har skylda ;)

 

"Faen, det er flom i veien så jeg kommer meg ikke på trening, fuck treningssenteret".

 

Litt vel enkel mentalitet.

Enkelt og greit ;)

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

vel, deres tjeneste, deres problem. eneste man kan sammenligne det med er xbox live.

når jeg har begge på samtidig, men den ene tjenesten er nede 50% av året, er det eiern av tjenesten sin skyld.

jeg betaler ihvertfall ikke mer for PSN.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det var en overdrivelse, men det virker som ikke langt unna sannheten, uansett det er en tjeneste man betaler for, og derfor burde være minimalt utilgjengelig. jeg mener det er såpass ofte at det ikke er verdt å betale for, men det får hver enkelt bestemme seg for selv

Lenke til kommentar

Jeg betaler ikke for PSN heller nå lenger, men det har ikke med generell infrastruktuproblematikk verden over å gjøre men mer at jeg følte jeg ikke trengte det og at det man fikk på PSN ikke var noe jeg trengte. Det samme med Xbox Live.

EDIT:
Har ikke hatt på PS4 på et par uker pga. reise og den var av fordi strømmen gikk her en natt ("fu.. sony?"), Pleier å ha den i standby så jeg kan sende ting til den osv. Men når jeg slo den på i går fungerte alt helt gulle godt.
Men helt enig, Sony er rævva som ikke funker når strømnettet har problemer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Hehe vanligvis er det sånn med meg :p mange sier at PSN er nede mens jeg har 0 problemer :p men idag var det min tur for en gang skyld.

 

Samme her. Personlig har jeg ikke opplevd nedetid siden Driveclub lanserte for snart et år siden (var bortreist under DDOS i mellomjula), og jeg er på PS4 så godt som hver dag unntatt ferier.  :)

 

Bra det ikke bare er meg :) Hadde ikke PS4 i romjula kjøpte min i mars. Spiller ganske ofte ikke hver dag, men ganske ofte. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...