Tunky Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Merkelige greier. Igår lagga det vilt uansett motstandere og medspillere. Selv da alle hadde 30-40 ping.. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Selv om instant game collection på ps+ har blitt til instant indigame collection må jeg innrømme at Teslagrad er overraskende artig. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Får aldri mer enn ca 24 mbps ned, og det på en 100mbps linje. Fantastisk. Farta varier, men jeg har opplevd tilfeller hvor jeg har hatt rundt 100 mbps ned og andre ganger det har gått snegletregt. Gjennomsnittet mitt ned ligger på rundt 40-50 mbps. Dette er hastigheter når jeg laster ned spill og ikke den innebygde nettverkstesten som alltid viser mellom 100-150 mbps ned. Edit: Jeg har en 200 mbps linje, så er langt unna farta som linjen mine skulle klare. Men jeg synes uansett det går raskt nok for mitt bruk. Hmm, da får jo du ganske bra fart kontra meg. Det er på nettverkstesten at jeg alltid får noen og tjue. På spillnedlastinger så er det voldsomt variabelt, kan få 1 minutt med 3 MBs, og så 1 time med 0,1 MBs. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Noen som opplever MASSIVT lag i Rocket League? Har alltid rundt 40 i ping. Mange ganger lagger det helt fra en annen verden. "Spoler" frem og tilbake (i mangel på bedre ord) Forbanna drittspill når det kommer til online og lag. Til tider umulig å spille en kamp. Begge har 20-30 i ping, men ting flyter generelt ikke. Litt synd, men akkurat den delen har gjort at jeg har gitt opp spillet. Gidder ikke å lagge rundt Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Hmm, da får jo du ganske bra fart kontra meg. Det er på nettverkstesten at jeg alltid får noen og tjue. På spillnedlastinger så er det voldsomt variabelt, kan få 1 minutt med 3 MBs, og så 1 time med 0,1 MBs. Jeg opplever noen ganger sneglefart på 0,1 MB/s, men stort sett ligger det rundt 3-5 MB/s med noen få situasjoner det kan sprette helt opp i 10 MB/s. Slet tidligere med lave hastigheter, men så var det en periode der jeg testet med å åpne porter og byttet til google DNS, så en dag spratt plutselig farten å været og har holdt seg der, selv om den er variabel. Et tips som fungerer hos meg når jeg opplever sneglefart på nedlasting er å kjøre nettverkstesten på PS4. Da opplever jeg at farten går opp etter 1-4 forsøk. Da kan nedlastingen gå f.eks fra mange timer til 30 minutter. Uansett ikke bra at det er slik, men jeg har funnet en måte som fungerer for meg. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hmm, da får jo du ganske bra fart kontra meg. Det er på nettverkstesten at jeg alltid får noen og tjue. På spillnedlastinger så er det voldsomt variabelt, kan få 1 minutt med 3 MBs, og så 1 time med 0,1 MBs. Jeg opplever noen ganger sneglefart på 0,1 MB/s, men stort sett ligger det rundt 3-5 MB/s med noen få situasjoner det kan sprette helt opp i 10 MB/s. Slet tidligere med lave hastigheter, men så var det en periode der jeg testet med å åpne porter og byttet til google DNS, så en dag spratt plutselig farten å været og har holdt seg der, selv om den er variabel. Et tips som fungerer hos meg når jeg opplever sneglefart på nedlasting er å kjøre nettverkstesten på PS4. Da opplever jeg at farten går opp etter 1-4 forsøk. Da kan nedlastingen gå f.eks fra mange timer til 30 minutter. Uansett ikke bra at det er slik, men jeg har funnet en måte som fungerer for meg. ok, takk for svar. Får prøve Google sin DNS og se om det hjelper. Har NAT-type 3 (noen ganger 2) men det burde ikke ha så mye å si for selve nedlastinga. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Noen her som har spilt MGS på PS4 ennå og kan gi noen tilbakemeldinger om hva de synes? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Et av årets must-haves Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Og da ser det ut som PSN er nede. Om dere er logget på så ikke log av... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Jeg bare datt ut nå jeg også Det litt ironiske at jeg var akkurat ferdig med å spille for dagen da det skjedde Men dritt for dere som tenkte å sitte utover kvelden. Håper det blir fikset snart Endret 4. september 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
DonJaffa Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Og da ser det ut som PSN er nede. Om dere er logget på så ikke log av... Twitch er nede det også. Spørs om både PSN og Twitch blir DDoS'et Lenke til kommentar
madmats Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Jeg sliter med alt av tilkoblinger mot USA som ikke er http. unlocator (dns til netflix osv) har sluttet å funke, tunnelbear (vpn). samma på 2 forskjellige internettaksesser.. edit: ok alt av tilkoblinger er litt å ta i litt men tipper det er en sammenheng Endret 4. september 2015 av madmats Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Hadde ikke blitt overasket... Ja ja...får vel finne på noe annet da EDIT: Ah...da spørs det om noe har gått i lås en plass. Håpe bare det er ikke noe alvorlig som har gått til helvete da... Endret 4. september 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Istedenfor å si når PSN er nede, si når PSN er oppe. EleGiggle 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Der var den moroa for kvelden ødelagt. F U Sony.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Litt Project Morpheus Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Finner ingen offisiell beskjed fra Playstation folka om at Psn er nede. Alt er "up and running" på status siden også. Wtf? Edit: https://downdetector.com/status/playstation-network Tilbake hos noen, fortsatt nede hos andre. Endret 4. september 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 PSN er oppe hos meg, har ikke merket noe til at det var/er nede for den sags skyld, men så har jeg vært på siden 20:00. Live from playstation (twitch streaming), store, netflix etc fungerer også fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå