LarZen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Takk for kjapt svar. Den står oppe på TV-benk. Så den får masse luft. Har prøvd liggende og stående. Da får jeg bare leve med bråket. Takk for svar uansett =) Har lest at det beste er å ha den horisontal med tanke på varme og vifte støy. Det neste jeg har lest at folk har skrevet er noe snodig. Men jeg tror faktisk det kan ha noe ved seg.. Og det går ut på at selve tv-benken og tre sorten du har den på enten reflekterer eller binder varme. Dem fikk et annet underlag under maskinen og problemet ble mindre. En skal høre mye rart før øra detter av Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 En skal høre mye rart før øra detter av Apropo rare historier: Han jeg kjøpte forsterker av i sommer hadde en fetter som mildt sagt var audiofil. Da han skulle bygge hus kjøpte han til slutt en tomt på grunn av typen fjell som var på tomten. Han boret et dypt hull på tomten, satte ned en metallstang og bygget huset rundt dette hullet. Midt i huset (der hor stangen kom opp) hadde han lytterom. På toppen av stangen sveiset han en plate hvor platespilleren hans ble plassert og han var nå sikker på at det ikke kom noe vibrasjonssøy fra platespilleren hans. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Haha, lenge leve galskapen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Vil man merke ne særlig forskjell på dynamikken i lydbilde hvis man bruker optisk kabel fremfor HDMI? Jeg har en NAD T757 med både PS3 og PS4 tilkoblet. Jeg har også en NAD DB2 somgir DAB+ og jeg merker stor forskjell på dynamikken i lydbilde på DAB+ radio fog lyden som spilles av via Playstationene. Vil lydbilde bli mer detaljert og dynamisk med optisk kabel? Skriver dette på mobil så går ikke så detaljert inn på det. Men Hdmi og optisk overføring er begge digitale overføringer så forskjellen er nok i realiteten ikke hørbar. Eneste fordelen optisk kabel har er at den er galvanisk skilt fra de 2 enhetenne den er tilkoblet, noe som vil si at dersom det er en jordfeil eller lignende som kan skape støy vil ikke dette bli overført mellom enhetenne. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Faen også. Nå virker det som om Mad Max er verdt å bruke tid på. Men hvis jeg skal bli ferdig med en TW3 death march og NG+ og utvidelser innen Fallout 4, vet jeg ikke hvor jeg skal få skvist inn Mad Max. FML. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 #firstworldproblem Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hva som høres best ut av HDMI og optisk kommer jo an på utstyret rundt også. Selve signalet som går mellom er digitalt og sånn sett burde det i teorien høres identisk ut hvis du ser bort fra hypen om høyoppløselig lyd er 44/48 KHz og 16 bit plenty nok til å dekke både dynamikk og frekvensspekter så det ene formatet har ikke noe direkte fordeler på sanseoppfattelsen over det andre. Hvis du mener dette så ta en god blindtest. Merker du noe da er det sannsynligvis noe forskjeller du kan grave i. Kan du forklare mer om hva den fog-greia er ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Mad Max virker som noe jeg har lyst til å titte på, men skal man ha til PS4 eller PC tro. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Leste at det skal være bra optimalisert for PC. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Japp, det som får meg til å være litt i tenkeboksen. Men har jo en 5 år'ish PC også. HD6950-W3520 Endret 1. september 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Playstation Store har fått en ny design i USA. Kommer nok gradvis andre plasser også. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Minnet veldig om den første storen til ps3 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Minnet veldig om den første storen til ps3 Og (no offense) så minnet den litt om layouten på xbox one. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Er som Mala skriver...PS4 og tv-benk er fy fy....dessverre. Få masse luft rundt den. Lest på reddit om flere som har kjøpt slike plater med vifter i som en har bærbare pc'r på. Og dem har hatt stor effekt...men det er reddit så en må ta alt med en stooor klype salt Jeg har montert en 120mm kabinettvifte i bakveggen på TV-benken, og det fungerer strålende. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hvordan forsyner du den med strøm? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Next Big PS4 Update Adds YouTube Streaming, More Online Storage 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Playstation Store har fått en ny design i USA. Kommer nok gradvis andre plasser også. Huff! Ikke en forandring til det bedre virker det som. Edit: Det over her var derimot en veldig god nyhet. Endret 1. september 2015 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Next Big PS4 Update Adds YouTube Streaming, More Online Storage Online storage capacity increase: PlayStation Plus members’ PS4 cloud storage capacity will increase from 1GB to 10GB Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Next Big PS4 Update Adds YouTube Streaming, More Online Storage Fint og flott det, men når skal Sony la oss lage en mappestruktur i UI, sånn at det går an å få litt orden i spillsamlingen, i stedet for den endeløse rekka med rot? Dette fungerte så greit på PS3 helt fra starten, kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig. Men i stedet virker det som Sony bare fokuserer på onlinefeatures. " letting players sort friends into groups." Vil heller sortere spill enn venner, takk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå